Page 19 - Revista 130
P. 19
operatori
Online Business School ADVERTORIAL
răsplăteşte cursanţii silitori
Online Business School (www.bizschool.ro), şcoala virtuală
de afaceri pentru micii întreprinzători şi managerii de IMM-uri din
România, dezvoltată de Romtelecom, Bluepoint IT Solutions şi OTE
Academy, îşi răsplăteşte cursanţii cu o serie de beneficii menite a le
facilita felul în care îşi administrează afacerile. Astfel, pe lângă simulări
de business și aproape 70 de cursuri de marketing, vânzări,
management, negociere, dezvoltare personală, limbi străine sau îm-
bunătăţirea capacităţii de operare a computer-ului, puse gratuit la
dispoziţia cursanţilor, Online Business School îi ajută pe absolvenţi să
îşi promoveze mai uşor afacerea cu ajutorul unor servicii de publicitate
online, punându-le la dispoziţie un cupon în valoare de 150 RON.
De asemenea, pentru că securitatea datelor este extrem de
importantă, absolvenţii vor beneficia de 3 luni de gratuitate în utili-
zarea unor cunoscute produse de securitate online. Iar pentru că, pe
lângă cunoştinţele acumulate în urma cursurilor, managerii au nevoie
să fie la curent în permanenţă cu cele mai noi informaţii de business 17
pentru ca afacerile lor să se poată dezvolta cât mai bine, Online Busi-
ness School oferă absolvenţilor o reducere de 20% pentru abonamen-
tele anuale ale unor importante publicaţii de afaceri din România.
În plus, absolvenţii Online Business School primesc dis-
Romtelecom aduce count-uri de 20% pentru cumpărăturile cu o valoare mai mare de
canalul HBO pe
1000 RON şi 5% pentru cumpărăturile a căror valoare depăşeşte 100
smartphone și tablete
RON făcute de la magazinul online www.clickshop.ro, putând astfel,
de exemplu, să-şi doteze birourile cu echipamente de ultimă generaţie.
Proiectul Online Business School se adresează persoanelor
Începând din 2 aprilie, Romtelecom a introdus HBO GO pe Proiectul Online Business care deţin funcţii de conducere
School se adresează persoane- în companii de dimensiuni mici
platformele sale de televiziune (satelit şi IPTV), pentru toţi clienţii lor care deţin funcţii de con- şi medii din România, cu până la
ducere în companii de dimen- maxim 250 de angajaţi.
MAXPAK, fiind primul operator de comunicaţii din România siuni mici şi medii din Româ- Cursurile din cadrul Online
nia, cu până la maxim 250 de Business School pun un mare
care oferă acest serviciu la nivel naţional. angajaţi. accent pe latura practică a proce-
sului de instruire, durata acestora
HBO GO este un serviciu video on demand disponibil online,
prin care clienţii Dolce Romtelecom şi Dolce Interactiv pot urmă- variind de la 10 minute (simu-
ri, pe lângă toate producţiile HBO (filme, seriale, concerte, docu- lările de vânzări şi comunicare interpersonală) la module de câteva ore
mentare) şi premiere orginale HBO, chiar înainte ca acestea să fie ce pot fi parcurse pe durata mai multor zile, în funcţie de dispo-
lansate pe canalul TV clasic. Serviciul HBO GO oferă peste 600 nibilitatea și de ritmul de asimilare a fiecărui cursant. Cursurile pot fi
de ore de program variat: filme, seriale originale, documentare şi accesate pe bază de user name și parolă de oriunde există o conexiune
concerte, oferta fiind înnoită săptămânal. Clienţii actuali ai pa- la Internet, astfel că participanții beneficiază de flexibilitate și de
chetului Maxpack, dar și cei noi, pot testa gratuit, timp de două confort în parcurgerea acestora.
luni, serviciul HBO GO, iar dacă optează în continuare pentru Mai multe detalii cu privire la proiect, beneficii precum şi
acesta vor plăti lunar 1 Euro (fără TVA), peste preţul pachetului înscrieri la cursuri sunt disponibile pe www.bizschool.ro.
Maxpack. Înregistrarea pe Proiect cofinanţat de Fondul Social European prin Progra-
„Cu un smartphone sau o tabletă, platforma HBO GO se mul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-
cinematograful în aer liber nu mai face pe baza codului de
este o dorinţă pe care clienţii să şi-o facturare Romtelecom şi a 2013. Investeşte în oameni!
împlinească doar atunci când tim- ultimelor cifre din CNP.
pul le permite, ci o realitate posibilă Astfel, după ce şi-a creat Persoană de contact:
oricând şi ori de câte ori doresc” - contul, clientul se va pu- Roxana Mihul – responsabil
PR Romtelecom
roxana.mihul@romtelecom.ro
Ovidiu Ghiman, director comercial tea autentifica pe baza nu-
melui de utilizator şi a pa-
segment rezidenţial, Romtelecom. rolei alese chiar de el.
aprilie-mai 2012, ComuniC@Ții mobile