Page 20 - Revista 107
P. 20

DosarOrange



                                             surpriza lunii mai

                                            Jean-François Fallacher preia
             Orange are o nouă semnătură de brand
           Din 5 aprilie, noua semnătură de brand a Orange
         România este ”today changes with Orange”, prin care
       Orange îşi propune să devină un „digital coach” şi să sim -  conducerea Orange România
         plifice experienţa digitală a clienţilor prin noi pro duse,
       tele foane de ultimă generaţie şi asistenţă în utili za rea no -
       il or tehnologii. Noua semnătură de brand a fost intro du -  Jean-François Fallacher este noul CEO -  precum Olanda, unde a lansat o companie
        să, pentru prima dată, în campaniile de comuni ca re din  Chief Executive Officer al Orange România  de servicii de internet, iar mai apoi un ope-
        Franţa, în noiembrie 2010, iar acum, în Ro mâ nia, ur -  începând cu 1 iulie 2011, înlocuindu-l pe  rator alternativ care a devenit un important
          mând a fi adoptată treptat şi în alte ţări din Grupul  Thierry Millet, care a fost promovat în  competitor al KPN – principalul jucător de
        France Telecom - Orange. ”today changes with Orange”
         face parte din strategia grupului la nivel global, “Con -
       quests 2015”, pentru următorii cinci ani, ce urmă reşte să
           cre eze un echilibru între performanţa financiară şi
                             dezvoltarea socială.
                   Clienţii îşi pot programa online
                    vizitele în magazinele Orange
         Din luna mai, la Orange funcţionează un serviciu de
        programări online a vizitelor în Orange shop şi Orange
       store, astfel încât clienţii să nu aştepte în magazin. În pe -
          rioada 5 - 31 mai, noul serviciu este oferit gratuit de
         Orange, după care va fi taxat cu 2 euro (TVA inclus).
                Rezer  varea online se completează pe site-ul
       www.orange.ro /programeaza-te. Clienţii selectează maga -
         zinul şi data, completând detaliile rezervării cu nume,
        prenume, număr de telefon, adresa de e-mail şi tipul de  Transfer de putere  Thierry Millet (stânga), Olaf Swantee (centru), Jean-François Fallacher (dreapta)
       consultanţă pe care îl doresc. Aceştia vor primi apoi un e-
        mail şi un SMS pe baza cărora pot confirma progra ma -  funcţia de Vice President Payment and  pe această piaţă. Înainte de a veni în ţara
                           rea în termen de 6 ore.    Contactless în cadrul Grupului France  noastră, timp de şase ani, Jean-François
                                            Telecom - Orange. Astfel, Thierry Millet  Fallacher a ocupat poziţia de CEO al
         Colibri Mix, un singur abonament de acces la
        internet pentru smartphone, tabletă sau laptop   va reveni în Franţa, unde va coordona acti-  S Sooffrreeccoomm, companie de consultanţă inter -
                                                                                naţională a Grupului France Telecom -
                                            vităţile de plăţi prin telefonul mobil şi de
         Începând din 9 mai, prin abonamentul Colibri Mix,  dezvoltare a serviciilor de plăţi contactless în  Orange. Pe durata mandatului său la Sofre -
        Orange oferă acces mobil la internet atât pentru smart -  ţările în care este prezent Grupul FT, ur-  com, Jean-François Fallacher a dezvoltat
        phone, cât şi pentru tabletă sau laptop. Astfel utilizatorii  mând să implementeze unul din cele şapte  operaţiuni şi servicii mobile în diferite pieţe
       nu trebuie să încheie mai multe abona mente, ci unul sin -  programe strategice anunţate de Stéphane  în care este prezent Grupul FT.
        gur, valabil pentru toate dispozitivele. Colibri Mix oferă  Richard pe 31 mai. Millet părăseşte Orange  Noul CEO va urmări ca Orange România,
          acces mobil la internet pe două cartele SIM, câte una  România după şase ani în care a deţinut  lider pe piaţa de telecomunicaţii, să asigure
       pentru fiecare dispozitiv. Noul abona ment oferă un singur  funcţiile de director comercial şi CEO.  clienţilor cea mai bună experienţă şi calitate
          vo lum de trafic inclus cu o viteză de acces de până la  Jean-François Fallacher şi-a început cariera  a serviciilor, dar şi să descopere noi modali -
        21,6 Mbps. Din portofoliul Colibri Mix fac parte patru  în Franţa, pe segmentul de vânzări business,  tăţi de creştere, care să aducă un plus de
           tipuri diferite de abonamente, în funcţie de traficul  lucrând ulterior pe pieţe competitive,  valoare acestei pieţe.
         inclus: Colibri Mix 11 (11 euro) cu trafic in clus de 1
        GB, Colibri Mix 14 (14 euro) cu trafic inclus de 2 GB,
         Colibri Mix 19 (19 euro) cu trafic inclus de 6,5 GB şi  Orange România pierde 6% din veniturifaţă de Q1 2010
       Colibri Mix 39 (39 de euro) cu trafic inclus de 15,5 GB.
       La ultimele 3 tipuri de Colibri Mix, opţiunea Cost Con -  Orange România avea 10,3 milioane de clienţi la 31 martie 2011, în scădere cu 5% faţă de
        trol oferă utilizatorilor, după depăşirea traficului inclus,  perioada similară a anului precedent, scăderi înregistrându-se, în continuare, la baza de clienţi
       trafic nelimitat la o viteză de până la 128 Kbps fără a fi  PrePay, în timp ce numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru din 2010, conform
        taxaţi suplimentar faţă de abonamentul lunar. Clienţii  raportului financiar al companiei. La sfârşitul anului 2010, Orange România deţinea 10,464
          pot păstra viteza de navigare ridicată (până la 21,6  milioane de clienţi. Veniturile operatorului au fost de 222 milioane de euro, în primele trei luni ale
        Mbps) şi după depăşirea traficului inclus, prin acti varea  acestui an, în scă dere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010. Thierry Millet, CEO Orange
         unei opţiuni de trafic suplimentar de 1 GB, cu 3 euro.  România, explică faptul că „ultimii doi ani de criză economică şi-au pus amprenta pe obiceiurile de
                                            consum ale clienţi lor şi chiar dacă se observă o oarecare îmbunătăţire a mediului economic, cererea
        Prima proiecţie 3D la Facultatea de Arhitectură  va creşte într-un ritm mult mai lent. În plus, în domeniul telecom, unde concurenţa este feroce,
                                            eroziunea veniturilor va continua şi în trimestrele următoare.” Acesta se declară mulţumit de
       Orange România a prezentat, pe 12 mai, în premieră în  rezultatele obţinute, în contextul în care operatorul şi-a păstrat o bază solidă de abonaţi şi s-a
          Româ nia, cel mai mare conţinut video mapping 3D.  menţinut lider de piaţă. Venitul mediu anual per utilizator a fost la Orange România de 82,7 euro.
        Pro    iec ţia 3D s-a făcut pe clădirea Facultăţii de Arhitec -  O evoluţie pozitivă a cunoscut segmentul de broadband, Orange ajungând la peste 3,1 milioane
       tură “Ion Mincu” din Bucureşti. Evenimentul se înscrie în  de clienţi, cu aproape 20% mai mult faţă de sfârşitul lunii martie 2010. Operatorul vrea să demo -
        strategia Orange de “digital coach” promovată prin noua  cra tizeze accesul clienţilor la zona digitală, iar noua semnătură de brand subliniază obiectivul
           semnătură de brand ”today changes with Orange”.  Orange România de a facilita experienţa digitală a clienţilor.
         Pe www.comunic.ro puteţi viziona filmarea proiecţiei.

       Pagina 18   COmuniC@Ții mobile, aprilie-mai 2011
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25