Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib padthaibaannaa.fi omin kasin mielenkiintoinen matrimoniale ploiești

GALA „LADIES 4TECH” 2023: Premiile Excelenţei în Ştiinţă, Tehnologie & Leadership

Digital Transformation Council, Revista COMUNICAŢII Mobile şi TelecomTV organizează la Grand Hotel Continental***** din Bucureşti, pe 24 martie 2023, în luna dedicată Femeilor, a doua ediţie a Galei Excelenţelor feminine în Ştiinţă, Tehnologie şi Leadership.

GALA „LADIES 4TECH” reuneşte ambasadoarele celor trei direcţii strategice în România, cât şi din afara graniţelor ţării, personalităţi care-şi dedică zilnic cariera domeniului ştiinţific, cercetării şi tehnologiei, dar şi leadership-ului – de la nivelul diplomaţiei, până la industriile high tech ce converg sub imperiul Transformării Digitale.




Felicitări câștigătoarelor!



Premiile „Ambasadoarele Ladies4Tech” reprezintă recunoaşterea publică a Performanţei, Excelenţei şi Dedicaţiei, fiind un catalizator exemplar pentru noile generaţii de tinere, care vor să aleagă Ştiinţa, Tehnologia şi Managementul inovator pentru viitoarele lor cariere de succes. În aceste timpuri distopice, de atomizare socială şi depreciere societală, noi propunem un exercițiu de apreciere umană, de premiere a elitelor, azi feminine, mâine ale Educației, Ştiinţei, Cercetării, Dezvoltării etc.


MODERATORI

SINTEZA GALEI

MarilenaIONAŞCUEducation DirectorMicrosoft
GabrielaSTĂNICĂChief Information, Data Officer & eCommerce DirectorCarrefour România
GinaCRUCERUGroup Human Resources DirectorRompetrol (KMG International)
CeraselaBAICULESCUCountry LeaderIBM România & Moldova
ElenaUNCIULEANUFondator & CEOReporting Center
DoinaBANCIUVicepreşedinteAOSR
ManuelaCATRINADirector AdjunctDNSC
OanaLAZAChief Digital OfficerNEPI ROCKCASTLE
RalucaNEGULESCU-BALACIDirector ExecutivUIPATH Foundation
AliceGHEORGHIUSenior Financial ControllerPUBLICIS
RuxandraSĂRARUMembru Consiliu DirectorRadio România
BeatriceALEXANDRESCUDirector GeneralFundaţia LEADERS
DianaIOSUFondatorDifinePR
RoxanaONEARedactor ȘefRevista COMUNICAȚII Mobile
IonVACIUPreședinteDIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL

PARTENERI

Marilena IONAȘCU, Microsoft @ GALA LADIES 4TECH 2023: Descoperim aproape săptămânal câte o companie care fie este la început de drum, fie mai avansată, care are deja o soluție educațională și încercăm să le sprijinim. Avem cu ce să cucerim alte piețe din afara României.

Marilena IONAŞCU – Education Director – Microsoft @ GALA LADIES 4TECH organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Foto: Cristi Chivu

Vă mulțumesc foarte mult pentru acest premiu care încununează cariera mea de până acum, de 25 de ani în cadrul companiei Microsoft. E adevărat că lucram încă din anul II de facultate și am avut norocul să ajung la Microsoft Romania.

Am urmat cursurile fostului Liceu MF1, liceul de informatică, în prezent Colegiul Național Tudor Vianu.

De mică am avut o pasiune pentru matematică și pictură. Pe când eram în clasa a V-a, am avut o discuție cu mama cu privire la opțiunile mele și a învins matematica.

Pictura a rămas la nivel de hobby. Nu regret deloc opțiunea aleasă. În clasa a XII-a voiam să urmez o carieră didactică, să devin profesoară de matematică și, pentru că erau atunci numeroare oportunități în mediul economic, în mediul de business, am optat către Academia de Studii Economice.

Am absolvit cursurile Facultății de Relații Economice Internaționale și aveam deja un job semnat cu o companie multinațională prezentă în zona bunurilor de larg consum, dar am primit un telefon pentru o colaborare de trei luni și, când am auzit că e vorba de Microsoft, am decis să dau curs invitației, renunțând la job-ul semnat anterior.

Am avut discuții cu agenția care mi-a facilitat obținerea job-ului, unul pe perioadă nedeterminată, și nu înțelegeau de ce vreau să renunț. Le-am spus că e vorba de Microsoft și, chiar dacă nu voi fi plătită, tot mă voi duce.

Privind înapoi, pot spune că a fost o decizie înțeleaptă.

Primul proiect în cadrul Microsoft a fost construirea bazei de date și a sistemului de parteneri al companiei, pentru că firma are un business 100% indirect, a cărui viziune se bazează pe un ecosistem de parteneri, de la start-up-uri la consultanți și parteneri de hardware.

Ne-am întâlnit cu firmele partenere, am organizat evenimente, i-am ajutat să-și extindă competențele, să-și dezvolte business-ul pe tehnologie, pe zona de servicii.

În prezent, mă ocup de zona de industria de educație, de la școli până la Ministerul Educației. Ne ocupăm atât de clienți, cât și de parteneri. Filozofia noastră este să-i sprijinim pe parteneri pe partea de marketing și vânzări.

Noi stăm în spatele partenerilor, stăm mai puțin în lumina reflectoarelor și îi sprijinim în dezvoltarea produsului lor, folosind tehnologia Microsoft, și pe zona de marketing.

Oamenii de vânzări de la Microsoft sunt recompensați inclusiv atunci când vând soluții ale partenerilor noștri.

E în ADN-ul Microsoft povestea cu partenerii și avem focus foarte mare pe sprijinirea în mod concret și real a partenerilor care dezvoltă soluții software.

Din fericire, în România există multă creativitate și inovație pe partea de dezvoltare software. Avem cu ce să cucerim alte piețe din afara României. Este unul dintre proiectele mele de suflet.

Descoperim aproape săptămânal câte o companie care fie este la început de drum, fie mai avansată, care are deja o soluție educațională și încercăm să le sprijinim pe partea de marketing și vânzări.

Secretul meu profesional este că fac ce îmi place și am avut șansa să găsesc la Microsoft locul unde pot face ce îmi place.

Noi, oamenii, ar trebui să ne descoperim menirea, adică să descoperim la ce suntem buni și ce ne face plăcere. Dacă faci ce-ți place, nu simți că muncești. Pe mine asta m-a ținut în viață într-o companie ca Microsoft: libertatea de a face ce îmi place într-un stil care se apropie de zona antreprenoriatului.

Gabriela STĂNICĂ, Carrefour Romania @ GALA LADIES 4TECH 2023: Ne pregătim să aducem şi în România magazine autonome atunci când business-ul şi consumatorul îşi vor dori, noul tip de magazine e deja prezent pe piața din Franța

Gabriela STĂNICĂ – Chief Information, Data Officer & eCommerce Director – Carrefour România @ GALA LADIES 4TECH organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental

Foto: Cristi Chivu

Am absolvit Facultatea de Matematică și trebuia să devin profesor de matematică, de fapt chiar am predat matematica într-un liceu din Capitală. Tatăl meu a fost profesor de matematică și mi-am dorit de la vârsta de 3-4 ani să fiu și eu profesor de matematică.

Am rezistat doar trei luni ca profesor de matematică în liceul respectiv, după care m-am reprofilat către tehnologie, având ca bază Facultatea de Matematică. Cred că sistemul nostru educațional are nevoie de suportul companiilor private, datorăm copiilor noștri această educație de care România are nevoie în viitor.

Activez în cadrul Carrefour România de mai bine de doi ani, dar am peste 20 de ani de experiență în zona tehnologiei. Când am ajuns în această companie, nu credeam că există atât de multă tehnologie. Cred foarte mult că transformarea digitală în zona de retail este absolut necesară.

Carrefour Group a declarat investitorilor că până în 2026 vom deveni o adevărată digital retail company. Este un vis și o ambiție importantă și este important că CEO-ul companiei o spune răspicat. Vom deveni până în 2026 o companie fully cloud.

Prin intermediul Bringo, o platformă dezvoltată în România, pe care Carrefour Romania a achiziționat-o în 2016, noi putem livra clienților în 30, 60 și 90 de minute produsele aflate pe rafturile noastre.

În cursul anului 2022 am dezvoltat un parteneriat cu Glovo și ne dorim să ne extindem și să fim acolo unde clienții își doresc să fim.

Este foarte important pentru zona de retail să înțelegi cum poți fi un bun partener de tehnologie, să înțelegi că atunci când faci tehnologie, o faci pentru business.

Chiar dacă nu se vede, există foarte multă tehnologie într-un magazin Carrefour, de la etichete electronice la sistemele antifraudă, bazate pe inteligență artificială și recunoaștere de mișcări.

Gestionăm zilnic peste 50.000 prețuri și în spatele acestui efort sunt algoritmi matematici care ne ajută să găsim, prin analiza unui număr mare de elemente, prețul corect și competitiv pentru clienți.

Pe zona search and check out, Carrefour Romania a pilotat o tehnologie foarte interesantă, bazată pe inteligență artificială pentru antifraudă. Suntem singura țară din grup care a utilizat această tehnologie și, dacă vreți s-o vedeți la lucru, este disponibilă la Carrefour Băneasa.

Retailerii trebuie să fie atenți și deschiși la solicitările venite din partea clienților și, dacă aceștia vor case de marcat tradiționale, atunci trebuie menținute. Sunt și magazine unde clienții vor, cu precădere, case de marcat automate și atunci, așa cum s-a întâmplat la Carrefour Băneasa, trebuie să mergi pe direcția asta.

Ne pregătim să aducem în România magazine autonome, le avem deja prezente pe piața din Franța, atunci când business-ul şi consumatorul de la noi şi le vor dori.

Cerasela BAICULESCU, IBM @ GALA LADIES 4TECH 2023: În România, pentru IBM, transformarea digitală nu mai este un instrument de suport și acest lucru a fost accelerat de pandemie și de toate modificările ce au urmat în context politic și economic.

Cerasela BAICULESCU – Country Leader – IBM România & Moldova @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Transformarea, digitală sau de orice altă natură, este despre oameni și cred că rolul fiecăruia dintre noi este de a sprijini în cadrul organizațiilor promovarea diversității și egalității dintre genuri.

Rapoarte recente arată că există o îmbunătățire pe zona de top leadership, ceea ce este un lucru bun pentru femei, datele arătând o creștere cu 12%. Există însă un gap pe zona de middle management și asta pentru că în anii pandemiei retenția angajatelor feminine a fost mai dificilă. Rapoartele mai arată că, într-adevăr, companiile cu structuri de conducere echilibrate în privința genului au rezultate semnificativ mai bune, cu 20% mai mult.

IBM a trecut și trece printr-o continuă transformare și, într-adevăr, compania a renunțat la anumite divizii de business și a achiziționat alte companii pentru a se alinia cerințelor pieței, cum a fost achiziția Red Hat. Prin această transformare, IBM se adresează mediului de business și companiilor.

În România, pentru IBM, transformarea digitală nu mai este un instrument de suport și acest lucru a fost accelerat de pandemie și de toate modificările ce au urmat în context politic și economic.

Transformarea digitală și digitalizarea reprezintă un instrument de business, noi nu mai suntem percepuți de către companii ca și cost, ci ca instrument de optimizare a costurilor, cu ajutorul căruia își rezolvă problemele cu care se confruntă, cum ar fi lipsa de personal, și reușesc să se diferențieze în piață prin automatizări, spre exemplu, care le ajută să se adreseze cât mai ușor clienților.

Noi încercăm să aducem valoare în toate proiectele pe care le derulăm și, în acest context, ne implicăm destul de activ și în zona sectorului public, unde remarcăm un dialog mult mai deschis și mai transparent între sectorul public și cel privat și sperăm că acest lucru să aducă un impact pozitiv direct asupra societății din România.

Avem business în toate domeniile din România, suntem prezenți în toate industriile, dar în unele domenii suntem mai vizibili.

În zona deficitului de muncă, parteneriatul public-privat este foarte important și a ajutat foarte mult România să rămână pe hartă din perspectiva nivelului de pregătire al resurselor în domeniul IT&C, cum ar fi regimul de fiscalizare, care favorizează acest lucru.

Personal, sunt implicată în numeroase activități de coaching și mentorat și mă uit ca echipa pe care o am și o construiesc să fie una echilibrată. Cred că mai multe puncte de vedere te ajută să ajungi la o concluzie mult mai bună decât dacă privești lucrurile dintr-o singură perspectivă.

Gina CRUCERU, Rompetrol @ GALA LADIES 4TECH 2023: Rompetrol a investit foarte mult în tehnologie și digitalizare și deține cea mai modernă rafinărie din sud-estul Europei, Petromidia.

Gina CRUCERU – Group Human Resources Director – Rompetrol (KMG International) @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Rompetrol a investit foarte mult în tehnologie și digitalizare și deține cea mai modernă rafinărie din sud-estul Europei, Petromidia. Compania nu s-a oprit doar la partea de tehnologie, ci și în toate sistemele informatice, în toate procesele avem și o componentă de robotizare.

Este vorba de un efort constant din partea oamenilor din zona resurselor umane, să introducă noi tehnologii, să digitalizăm organizația și, din fericire, pandemia ne-a ajutat foarte mult.

Noi lucram deja cu o platformă tehnologică, care ne-a permis să lucrăm de acasă, apoi în sistem hibrid. Ne-am pregătit în adopția tehnologiei și digitalizării, am făcut training-uri cu personalul, parcă am simțit că ne putem confrunta cu o o astfel de situație.

În prezent, depunem toate eforturile necesare astfel încât pe fiecare arie de activitate să introducem cât mai mult tehnologia și digitalul.

Sunt convinsă că firmele care nu au făcut pașii necesari în această direcție au avut de suferit, dar cred că România nu este una dintre țările care să sufere dramatic în această zonă.

Departamentul HR al Rompetrol gestionează dosarele a aproximativ 7.000 de salariați direcți, iar indirect depășim 11.000 de dosare.

După declanșarea pandemiei, acolo unde s-a putut s-a lucrat complet de acasă, cu excepția operațiunilor din rafinărie, benzinării  și din zona viitoarei centrale de energie electrică. Ulterior, după ce pandemia s-a încheiat, s-a migrat către un sistem hibrid, care este funcțional și în prezent. Astfel, trei zile se lucrează de acasă și două zile de la birou.

În domeniul nostru, nu cred că ne vom confrunta cu disponibilizări, dimpotrivă. Noi derulăm programe de atragere a tinerilor în diverse programe de pregătire, de familiarizare cu viitoarele job-uri și peste 1.500 de tineri au dat curs invitației. De asemenea, avem 100 de poziții deschise pentru diverse job-uri.

Derulăm programe de mentorat, burse, activități de curatoriat, parteneriate cu diverse instituții de învățământ. Prin derularea acestor proiecte vrem să ne asigurăm profesioniștii de mâine.

Observăm un interes în creștere al profesorilor, al instituțiilor de învățământ pentru astfel de proiecte.

Ruxandra SĂRARU, Radio România @ GALA LADIES 4TECH 2023: Radiodifuziunea română se află într-un mare proces de digitalizare, care a avut ca punct de plecare Arhiva instituției. Urmează procesul de digitalizare a tuturor canalelor

Ruxandra SĂRARU – Membru Consiliul Director – Radio România @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Când credeam că am ajuns la etapa să confer eu premii, iată că am mai primit eu un premiu, la Gala Ladies 4Tech! Onorată!

Emisiunea mea „Oameni care mişcă România” se leagă de tema evenimentului vostru pentru că a devenit disponibilă online și pentru că, în timpul pandemiei mi-a fost foarte ușor să lucrez cu Zoom-ul, altfel nu supraviețuiam. Aşa am putut să aduc ușor oamenii la emisiune. Mie mi-a plăcut toată viața mea să aduc în fața microfonului, a camerei de televiziune oameni care demonstrează că și în România se poate. Şi avem oameni foarte frumoși, avem oameni foarte inteligenţi, aveți femei sclipitoare. A apărut o carte, „Fals jurnal de supraviețuire”, și la anul, când face 15 ani emisiunea, va apărea volumul doi.

Urmează procesul de digitalizare a tuturor canalelor, a tuturor site-urilor. Împlinim în acest an frumoasa vârstă de 95 de ani și ne ținem bine.

Am lucrat la Radiodifuziune, am trecut apoi pe la ProTV, unde mi s-a părut că sunt într-un hotel de lux, apoi la TVR, unde mi s-a părut îngrozitor și m-am întors în genunchi la Radiodifuziune. În tot acest periplu profesional, am făcut și un băiat, am un nepot și am învins cancerul. Ce aș mai putea spune?

Oana LAZA, NEPI ROCKCASTLE @ GALA LADIES 4TECH 2023: NEPI Rockcastle este prima companie de retail real estate din România și din această zonă a Europei care a creat rolul de CDO și l-a dus la nivelul de gândire strategică pentru a transforma şi digitaliza această industrie, care, istoric, a fost foarte offline. România are 30-35% din business-ul nostru, ocupând locul 1.


Oana LAZA –  Chief Digital Officer – NEPI ROCKCASTLE @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Afacerea noastră este una de retail real estate. Construim sau cumpărăm centre de shopping, după care le închiriem celor care vor să desfășoare activități de retail.

Spre deosebire de alte state, mall-urile din această zonă a Europei sunt un centru social, oamenii nu vin doar să cumpere, vin să și servească masa la restaurant, să vadă un film, să se întâlnească cu prietenii.

Practic, rolul mall-ului este de a reuni comunitatea din proximitatea lui.

În general, în această zonă a Europei oamenii vor să vină la mall și din acest motiv acest tip de business merge foarte bine, iar profitabilitatea este semnificativ mai mare comparativ cu piețele din vestul Europei.

Am pus în practică de aproximativ 18 luni un program de fidelizare a clienților din mall-uri, este disponibil în 7 țări și avem peste 150.000 de utilizatori.

Care este rolul unui Chief Digital Officer într-o companie de shopping center?

În primul rând, rolul nu este unul clasic, în astfel de companii digitalizarea este la început.

NEPI Rockcastle este prima companie din România și din această zonă a Europei care a creat rolul aceasta și l-a dus la nivelul de gândire strategică pentru a transforma industria. Rolul acestei funcții este de a transforma şi de a digitaliza o industrie care, istoric, a fost foarte offline.

Principalele proiecte de digitalizare sunt legate de modul în care interacționăm cu utilizatorii, credem că există foarte mult loc în direcția îmbunătățirii experienței utilizatorului prin oferirea de instrumente adiționale în momentul în care vizitează mall-ul sau înainte sau după vizitarea acestuia sau în momentul în care se conectează online cu comunitatea din jurul mall-ului. Cred că este o zonă cu un potenţial fantastic de dezvoltare.

Noi suntem un business B2B și ne dorim să digitalizăm procesele cu chiriașii, cu furnizorii de servicii de curățenie sau cu firmele care se ocupă de întreținerea clădirilor. De asemenea, vrem să digitalizăm procesele interne ale companiei.

Creșterea rolului femeilor în zona digitalului este posibilă în mai multe feluri. În primul rând, acest proces depinde foarte mult de modul în care structurezi organizația și de modul în care construiești echipa.

Sunt convisă că o echipă echilibrată din punct de vedere al genului va avea cele mai bune rezultate, atât din perspectiva rezultatelor business-ului, cât și din perspectiva armoniei și inovației.

Atunci când mi-am construit echipa am avut grijă să mă asigur că organizațiile în care lucrez înțeleg rolul digitalizării și înțeleg de ce nu este rolul clasic de geek IT, care de obicei este un tip care nu poate să comunice.

Nu poți să faci transformare fără oameni, iar oamenii, pentru a se tranforma, trebuie să comunice. Femeile comunică mai bine decât bărbații și cred că este una dintre calitățile care trebuie pusă foarte clar în funcțiune.

Pe lângă asta, mentorez pe cine are nevoie, când are nevoie, pe diferite forumuri.

Pandemia a fost un șoc pentru foarte multe industrii. Mall-urile au fost goale în perioadele de lockdown. Această situație a creat un boost în direcția digitalizării, foarte multe contracte de chirie au fost renegociate.

Am lansat o platformă de marketplace, am încercat să transformăm mall-ul offline într-unul online.

În prezent, avem în România 29 de mall-uri din 56 în toată regiunea.

Sediul central al grupului NEPI ROCKCASTLE este în Olanda, în Amsterdam, unde suntem listați pe bursa de valori.

România este undeva la 30-35% din business-ul nostru, ocupând locul 1.

Alice GHEORGHIU, PUBLICIS @ GALA LADIES 4TECH 2023: Suntem cel mai mare grup media din România şi avem cea mai mare echipă de data intelligence din piața de profil.

Alice GHEORGHIU – Senior Financial Controller – PUBLICIS Groupe @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Mă bucur că sunt lângă voi, sunt mândră să fiu parte din acest grup de elită feminină, cu femei frumoase și inteligente.

Mulțumesc pentru invitație și pentru că m-ați inclus în acest grup de elită.

Noi, Publicis, suntem cel mai mare grup media din România și cifrele realizate au în spate foarte mulți clienți, fiecare cu bugetul lui, cu campaniile lui. În acest context, procesul de transformare digitală a început de mult timp, pentru că, altfel, nu ai cum să gestionezi business-ul, nici din punct de vedere administrativ-financiar, nici operațional.

Pandemia a accelerat acest proces de transformare digitală în cadrul companiei.

Pe segmentul media, cifrele noastre arată că nu suntem în picaj, dimpotrivă. Într-adevăr, creșterea este un pic decelerată. Totuși, în pandemie noi ne-am reorganizat și am propus clienților campanii pe digital, pe TV. Am filmat 14 spoturi în lockdown.

Ne-am reorientat, firma are această capacitate de transformare. Avem tool-uri, avem oameni, avem un management care ne-a făcut să înțelegem foarte bine situația, avem angajați tineri foarte deschiși la nou, foarte creativi. Căutăm tineri creativi, îi selectăm, îi trecem printr-un proces de formare.

Pe partea de tool-uri, suntem foarte mândri de proiectul nostru de data intelligence prin care oferim numeroase rapoarte (din care multe sunt gratuite), pe care clienții le apreciază şi le găsesc extrem de insightful pentru business-urile lor.

Avem un proiect dezvoltat in house care furnizează informații pentru viitoarele campanii ale agențiilor de media, cu rezultate foarte bune, pe care l-am scalat și în afara țării.

Avem cea mai mare echipă de data intelligence din piața de profil. Fără date în spate, orice părere rămâne doar o opinie.

Elena UNCIULEANU, Reporting Center @ GALA LADIES 4TECH 2023: Produsul nostru este 100% românesc, fiind creat în România cu angajați români, și credem că este prea valoros să rămână doar aici, în România. Ca atare, l-am scalat la nivel internaţional.

Elena UNCIULEANU – Fondator & CEO – Reporting Center @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Am absolvit Matematică și Informatică, sunt cu adevărat o „lady in tech”, ca să mă raportez la denumirea Galei, am început activitatea profesională prin a scrie cod, acum scriu doar ocazional și o fac pentru a-mi menține mintea proaspătă.

În urmă cu 16 ani am avut ocazia să intru într-o firmă care dezvolta aplicații software pentru mediul bancar.

Opt ani mai târziu, am decis să înființez propria companie de software, Reporting Center. Facem software pentru bănci sau cum îmi place mie să spun – Banking Intelligence. Această firmă a dezvoltat o platformă prin intermediul căreia sunt automatizate raportările băncilor și instituțiilor financiare nebancare (IFN) către Banca Națională a României și ANAF.

În 2022, platforma a fost instanțiată și făcută model SaaS, am pus-o în cloud și am dat posibilitatea companiilor, nu doar băncilor, să poată să-și extragă de acolo și să automatizeze rapoartele pe care trebuie să le trimită la ANAF.

SAF-T e o raportare celebră anul trecut, menţionez şi e-Factura, care o să intre anul viitor, prin urmare chiar dacă ne place să lucrăm cu băncile, deja ne-am extins şi ne-am diversificat.

Practic, oferim prin intermediul platformei automatizarea rapoartelor pentru toate companiile din România. Mai mult, anul trecut am demarat procesul de scalare internațională.

Produsul nostru este 100% românesc, fiind creat în România cu angajați români, și credem că este prea valoros să rămână doar aici, în România. Ca atare, l-am scalat.

Noi automatizăm legislaţie şi ca să ne fie uşor să scalăm trebuie să ne îndreptăm către țările care au legislație comună cu a României în domeniul bancar, cum ar fi SUA și cele din Uniunea Europeană. Vizăm zonele care au legislaţie unificată, iar din punct de vedere bancar ţările din UE respectă aceeaşi legislaţie. De asemenea, anul trecut ne-am extins către o zonă pe care nu am vizat-o inițial, respectiv Emiratele Arabe Unite.

Practic, noi țintim zonele, țările cu legislație unificată.

Am fost prezentă la Forumul economic de la Davos în acest an și am remarcat apariția unui raport denumit Global Gender Gap Report.

În urma studiilor efectuate, autorii documentului au constatat că, pentru a asigura egalitate între bărbați și femei în structurile de conducere, ar fi nevoie de 132 de ani.

Sunt de părere, așa cum și alte persoane susțin, că una din cauzele problemelor cu care se confruntă în prezent omenirea, spre exemplu războiul din Ucraina, este implicarea insuficientă a femeilor. Avem nevoie de mai multă empatie în rolurile decizionale, avem nevoie de leadership feminin.

Chiar dacă o femeie este prezentă într-un board, e puțin probabil ca părerea ei, odată exprimată în fața a nouă bărbați prezenți acolo, să fie luată în considerare.

Gândiți-vă cât de greu ar fi unui bărbat să explice unui board dominat de femei un anumit punct de vedere. Atenție, să explice, nu să-l impună.

Pentru a avea șansa ca vocea femeilor să fie ascultată și înțeleasă ar trebui ca numărul femeilor în structura de conducere să fie egal cu al bărbaților, pentru ca celelalte să spună “da, are dreptate” și s-o susțină.

Din acest motiv se dorește egalitate de gen și se forțează legislativ acest tip de egalitate. Pentru a produce o schimbare în bine, atunci trebuie să avem o perspectivă echilibrată.

Doina BANCIU, AOSR @ GALA LADIES 4TECH 2023: Am lansat un program de cercetare pentru transformare digitală destinat tinerilor.

Doina BANCIU – Vicepreşedinte – AOSR @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Am absolvit Universitatea Politehnica din Bucureşti, vin din zona tech şi am un doctorat în ingineria sistemelor obţinut înainte de 1989.

Primul loc de muncă a fost la ICI Bucureşti, instituție pe care am condus-o timp de 15 ani, până la retragere.

Eu fac parte dintr-o altă generație și am dat curs invitației la acest eveniment din curiozitate, pentru că am vrut să văd ce se întâmplă acum și aici cu tinerele care conduc.

Am ascultat la GALA LADIES 4TECH discursuri inteligente, coerente, cu conținut, cu idei, încât, dacă cineva cu talent, cum este distinsa doamnă Ruxandra Săraru, aici de față, ar aduna aceste idei, ar ieși o carte de succes.

Am constatat că este o reală evoluție între zona existenței mele profesionale la vârsta dvs. și ceea ce este acum.

N-a fost foarte ușor în ICI Bucureşti. 40 de ani au condus bărbații, iar eu am fost prima femeie director general al institutului.

Când m-am angajat era o singură femeie care conducea un laborator într-un institut de 300 de salariați. În prezent, lucrurile s-au schimbat foarte mult.

M-am uitat foarte mult și la Guvernul nostru și am văzut că sunt doar două femei în Executiv. Putem spune că suntem misogini, din păcate.

Există în Franța o lege care obligă marile entități să aibă în structurile de conducere 50% femei și 50% bărbați.

Experiența mea de viață mi-a arătat că femeile au empatie, sunt mult mai serioase și mai profunde decât bărbații în multe situaţii și, chiar dacă femeilor nu li se permite, așa cum li se permite bărbaților, ele pot face foarte multe lucruri mai bine decât bărbații.

Susțin foarte multe tinere, prin toate canalele, să ajungă în poziții de conducere.

Din experiența mea, pentru a avea succes în carieră, recomand tinerelor care ajung în poziții de conducere să mențină un balans între viața profesională și cea personală.

De asemenea, sunt prima femeie vicepreședinte în cadrul Academiei Oamenilor de Știință din România (AOSR), instituție înființată în anul 1923 de către Constantin Angelescu, fost ministru al Educației și primul ambasador al României în SUA.

AOSR are în derulare un program în cadrul căruia, săptămânal, invităm o doamnă să-și prezinte experiența profesională.

De asemenea, am susținut un program de transformare digitală și, din puținele fonduri ale instituției, am lansat un program de cercetare pentru transformare digitală destinat tinerilor. Programul a fost foarte bine primit de tineri, care au depus foarte multe proiecte, majoritatea foarte bune.

Manuela CATRINA, DNSC @ GALA LADIES 4TECH 2023: Cel mai greu este să convingem lumea că transformarea digitală este și despre putere, despre puterea funcționarului, care este direct proporțională cu numărul de hârtii care stau pe biroul sau sub posteriorul lui.

Manuela CATRINA – Director Adjunct – DNSC @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Sunt adjunctul directorului general al DNSC şi colegii mei, care și-au dorit echilibru, au tras de mine să ajung acolo.

Vin din zona de matematică și, la un moment dat, am realizat că îmi plac mai mult oamenii decât ecranele și am trecut în zona politică, dar am realizat că această trecere mi-a provocat două handicapuri. Primul, că sunt din zona politică. Al doilea, că sunt femeie. În acest context, mi-e rușine să spun că am absolvit facultatea ca șefă de promoție.

În opinia mea, transformarea este grea și pentru cei care vor să se transforme. Spre exemplu, eu trebuie să am 20 kilograme mai puțin, e clar, știu și ce trebuie să fac ca să am 20 kilograme mai puțin.

Culmea este că această transformare trebuie s-o fac eu, nu un robot. Și atunci nu mă transform mâine, pentru că am decis că sunt alte lucruri care îmi plac mai mult în viață, de exemplu ciocolata.

În contextul acesta, transformarea este complicată și prima intersectare cu transformarea în zona publică a fost când am ajuns prima dată la Guvernul României. Aveam 20 și un pic de ani, eram cea mai tânără de acolo, venită din provincie într-o zonă în care nu înțelegeam ce se întâmplă. Aveam ceva experiență politică, dar puțină.

Am văzut că oamenii vor să facă digitalizare. Țin minte că am închis ușa sălii în care Guvernul își desfășoară ședințele și am început să învățăm miniștrii cum se deschide emailul, spre exemplu. Culmea a fost că miniștrii au învățat.

Pasul doi a fost să trecem la Document Management, totul să fie digital. A fost ușor să cumpăr computere, dar cel mai greu a fost să conving lumea că transformarea digitală este și despre putere, despre puterea funcționarului, care este direct proporțională cu numărul de hârtii care stau pe biroul sau sub posteriorul lui. În momentul în care înțelegem acest lucru, abia atunci putem să facem transformare digitală în instituțiile publice.

DNSC este o instituție nouă, cu aproape 100 de oameni și care va ajunge în câțiva ani către peste 1000. Este o provocare pentru mine și colegii mei, pentru că nu se întâmplă în fiecare zi să participi la înființarea unei autorități.

Acord o atenție sporită zonei de educației, mă zbat în direcția dezvoltării de parteneriate pe acest subiect.

Raluca NEGULESCU-BALACI, Fundaţia UiPath @ GALA LADIES 4TECH 2023: Avem un ecosistem de voluntari care ne sprijină, inclusiv pe transformare digitală, specialiști IT care ne ajută să facem roboți pentru ușurarea muncii administrative, să organizăm ateliere de RPA (Robotic Process Automation) pentru copii.

Raluca NEGULESCU-BALACI – Director Executiv – UIPATH Foundation @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Mă bucur foarte mult să fiu sunt aici, mă simt foarte inspirată de tot ce am auzit aici și ceea ce faceți.

UiPath Foundation este o organizație non-profit, care a fost înființată în ianuarie 2019 de compania UiPath, primul unicorn românesc.

Deși UiPath este fondatorul nostru, noi suntem o organizație de sine stătătoare și misiunea noastră este să susținem copiii din zone vulnerabile și să aibă acces la educație de calitate.

În ultimii 4 ani, prin programele educaționale pe care le derulăm, fundația noastră a ajuns la peste 50.000 de copii din România și India.

Chiar dacă așteptarea era că UiPath Foundation acordă granturi mai departe, noi implementăm propriile noastre programe educaționale pe mai multe paliere și construim în continuu în educație, de la educație timpurie până la finalizarea liceului.

Misiunea noastră este să ne uităm la acea jumătate a României viitorului, care, din păcate, nu are perspective prea bune. Sunt zone vulnerabile peste tot în România, inclusiv în Capitală.

Ne uităm la acea jumătate de copii care este expusă la sărăcie.

UiPath Foundation construiește parteneriate strategice pentru a ajunge la aceste comunități și a pune cumva reflectoarele pe potențialul acestor copii, pentru că sunt absolut extraordinari, dar oportunitățile lor sunt limitate de comunitățile din care provin.

Noi avem deschidere și vrem să colaborăm cu alte fundații, fiind în discuție cu Fundația Orange și Fundația Vodafone pentru a vedea cum putem să avem mai mult impact împreună.

Aceste fundații au alt tip de abordare, oferă granturi către alte organizații, noi implementăm propriile programe de educaționale.

Suntem implicați în jumătate din România, în Moldova, tot sudul țării, în București și Cluj.

Avem un ecosistem de voluntari care ne sprijină, inclusiv pe transformare digitală, ceea ce este un lux într-o organizație non-profit, însă avem acest ecosistem global de specialiști IT care ne ajută să facem roboți pentru ușurarea muncii administrative, să organizăm ateliere de RPA (Robotic Process Automation) pentru copii. Ne preocupă foarte mult și zona de literație digitală.

Datele PISA arată că 40% dintre elevii de 15 ani din România sunt analfabeți funcționali, adică știu să scrie și să citească, dar nu au capacitatea de a procesa și înțelege informația pe care o primesc.

Școala este o platformă extraordinară pentru dezvoltarea potențialului copiilor, dar trebuie să reașezăm puțin lucrurile.

UiPath Foundation lucrează cu școli, cu profesori pentru a le spori capacitatea să ofere mai multe șanse copiilor, să dezvolte zona de literație.

Analfabetismul funcțional se întâmplă pentru că acești copii din comunitățile vulnerabile nu sunt expuși la educație timpurie de calitate, nu le sunt citite cărți.

Aproape 40% dintre părinții care trăiesc în comunități vulnerabile preferă să dea bani pe hrană și cele necesare traiului zilnic, și nu pe cărți ilustrate pentru copii, spre exemplu.

UiPath Foundation nu poate să abordeze toate aceste probleme din societate și credem în colaborare, în parteneriate strategice.

Poate fi un proiect de țară dacă, într-adevăr, vrem să dezvoltăm potențialul copiilor din această jumătate de Românie, care este în risc de sărăcie, trebuie să ne unim forțele. Noi ajungem la un număr limitat de copii, însă avem încredere că putem să extindem programele pe care le avem către cei care au nevoie.

Această filozofie a colaborării este esențială pentru a ajunge la societatea pe care o visăm: educată, cu competențe digitale, cu valori care împing lumea în care trăim mai departe.

Diana IOSU, Difine PR @ GALA LADIES 4TECH 2023: Sunt în situația în care foarte greu găsesc un bărbat pe zona de comunicare, spre deosebire de alte țări, cum sunt Anglia sau Germania. Lucrăm cu o rețea de parteneri în aceste țări și am surpriza să întâlnesc aproape exclusiv bărbați în funcţii de director de comunicare.

Diana IOSU – Fondator & Corporate Communication and Business Senior Advisor – Difine PR @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Îi cunosc pe cei doi organizatori ai evenimentului, Roxana Onea și Ion Vaciu, de aproape 25 de ani, de când am început să lucrez pentru Connex, la finele anului 1997, unde am fost prezentă aproape 14 ani.

A fost o perioadă extraordinară pentru mine, cea mai bună școală pe care o puteam avea într-un cadru de business.

Apoi am trecut la Telekom, unde am lucrat aproape 9 ani.

Lucrez de la 18 ani, dar m-am bucurat de fiecare clipă și am intrat în zona antreprenoriatului.

După ce am renunțat la corporație, mama mi-a spus: tu te-ai săturat de bine. Ea nu a dormit trei luni după ce am plecat din corporație.

Când eram în corporație, antreprenoriatul părea o altă dimensiune, ceea ce s-a dovedit a fi adevărat.

Când aveam 20 de ani, am mai avut un business, în paralel cu corporația, care a crescut spectaculos, dar am rămas însărcinată și analizele spuneau că sunt într-un puseu de adrenalină și este singurul lucru care mă ține în viață.

Medicul mi-a spus că dacă vreau să-mi întâlnesc copilul ar fi bine să aleg între antreprenoriatul pe care îl aveam și școala de business de care mă bucuram la corporație. A fost foarte greu să aleg, credeți-mă, pentru că business-ul meu era în plină decolare. Am ales până la urmă școala de la corporație și nu regret nicio clipă.

Prin urmare, când am împlinit 40 de ani, am zis că e cel mai bun moment și am făcut o rezoluție de vârstă, care mă înspăimânta și părea tot timpul că este departe de mine, și am decis să trec la antreprenoriat și efectiv mă bucur de fiecare clipă, mă simt foarte privilegiată și norocoasă.

N-a fost nevoie să spun nimănui că “Sunt Diana și fac PR. Ți-ar plăcea să lucrezi cu mine?”. Cu siguranță aș fi murit de foame dacă aș fi fost nevoită să procedez așa.

Noi, de regulă, suntem în spatele cortinei, noi suntem cei care identificăm premianții, care-i pregătim pentru scenă. Postura de a fi în lumina reflectoarelor nu este ceea ce ne definește, suntem foarte buni în a-i pregăti pe alții, dar este foarte provocator să fim noi în locul lor.

Am absolvit Facultatea de Drept şi mă vedeam atunci în postura de salvatoare a lumii de răufăcători, dar realitatea m-a izbit destul de crud când am luat contact cu instanța și am văzut că viața mea profesională nu are nicio legătură cu ceea ce îmi imaginam eu şi urmăream în filme, cum ar fi serialul Ally McBeal.

Pe de altă parte, Facultatea de Drept m-a ajutat foarte mult în privința informațiilor și a modului în care gândesc și abordez lucrurile.

Îmi place foarte mult să fac PR și este atât de interesant să pătrunzi în intimitatea mentală a cuiva. Am avut surprize extraordinare în ceea ce privește oamenii tehnici, din domeniul IT, sunt în acest domeniu niște artiști care programează.

Firma pe care o conduc are 30 de angajați, recent am angajat 5 persoane.

Nu vrem să ne îmbogățim, vrem doar să ne bucurăm de activitatea pe care o desfășurăm.

Sunt în situația în care foarte greu găsesc un bărbat pe zona de comunicare, spre deosebire de alte țări, cum sunt Anglia sau Germania. Lucrăm cu o rețea de parteneri în aceste țări și am surpriza să întâlnesc aproape exclusiv bărbați în funcţii de directori de comunicare.

Beatrice ALEXANDRESCU, Fundaţia LEADERS @ GALA LADIES 4TECH 2023: Toate programele Leaders presupun învățare experiențială, asta înseamnă că ne uităm la trei relații importante din viața fiecărui lider: relația cu propria persoană, cu persoanele din jur și cu comunitatea din care face parte.

Beatrice ALEXANDRESCU – Director General – Fundaţia LEADERS @ GALA LADIES 4TECH 2023 organizată de DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTv pe 24 martie 2023, la Grand Hotel Continental.

Povestea Fundației Leaders a început în urmă cu 23 de ani. Pe atunci, în România, cuvântul lider era asociat cu mediul politic, acolo aveam principalii reprezentanți. Acum ne bucurăm să vorbim de lideri în toate domeniile și cred că și Fundația Leaders, prin programele educaționale pe care le-a desfășurat încă din anul 2000 și până în prezent, și cu siguranță că va continua, a pus câte o mică cărămidă în acest proces.

Povestea mea cu Fundaţia Leaders a început în ultimul an de liceu și eram tânără elevă de liceu implicată în toate experiențele educaționale extra.

Am avut un profesor, doamna dirigintă din școala generală, care mi-a explicat că pot să mă dezvolt foarte mult ieșind din zona de confort și încercând lucruri noi, ghidată de persoane diferite, de la Revista școlii până la diverse alte proiecte.

Povestea mea a început când eram elevă de liceu, am participat la programele Leaders de pe atunci. Apoi, prima zi de facultate de la Politehnica a coincis cu prima zi de voluntar în Fundația Leaders. 

Am început acolo să lucrez pe proiectele destinate elevilor de liceu și am adus în aceste proiecte componenta de orientare în carieră, pentru că atunci când eu am participat în programe nu am avut acces la această componentă, motiv pentru care m-am dus acolo unde și acum 12-13 ani era un mediu care îți asigura un job fain, cel de inginer, un rol foarte important în societate, dar nu neapărat un rol potrivit mie.

Așa a început istoricul meu cu Fundaţia Leaders şi iată că povestea continuă.

De aproximativ un an și jumătate sunt directorul general al Fundației Leaders. Asta înseamnă că alături de o echipă formată din aproape 40 de persoane pasionate de educație și cu competențe în zona de leadership punem câte o cărămidă la noua generație de lideri responsabili, pe care începem să-i vedem deja pe la toate nivelurile.

Viziunea mea este ca, în 20 ani, să găsesc în fiecare rol din această societate oameni și femei extrem de responsabile, care își vor face meseria, profesia, dând 200% în activitatea pe care o desfășoară. 

În fiecare zi încurajez oamenii, alături de care am ocazia să lucrez și să-i ajut, să descopere punctele lor forte și care sunt acele puncte la care pot lucra pentru a deveni mai performanți.

Alături de colegii mei și companiile responsabile pe care le aducem în programele pe care le inițiem pentru liceeni, studenți și tineri profesioniști, gândim programe prin care aducem experiențele vii în viața lor.

Toate programele Leaders presupun învățare experiențială, asta înseamnă că ne uităm la trei relații importante din viața fiecărui lider: relația cu propria persoană, cu persoanele din jur și cu comunitatea din care face parte.

Fiecare dintre noi poate fi un factor de schimbare pozitivă.

VIDEO

Tematici
– Progresul femeilor în tehnologie, între egalitate de şanse şi echitate socială
– Cum creștem ponderea de numai 22% a femeilor în companiile tech din UE?
– Educația digitală: recalificare pentru meseriile viitorului
– Şi tehnologia este o artă: de unde ne vine inspirația?
– Leadership în Transformare Digitală, 5G, Cybersecurity, Big Data, Green Tech
– România, Hub pentru cariere tech
– Realitatea virtuală şi cea augmentată, inteligenţa artificială şi machine learning, următoarele provocări industriale
– Tech 4Good, tehnologia în slujba comunităţii
– Smart Tech Women: Be Smart! Viitorul începe azi
– Celebrăm viziunea, performanţa, ştiinţa şi pasiunea!

Paritatea de gen nu se recuperează prea repede, conform Raportului Global Gap Gender 2022. Va mai dura, probabil, încă 132 de ani pentru a reduce decalajul global de gen. Pe măsură ce crizele globale se agravează. „Egalitatea de gen este din ce în ce mai îndepărtată: dacă lucrurile nu se schimbă, mai avem nevoie de alţi 300 de ani”, a avertizat secretarul general al Națiunilor Unite, Antonio Guterres, în timpul Adunării Generale privind Ziua Internațională a Femeii din 8 martie 2023.
WEF_GGGR_2022

* Locurile sunt limitate.
Participarea in person este posibilă numai cu validarea prealabilă din partea organizatorilor.

RSVP:
Pentru înscriere şi parteneriate, vă rugăm să ne contactați la:
Digital Transformation Council
–––––––––––––
Roxana ONEA
| Director Executiv
–––––––––––––
Revista COMUNIC@ȚII Mobile | TelecomTV
Mobil: +40.723.319.678
Email: roxana.onea@comunic.ro