Page 25 - Revista 107
P. 25
Romtelecom
Clickshop.ro - mall-ul A doua ediţie de „Idei tari”
pune la bătaie 10 000 euro
Până pe 30 aprilie, tinerii de maxim 35 de ani se pot
online al Romtelecom înscrie singuri sau în echipă, cu până la 4 alţi prieteni la
cea de-a doua ediţie a competiţiei naţionale „Idei tari”,
iniţiată de Fundaţia Romtelecom pentru români. Îns-
crierea se face pe site-ul competiţiei, www.ideitari.ro. Pre-
miile oferite au o valoare totală de 10.000 euro (premiul
I – 5000 euro, premiul II – 3000 euro şi premiul III –
2000 euro), la care se adaugă stagii de practică în cadrul
Romtelecom. Candidaţii trebuie să dezvolte teme precum
crearea unui personaj interactiv online sau aplicaţii
speech-to-text, ce vor fi punctate în funcţie de gradul de
inovaţie, aplicabilitatea ideilor şi capacitatea de a aduce
soluţii reale. Într-o primă etapă, lucrările vor fi evaluate
Romtelecom a lansat, pe 12 aprilie, un mall online, clickshop.ro, de unde pot fi achiziţio- de un juriu mixt format din profesionişti Romtelecom şi
nate diferite produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină cadre universitare. În a doua etapă, cele mai bune echipe
sau articole sportive şi de lifestyle. Platforma online este administrată de Romtelecom, se vor întâlni cu membrii aceluiaşi juriu, susţinându-şi
fiind dezvoltată de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar, aparţinând „în direct” proiectele, la Bucureşti.
grupului german. Produsele sunt livrate direct din Germania, transportul articolelor Dolce Sport, versiunea HD
achiziţionate fiind gratuit pentru comenzile de peste 300 de RON. Toate produsele vor
avea manuale de utilizare şi în format electronic, care pot fi descărcate direct de pe site.
Clienţii pot primi informaţii despre produse, condiţii de livrare şi plată la call center-ul
specializat Clickshop, la numărul 021.9262 (cu tarif normal în reţeaua Romtelecom,
disponibil de luni până sâmbătă, între 08:00-22:00 şi duminica, între 10:00-15:00).
Drumul către fuziune:
Romtelecom-Cosmote asigură Începând din luna mai, canalul Dolce Sport este disponi-
bil şi în format HD, ca parte a pachetului tematic HD
disponibil atât pentru abonaţii Dolce, Dolce Interactiv,
comunicaţiile BCR pentru 3 ani cât şi NextGen. Prima transmisiune în format HD este
returul semifinalei UEFA Champions League Barcelona
– Real Madrid. Romtelecom a lansat pachetul Dolce
Romtelecom va furniza, în următorii trei ani, servicii integrate de telefonie IP pe tehno- HD în iunie 2010, cu un tarif lunar de 3,9 euro fără
logie Cisco şi servicii de date VPN, iar Cosmote România va furniza servicii de date şi TVA. De asemenea, Romtelecom va oferi clienţilor Dolce
voce mobile pentru Banca Comercială Română, în baza unui contract pe care cei doi ope- posibilitatea de a închiria un receiver HD, pentru 2
ratori îl anunţă ca fiind cel mai mare de pe piaţa telecom autohtonă. Astfel, în urma câşti- euro/lună fără TVA. Standardul HD asigură imagini
gării licitaţiei organizate de Banca Comercială Română în toamna anului trecut, Romtele- mai clare de până la cinci ori decât standard definition.
com devine principalul furnizor al băncii pentru serviciile: comunicaţii electronice (reţea Romtelecom preia AKTA
VPN cu peste 600 de puncte de prezenţă), telefonie IP (o soluţie IPTel integrată cu servi-
ciul SIP Trunk, pentru peste 6000 de telefoane IP cu numerotaţie non-geografică), în Operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS) a
timp ce compania parteneră, Cosmote, va furniza telefonie mobilă şi internet pe telefonul anunţat, pe 29 martie, vânzarea către Romtelecom a
mobil. Contractul presupune şi integrarea de noi echipamente de comunicaţii, Romtele- activelelor şi contractelor încheiate cu beneficiarii servi-
com fiind partener Gold Cisco. ciului de televiziune AKTA Satelit, valoarea tranzacţiei
urmând să fie stabilită în funcţie de numărul de clienţi
efectiv preluaţi, exact ca şi în cazul BoomTV, companie
achiziţionată pe 3 martie. DCS căuta încă de anul tre-
cut o soluţie de a-şi consolida afacerile, luând în calcul,
in extremis varianta vânzării AKTA în cazul adâncirii
crizei şi a deteriorării situaţiei economice la nivel naţio-
nal, conform unor oficiali DCS. Contractul cu Romtele-
com a fost semnat pe 28 martie şi are ca obiect prelua-
rea a circa 80.000 de clienţi. Înfiinţat în 2005, prin
fuziunea mai multor companii de cablu la nivel naţio-
nal, grupul DCS furnizează servicii de transmisie prin
cablu a programelor de televiziune, transmisiuni de date
şi acces Internet, precum şi telefonie fixă. Din portofoliul
DCS fac parte brandurile AKTA, adresat consumatori-
Încheierea celui mai mare contract Cei trei executivi ai Romtelecom, BCR şi Cosmote România lor individuali, şi Dial Telecom, dedicat segmentului
de pe piaţa telecom autohtonă business.
aprilie-mai 2011, ComuniC@Ții mobile Pagina 23