Page 15 - Revista 130
P. 15
operatori
Net Go, Fly şi Run - noi opțiuni de 13
Internet mobil pentru abonații Orange
UEFA EURO 2012
Net Go, Net Run şi Net Fly sunt 3 noi opţiuni
devine Orange pentru utilizatorii de internet pe mobil
aplicație mobilă adresate abonaților, posesori de smartphone, care nu
au încă o opţiune activă de internet pe mobil prin
Orange şi UEFA au lansat, pe 12 aprilie 2012, aplicaţia mobilă oficială UEFA care să folosească la maxim browserul şi viteza
EURO 2012, disponibilă pe opt platforme mobile, printre care iOS, Android, telefonului. Acum, clienţii operatorului pot beneficia
Windows Phone, BlackBerry, Bada şi Java. Aplicaţia este gratuită și oferă ultimele de un trafic mai mare, de 600 MB, 1 GB sau 2 GB
noutăţi despre echipe şi campionatul European de fotbal, comentarii în direct sub trafic naţional de internet, în funcţie de opţiunea
formă de text, interviuri video, precum şi momente remarcabile, statistici şi notifi- aleasă, și pot primi acces nelimitat din Portalul
cări personalizate premium contra cost, cu cele mai noi informaţii despre echipe. Orange pe mobil la site-uri precum m.hotnews.ro,
Astfel, pentru prima dată, fanii vor putea transmite informaţii dintr-o aplicaţie m.yahoo.com sau m.facebook.com. Opţiunile Net Go,
EURO prin Facebook şi Twitter. Net Run şi Net Fly pot fi activate pe o perioadă de
Pe măsură ce turneul de fotbal se aproprie, UEFA şi Orange vor actualiza aplicaţia 30 de zile, 12 luni sau 24 de luni, trimițând un
oficială, cu funcţii avansate precum căutarea prietenilor şi a locaţiilor, setul microbis- SMS gratuit cu textul NETGO, NETFLY sau
tului şi momente remarcabile video premium. NETRUN la numărul 321. Costurile opţiunilor
Séverine Legrix de la Salle, vicepreşedinte Orange Brand, a precizat că operatorul „a variază între 6 şi 10 euro, TVA inclus, iar după
adăugat funcţii de socializare şi geolocalizare în premieră într-o aplicaţie EURO”. consumarea traficului inclus, clienţii pot naviga cu
Cu „Photo Fun” utilizatorii pot aplica digital vopsea de faţă pe o fotografie şi o pot 0,50 euro / 50 MB, ceea ce înseamnă, de exemplu,
trimite prietenilor, iar funcţionalitatea de geolocalizare şi hărţi reale mărite, le permi- că la un consum de 500 MB în plus faţă de traficul
te utilizatorilor să-şi caute prietenii şi cele mai bune locuri, pentru a urmări meciu- disponibil, se va plăti un cost suplimentar de 5 euro.
rile UEFA EURO 2012 acasă sau în străinătate.
Aplicaţia este disponibilă în toate magazinele importante de aplicaţii pentru fanii Noul HTC One X la Orange
din Armenia, Austria, Elveţia, Franţa, Luxemburg, Marea Britanie, Moldova, Polo-
nia, România, Slovacia şi Spania. Orange România a introdus în ofertă noul smart-
Orange este sponsorul oficial UEFA EURO 2012 și partener exclusiv pentru teleco- phone HTC One X, la preţuri care pornesc de la 239
municaţii în Polonia. euro, inclusiv TVA. Oferta este valabilă împreună cu
un abonament Panteră 21 şi opţiunea My Smart-
phone 15. HTC One X are procesor quad-core de
1,5 GHz, cu o viteză de download de 21 Mbps şi de
5,76 Mpbs pentru upload.
La aniversare:
10 ani de brand Orange în România
Pe 5 aprilie, Orange a împlinit 10 ani de la lansarea
brandului pe piața din România. Încă din primii
ani de după rebranding, când Dialog și ALO au
devenit Orange, estimările companiei prognozate
pentru următorii ani au fost depășite prin creșterea
semnificativă a numărului
de clienți ajungând ca,
la finalul anului
2003, numărul
de clienți să fie
cu 50% mai
mare față de
2002, iar în
2004, cu
123%. De-a
lungul celor
10 ani Orange
a lansat mai
multe premiere în
România, printre care se
numără programul Orange Thank You, serviciul
MMS, Orange film, tehnologia 3G, oferta pentru
juniori și cea pentru seniori, serviciul HD Voice și cea
mai mare viteză de internet mobil de 43,2 Mbps.
Conform strategiei companiei, cele mai importante 5
valori ale sale fac ca brandul Orange să fie: simplu,
deschis, surprinzător, dinamic și onest.
aprilie-mai 2012, ComuniC@Ții mobile