Page 56 - Revista 110
P. 56
publicitatemobilă
publicitatea promite...
Piaţa globală a publicităţii mobile
ajunge la 32 mld. USD până în 2017
Piaţa globală de publicitate pe terminalele mobile este estimată să Potrivit unui
ajungă la valoarea de 32 miliarde USD până în anul 2017, raport al
dinamizată de numărul din ce în ce mai mare al utilizatorilor de Global
telefoane mobile, de folosirea tot mai intensă a dispozitivelor Industry
mobile, inclusiv a smartphone-urilor sofisticate, şi de disponibili- Analysts,
tatea lăţimii de bandă largă şi a reţelelor de date de mare viteză. Japonia, Asia-
Potenţialul de creştere este deosebit de mare în special pe pieţele Pacific şi
Statele Unite
emergente din ale Americii
Asia şi sunt zonele
America care domină
Latină, piaţa globală
datorită de publicitate mobilă. Promovarea prin mesaje publicitare
populaţiei reprezintă cel mai important segment în publicitatea mobilă la
numeroase, în nivel mondial, în timp ce segmentul de căutare este desemnat ca
rândul căreia având cea mai rapidă creştere, până în 2017.
penetrarea SMS-ul este cel mai simplu şi mai eficient (din punct de vedere al
dispozitivelor costurilor) mijloc de publicitate mobilă, în condiţiile în care
mobile este aproape fiecare utilizator mobil din lume are acces la servicii SMS.
foarte ridicată.
Google+ pentru Brandul Gigaset, de sine
stătător, fără Siemens
branduri şi companii
La trei ani de la vânzarea de Siemens AG că-
Google a lansat Google+ Pages, în întreaga lume, pentru companiile, brandurile şi organi- tre fondul de investiții Arques Industries,
zaţiile care doresc să îşi construiască o prezenţă pe Google+. Astfel, accesând plus.google.- Gigaset a anunţat că brand-ul său se desprin-
com/pages/create, orice organizaţie va putea să se alăture comunităţii Google+ Pages. de de folosirea comună Gigaset-Siemens, ur-
În plus, Google a lansat şi funcţia de Direct Connect accesibilă de pe căutarea Google. mând să activeze de sine stătător. După ce a
Întrucât numeroase căutări pe Google vizează diverse companii şi branduri, lansarea fost separat de Siemens și vândut în octom-
Google+ Pages poate ajuta internauţii să transforme interogările lor în legături mai brie 2008, Gigaset a dezvoltat intens princi-
semnificative cu companiile preferate. Aşadar, am lansat două moduri pentru a adăuga pala activitate, producția de telefoane fixe și a
pagini în cercuri prin funcţia de căutare Google. Primul este prin includerea Google+ vândut activitățile secundare. Astfel, logo-ul
Pages în rezultatele de căutare, iar al doilea este o caracteristică nouă, denumită Direct Siemens, ca și parte a imaginii externe a com-
Connect. Este suficient să se caute +, alături de pagina preferată (de exemplu +Angry paniei, a fost treptat redus și în același timp
mărit brandul portocaliu Gigaset. Design-ul
Birds) pentru a Gigaset doreşte să reflecte poziţionarea echi-
ajunge direct la pamentelor oferite în categoria premium, Gi-
pagina de gaset susţinând că este singurul producător
Google+. Pentru important de telefoane fixe, la scară globală,
moment, funcţia axat numai pe această categorie de produse.
Direct Connect
este valabilă
pentru un
număr limitat
de pagini, cum
ar fi +Google,
+Pepsi şi
+Toyota, altele
fiind în
pregătire.
Pagina 54 ComuniC@Ții mobile, octombrie-noiembrie 2011