Page 34 - Revista numarul 126
P. 34
infrastructuri | Cloud Management


Convergența IT & Telecom, în



soluții Cloud, Big Data & TV







Compania suedeză Ericsson a organizat un tur în țările
din Regiunea Medi teraneană pentru a prezenta vizi -
unea sa asupra transformării pe care IT-ul o aduce în
toate industriile. Circuitul a inclus și România, astfel
încât presa de spe cialitate IT&C de la București a
putut asista la demons trațiile soluțiilor ericsson Cloud
Manage ment, a solu ții lor avan sate pentru TV, a noilor
modali tăți de utili za re a tehnologiilor de tip Big Data
și a solu țiilor de analiză de marketing.
J umătate din traficul LTE din lume este susținut de rețele
Ericsson, iar compania este responsabilă pentru administrarea
32 unor rețele ce deservesc împreună, 1 miliard de abonați. Eric -
sson este liderul interna - Giovanni Dalla-VeDoVa (stânga) și Răzvan PîRVu (dreapta), amfitrionii demonstrațiilor soluțiilor Ericsson
țio nal al pieței de soluții
OSS/BSS, cu două mili - implementat și la nivelul publicului larg. Soluția poate să colecteze
arde de utilizatori ai plat - peste 500 de indicatori de la diferite dis pozitive din teren, indi ca -
formelor sale de taxare și tori ce se referă la consumul de energie, aer condiționat, iluminat
facturare și cu peste 400 sau la automatizarea casei.
mil. utilizatori ai Prin Biroul Viitorului, companiile pot să monitorizeze rețele etero -
platformelor sale IT. gene, să realizeze sumare ale măsurătorilor din surse disponibile în
diferite momente, să creeze un istoric al datelor, să permită accesul
utilizatorului final la date în timp real și să prezinte conținutul
Etalio este o nouă într-o formă simplă, adaptată dispozitivelor mobile. Ericsson a
modalitate de a-ți crea o dez voltat aplicația Biroul Viitorului (disponibilă pentru PC, smart -
identitate unică pe baza phone și tabletă).
SIM-ului și a numărului mobil personal. Ericsson sponsorizează
Etalio, care este un proiect open cloud, ce își propune să accelereze
eforturile industriei globale de telecomunicații de a transforma Soluția Ericsson Customer Experience Assurance a fost dezvoltată
cartelele SIM și numerele individuale de telefon în cea mai simplă în parteneriat cu operatorii și ia în considerare experiența reală de
și mai sigură formă de identitate digitală. Scopul Etalio este să broadband mobil a clientului. Echipele de relații cu clienții au
ajute la transformarea identității mobile într-un standard acceptat acces instant la experiența de servicii a fiecărui utilizator în parte
la nivel mondial. pentru a vedea ce s-a întâmplat și unde, dar și care a fost motivul
Platforma Etalio creează o identitate unică și transformă, practic, incidentului. Ericsson Customer Experience Assurance introduce
fiecare cartelă SIM într-un token sigur de identificare ce poate fi posibilitatea de procesare și corelare eficientă a stream-ului de date,
folosit pentru aplicații, jocuri, site-uri sau chiar emisiuni TV. „Asistăm la o convergență între IT și telecomunicații, prin
Etalio este, de asemenea, un serviciu dedicat operatorilor, care pot soluții care combină conectivitatea broadband cu mobilitatea
să preia responsabilitatea pentru toate identitățile mobile din și soluțiile cloud. Datorită experienței cumulate în zona de
rețeaua lor. În plus, ei pot folosi aceleași API pentru a-și conecta servicii, infrastructură de rețea și IT, dar și a expertizei în
propriile servicii.
consultanță de business, Ericsson are avantajul de a fi unul
dintre liderii transformării IT care se face simțită în toate
industriile. În prezent, compania noastră deține cel mai amplu
Biroul Viitorului este un sistem de monitorizare, supervizare și de portofoliu de soluții și servicii OSS/BSS, TV și pentru rețele
control la distanță al dispozitivelor dintr-un birou ce are în vedere telecom din lume”.
eficiența energetică. El folosește automatizarea M2M a dispoziti ve - Giovanni Dalla-VeDoVa,
lor prin colectarea tuturor măsurătorilor de eficiență energetică a Country Manager Ericsson Romania and
întregului birou și prin compararea indicatorilor cheie de perfor - Ericsson Head of Sales for Romania and Moldova
man ță. Permite automatizarea de la distanță a casei, putând fi
iunie - iulie 2014, CoMuniC@Ții Mobile
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39