Page 16 - Revista 107
P. 16

DosarOrange



                                                                                     proiecţii financiare


          StrategiadelaParis


          Thierry MilleT:

          FranceTelecomvainvesti500-600milioane




          deeuroînOrangeRomânia,pânăîn2015




                                                                                   T Thhiieerrrryy  MMiilllleett  aa  pprreezzeennttaatt  ppee
                                                                                   1 122  mmaaii  ccââtteevvaa  eelleemmeennttee  nnooii  aallee
                                                                                   s sttrraatteeggiieeii  FFrraannccee  TTeelleeccoomm  ppâânnăă
                                                                                   î înn  22001155  şşii  iimmpplliicciitt  aallee  OOrraannggee
                                                                                   R Roommâânniiaa,,  lliiddeerr  ddee  ppiiaaţţăă,,  aaccttiivv  îînn
                                                                                   ţ ţaarraa  nnooaassttrrăă  ddiinn  11999966..  ÎÎnn  22001100
                                                                                   c coommppaanniiaa  tteelleeccoomm  aa  îînnrreeggiissttrraatt
                                                                                   c cââtteevvaa  rree  zzuullttaattee  bbuunnee,,  pprriinnttrree  ccaarree
                                                                                   c crreeşş  ttee  rreeaa  vvaalloo  rriiii  aaccţţiiuunniilloorr,,  ddaarr  şşii
                                                                                   u unn  ssuucccceess  sseemmnniiffiiccaattiivv  aall  ppllaattffoorr  mmee  --
                                                                                   l loorr  ccuu  ssiimmbboolluurrii  ddiinn  lluummeeaa  aannii  mmaa  llee  --
                                                                                   l loorr,,  ccaarree  aauu  aattrraass  6600%%  ddiinn  bbaazzaa  ddee
                                                                                   c clliieennţţii  ccuunnssuummeerr  aa  ooppeerraa  ttoorruulluuii..
                                                                                   A Acceesstt  lluuccrruu  aa  ppeerrmmiiss  OOrraannggee
                                                                                   R Roommâânniiaa  ssăă  ffiiee  lliiddeerruull  aannuulluuii  îînn
                                                                                   c ceeeeaa  ccee  pprriivveeşşttee  ccoomm  ppllee  ttăărriillee  ccoonn  ttrraacc  --
                                                                                   t tuuaallee  ddee  sseerrvviicciiii,,  ddaarr  şşii  ssăă  ssee  ppoozzii  --
                                                                                   ţ ţiioonneezzee  ddrreepptt  lliiddeerr  ppee  sseeggmmeennttuull
                                                                                   s smmaarrtt  pphhoonnee--uurriilloorr  şşii  aall  ppeenneettrrăărriiii
                                                                                   c coonn  ţţii  nnuu  ttuulluuii  ddee  ddaattee  mmoobbiillee..

                                                                                             e asemenea, Orange România a
                                                                                             făcut progrese din perspectiva
                                                                                             actualizărilor modelului de bu-
                                                                                             siness, printre care se numără
                                                                                   D finalizarea reţelei de franciză,
                                                                                   care are în prezent 180 de puncte de vânzare,
                                                                                   investirea a 1 milion euro într-un centru
                                                                                   academic pentru educarea personalului din
                                                                                   prima linie, obţinerea premiului BestJobs ca
                                                                                   recunoaştere a investiţiilor făcute în pregăti-
                                                                                   rea personalului. La toate acestea se adaugă
                                                                                   dezvoltarea capacităţii online, pentru care
                                                                                   Orange România a obţinut un premiu mon-
                                                                                   dial pentru una dintre cele mai bune 6 cam-
                                                                                   panii online, de anul trecut.
                                                                                   Tot în 2010, grupul France Telecom a pre-
                                                                                   zentat şi planul strategic valabil până în
                                                                                   2015, denumit ““CCoonnqquueesstt  22001155””, ce este
                                                                                   structurat pe 4 direcţii: angajaţii, reţeaua,

          Pagina 14   CoMuniC@Ții Mobile, aprilie-mai 2011
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21