Page 20 - Revista 107
P. 20
DosarOrange
surpriza lunii mai
Jean-François Fallacher preia
Orange are o nouă semnătură de brand
Din 5 aprilie, noua semnătură de brand a Orange
România este ”today changes with Orange”, prin care
Orange îşi propune să devină un „digital coach” şi să sim - conducerea Orange România
plifice experienţa digitală a clienţilor prin noi pro duse,
tele foane de ultimă generaţie şi asistenţă în utili za rea no -
il or tehnologii. Noua semnătură de brand a fost intro du - Jean-François Fallacher este noul CEO - precum Olanda, unde a lansat o companie
să, pentru prima dată, în campaniile de comuni ca re din Chief Executive Officer al Orange România de servicii de internet, iar mai apoi un ope-
Franţa, în noiembrie 2010, iar acum, în Ro mâ nia, ur - începând cu 1 iulie 2011, înlocuindu-l pe rator alternativ care a devenit un important
mând a fi adoptată treptat şi în alte ţări din Grupul Thierry Millet, care a fost promovat în competitor al KPN – principalul jucător de
France Telecom - Orange. ”today changes with Orange”
face parte din strategia grupului la nivel global, “Con -
quests 2015”, pentru următorii cinci ani, ce urmă reşte să
cre eze un echilibru între performanţa financiară şi
dezvoltarea socială.
Clienţii îşi pot programa online
vizitele în magazinele Orange
Din luna mai, la Orange funcţionează un serviciu de
programări online a vizitelor în Orange shop şi Orange
store, astfel încât clienţii să nu aştepte în magazin. În pe -
rioada 5 - 31 mai, noul serviciu este oferit gratuit de
Orange, după care va fi taxat cu 2 euro (TVA inclus).
Rezer varea online se completează pe site-ul
www.orange.ro /programeaza-te. Clienţii selectează maga -
zinul şi data, completând detaliile rezervării cu nume,
prenume, număr de telefon, adresa de e-mail şi tipul de Transfer de putere Thierry Millet (stânga), Olaf Swantee (centru), Jean-François Fallacher (dreapta)
consultanţă pe care îl doresc. Aceştia vor primi apoi un e-
mail şi un SMS pe baza cărora pot confirma progra ma - funcţia de Vice President Payment and pe această piaţă. Înainte de a veni în ţara
rea în termen de 6 ore. Contactless în cadrul Grupului France noastră, timp de şase ani, Jean-François
Telecom - Orange. Astfel, Thierry Millet Fallacher a ocupat poziţia de CEO al
Colibri Mix, un singur abonament de acces la
internet pentru smartphone, tabletă sau laptop va reveni în Franţa, unde va coordona acti- S Sooffrreeccoomm, companie de consultanţă inter -
naţională a Grupului France Telecom -
vităţile de plăţi prin telefonul mobil şi de
Începând din 9 mai, prin abonamentul Colibri Mix, dezvoltare a serviciilor de plăţi contactless în Orange. Pe durata mandatului său la Sofre -
Orange oferă acces mobil la internet atât pentru smart - ţările în care este prezent Grupul FT, ur- com, Jean-François Fallacher a dezvoltat
phone, cât şi pentru tabletă sau laptop. Astfel utilizatorii mând să implementeze unul din cele şapte operaţiuni şi servicii mobile în diferite pieţe
nu trebuie să încheie mai multe abona mente, ci unul sin - programe strategice anunţate de Stéphane în care este prezent Grupul FT.
gur, valabil pentru toate dispozitivele. Colibri Mix oferă Richard pe 31 mai. Millet părăseşte Orange Noul CEO va urmări ca Orange România,
acces mobil la internet pe două cartele SIM, câte una România după şase ani în care a deţinut lider pe piaţa de telecomunicaţii, să asigure
pentru fiecare dispozitiv. Noul abona ment oferă un singur funcţiile de director comercial şi CEO. clienţilor cea mai bună experienţă şi calitate
vo lum de trafic inclus cu o viteză de acces de până la Jean-François Fallacher şi-a început cariera a serviciilor, dar şi să descopere noi modali -
21,6 Mbps. Din portofoliul Colibri Mix fac parte patru în Franţa, pe segmentul de vânzări business, tăţi de creştere, care să aducă un plus de
tipuri diferite de abonamente, în funcţie de traficul lucrând ulterior pe pieţe competitive, valoare acestei pieţe.
inclus: Colibri Mix 11 (11 euro) cu trafic in clus de 1
GB, Colibri Mix 14 (14 euro) cu trafic inclus de 2 GB,
Colibri Mix 19 (19 euro) cu trafic inclus de 6,5 GB şi Orange România pierde 6% din veniturifaţă de Q1 2010
Colibri Mix 39 (39 de euro) cu trafic inclus de 15,5 GB.
La ultimele 3 tipuri de Colibri Mix, opţiunea Cost Con - Orange România avea 10,3 milioane de clienţi la 31 martie 2011, în scădere cu 5% faţă de
trol oferă utilizatorilor, după depăşirea traficului inclus, perioada similară a anului precedent, scăderi înregistrându-se, în continuare, la baza de clienţi
trafic nelimitat la o viteză de până la 128 Kbps fără a fi PrePay, în timp ce numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru din 2010, conform
taxaţi suplimentar faţă de abonamentul lunar. Clienţii raportului financiar al companiei. La sfârşitul anului 2010, Orange România deţinea 10,464
pot păstra viteza de navigare ridicată (până la 21,6 milioane de clienţi. Veniturile operatorului au fost de 222 milioane de euro, în primele trei luni ale
Mbps) şi după depăşirea traficului inclus, prin acti varea acestui an, în scă dere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010. Thierry Millet, CEO Orange
unei opţiuni de trafic suplimentar de 1 GB, cu 3 euro. România, explică faptul că „ultimii doi ani de criză economică şi-au pus amprenta pe obiceiurile de
consum ale clienţi lor şi chiar dacă se observă o oarecare îmbunătăţire a mediului economic, cererea
Prima proiecţie 3D la Facultatea de Arhitectură va creşte într-un ritm mult mai lent. În plus, în domeniul telecom, unde concurenţa este feroce,
eroziunea veniturilor va continua şi în trimestrele următoare.” Acesta se declară mulţumit de
Orange România a prezentat, pe 12 mai, în premieră în rezultatele obţinute, în contextul în care operatorul şi-a păstrat o bază solidă de abonaţi şi s-a
Româ nia, cel mai mare conţinut video mapping 3D. menţinut lider de piaţă. Venitul mediu anual per utilizator a fost la Orange România de 82,7 euro.
Pro iec ţia 3D s-a făcut pe clădirea Facultăţii de Arhitec - O evoluţie pozitivă a cunoscut segmentul de broadband, Orange ajungând la peste 3,1 milioane
tură “Ion Mincu” din Bucureşti. Evenimentul se înscrie în de clienţi, cu aproape 20% mai mult faţă de sfârşitul lunii martie 2010. Operatorul vrea să demo -
strategia Orange de “digital coach” promovată prin noua cra tizeze accesul clienţilor la zona digitală, iar noua semnătură de brand subliniază obiectivul
semnătură de brand ”today changes with Orange”. Orange România de a facilita experienţa digitală a clienţilor.
Pe www.comunic.ro puteţi viziona filmarea proiecţiei.
Pagina 18 COmuniC@Ții mobile, aprilie-mai 2011