Page 25 - Revista 107
P. 25

Romtelecom

          Clickshop.ro - mall-ul                                                   A doua ediţie de „Idei tari”
                                                                                   pune la bătaie 10 000 euro
                                                                                   Până pe 30 aprilie, tinerii de maxim 35 de ani se pot
          online al Romtelecom                                                     înscrie singuri sau în echipă, cu până la 4 alţi prieteni la
                                                                                   cea de-a doua ediţie a competiţiei naţionale „Idei tari”,
                                                                                   iniţiată de Fundaţia Romtelecom pentru români. Îns-
                                                                                   crierea se face pe site-ul competiţiei, www.ideitari.ro. Pre-
                                                                                   miile oferite au o valoare totală de 10.000 euro (premiul
                                                                                   I – 5000 euro, premiul II – 3000 euro şi premiul III –
                                                                                   2000 euro), la care se adaugă stagii de practică în cadrul
                                                                                   Romtelecom. Candidaţii trebuie să dezvolte teme precum
                                                                                   crearea unui personaj interactiv online sau aplicaţii
                                                                                   speech-to-text, ce vor fi punctate în funcţie de gradul de
                                                                                   inovaţie, aplicabilitatea ideilor şi capacitatea de a aduce
                                                                                   soluţii reale. Într-o primă etapă, lucrările vor fi evaluate
          Romtelecom a lansat, pe 12 aprilie, un mall online, clickshop.ro, de unde pot fi achiziţio-  de un juriu mixt format din profesionişti Romtelecom şi
          nate diferite produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină  cadre universitare. În a doua etapă, cele mai bune echipe
          sau articole sportive şi de lifestyle. Platforma online este administrată de Romtelecom,  se vor întâlni cu membrii aceluiaşi juriu, susţinându-şi
          fiind dezvoltată de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar, aparţinând  „în direct” proiectele, la Bucureşti.
          grupului german. Produsele sunt livrate direct din Germania, transportul articolelor  Dolce Sport, versiunea HD
          achiziţionate fiind gratuit pentru comenzile de peste 300 de RON. Toate produsele vor
          avea manuale de utilizare şi în format electronic, care pot fi descărcate direct de pe site.
          Clienţii pot primi informaţii despre produse, condiţii de livrare şi plată la call center-ul
          specializat Clickshop, la numărul 021.9262 (cu tarif normal în reţeaua Romtelecom,
          disponibil de luni până sâmbătă, între 08:00-22:00 şi duminica, între 10:00-15:00).



          Drumul către fuziune:


          Romtelecom-Cosmote asigură                                               Începând din luna mai, canalul Dolce Sport este disponi-
                                                                                   bil şi în format HD, ca parte a pachetului tematic HD
                                                                                   disponibil atât pentru abonaţii Dolce, Dolce Interactiv,
          comunicaţiile BCR pentru 3 ani                                           cât şi NextGen. Prima transmisiune în format HD este
                                                                                   returul semifinalei UEFA Champions League Barcelona
                                                                                   – Real Madrid. Romtelecom a lansat pachetul Dolce
          Romtelecom va furniza, în următorii trei ani, servicii integrate de telefonie IP pe tehno-  HD în iunie 2010, cu un tarif lunar de 3,9 euro fără
          logie Cisco şi servicii de date VPN, iar Cosmote România va furniza servicii de date şi  TVA. De asemenea, Romtelecom va oferi clienţilor Dolce
          voce mobile pentru Banca Comercială Română, în baza unui contract pe care cei doi ope-  posibilitatea de a închiria un receiver HD, pentru 2
          ratori îl anunţă ca fiind cel mai mare de pe piaţa telecom autohtonă. Astfel, în urma câşti-  euro/lună fără TVA. Standardul HD asigură imagini
          gării licitaţiei organizate de Banca Comercială Română în toamna anului trecut, Romtele-  mai clare de până la cinci ori decât standard definition.
          com devine principalul furnizor al băncii pentru serviciile: comunicaţii electronice (reţea  Romtelecom preia AKTA
          VPN cu peste 600 de puncte de prezenţă), telefonie IP (o soluţie IPTel integrată cu servi-
          ciul SIP Trunk, pentru peste 6000 de telefoane IP cu numerotaţie non-geografică), în  Operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS) a
          timp ce compania parteneră, Cosmote, va furniza telefonie mobilă şi internet pe telefonul  anunţat, pe 29 martie, vânzarea către Romtelecom a
          mobil. Contractul presupune şi integrarea de noi echipamente de comunicaţii, Romtele-  activelelor şi contractelor încheiate cu beneficiarii servi-
          com fiind partener Gold Cisco.                                           ciului de televiziune AKTA Satelit, valoarea tranzacţiei
                                                                                   urmând să fie stabilită în funcţie de numărul de clienţi
                                                                                   efectiv preluaţi, exact ca şi în cazul BoomTV, companie
                                                                                   achiziţionată pe 3 martie. DCS căuta încă de anul tre-
                                                                                   cut o soluţie de a-şi consolida afacerile, luând în calcul,
                                                                                   in extremis varianta vânzării AKTA în cazul adâncirii
                                                                                   crizei şi a deteriorării situaţiei economice la nivel naţio-
                                                                                   nal, conform unor oficiali DCS. Contractul cu Romtele-
                                                                                   com a fost semnat pe 28 martie şi are ca obiect prelua-
                                                                                   rea a circa 80.000 de clienţi. Înfiinţat în 2005, prin
                                                                                   fuziunea mai multor companii de cablu la nivel naţio-
                                                                                   nal, grupul DCS furnizează servicii de transmisie prin
                                                                                   cablu a programelor de televiziune, transmisiuni de date
                                                                                   şi acces Internet, precum şi telefonie fixă. Din portofoliul
                                                                                   DCS fac parte brandurile AKTA, adresat consumatori-
          Încheierea celui mai mare contract  Cei trei executivi ai Romtelecom, BCR şi Cosmote România  lor individuali, şi Dial Telecom, dedicat segmentului
          de pe piaţa telecom autohtonă                                            business.

                                                                                  aprilie-mai 2011, ComuniC@Ții mobile  Pagina 23
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30