Page 56 - Revista 110
P. 56

publicitatemobilă

                                                                                                                 publicitatea promite...

 Piaţa globală a publicităţii mobile
ajunge la 32 mld. USD până în 2017

Piaţa globală de publicitate pe terminalele mobile este estimată să             Potrivit unui
ajungă la valoarea de 32 miliarde USD până în anul 2017,                        raport al
dinamizată de numărul din ce în ce mai mare al utilizatorilor de                Global
telefoane mobile, de folosirea tot mai intensă a dispozitivelor                 Industry
mobile, inclusiv a smartphone-urilor sofisticate, şi de disponibili-            Analysts,
tatea lăţimii de bandă largă şi a reţelelor de date de mare viteză.             Japonia, Asia-
Potenţialul de creştere este deosebit de mare în special pe pieţele             Pacific şi
                                                                                Statele Unite
                                                              emergente din     ale Americii
                                                              Asia şi           sunt zonele
                                                              America           care domină
                                                              Latină,           piaţa globală
                                                              datorită          de publicitate mobilă. Promovarea prin mesaje publicitare
                                                              populaţiei        reprezintă cel mai important segment în publicitatea mobilă la
                                                              numeroase, în     nivel mondial, în timp ce segmentul de căutare este desemnat ca
                                                              rândul căreia     având cea mai rapidă creştere, până în 2017.
                                                              penetrarea        SMS-ul este cel mai simplu şi mai eficient (din punct de vedere al
                                                              dispozitivelor    costurilor) mijloc de publicitate mobilă, în condiţiile în care
                                                              mobile este       aproape fiecare utilizator mobil din lume are acces la servicii SMS.
                                                              foarte ridicată.

  Google+ pentru                                                                                         Brandul Gigaset, de sine
                                                                                                         stătător, fără Siemens
branduri şi companii
                                                                                                         La trei ani de la vânzarea de Siemens AG că-
Google a lansat Google+ Pages, în întreaga lume, pentru companiile, brandurile şi organi-                tre fondul de investiții Arques Industries,
zaţiile care doresc să îşi construiască o prezenţă pe Google+. Astfel, accesând plus.google.-            Gigaset a anunţat că brand-ul său se desprin-
com/pages/create, orice organizaţie va putea să se alăture comunităţii Google+ Pages.                    de de folosirea comună Gigaset-Siemens, ur-
În plus, Google a lansat şi funcţia de Direct Connect accesibilă de pe căutarea Google.                  mând să activeze de sine stătător. După ce a
Întrucât numeroase căutări pe Google vizează diverse companii şi branduri, lansarea                      fost separat de Siemens și vândut în octom-
Google+ Pages poate ajuta internauţii să transforme interogările lor în legături mai                     brie 2008, Gigaset a dezvoltat intens princi-
semnificative cu companiile preferate. Aşadar, am lansat două moduri pentru a adăuga                     pala activitate, producția de telefoane fixe și a
pagini în cercuri prin funcţia de căutare Google. Primul este prin includerea Google+                    vândut activitățile secundare. Astfel, logo-ul
Pages în rezultatele de căutare, iar al doilea este o caracteristică nouă, denumită Direct               Siemens, ca și parte a imaginii externe a com-
Connect. Este suficient să se caute +, alături de pagina preferată (de exemplu +Angry                    paniei, a fost treptat redus și în același timp
                                                                                                         mărit brandul portocaliu Gigaset. Design-ul
                                                                                       Birds) pentru a   Gigaset doreşte să reflecte poziţionarea echi-
                                                                                       ajunge direct la  pamentelor oferite în categoria premium, Gi-
                                                                                       pagina de         gaset susţinând că este singurul producător
                                                                                       Google+. Pentru   important de telefoane fixe, la scară globală,
                                                                                       moment, funcţia   axat numai pe această categorie de produse.
                                                                                       Direct Connect
                                                                                       este valabilă
                                                                                       pentru un
                                                                                       număr limitat
                                                                                       de pagini, cum
                                                                                       ar fi +Google,
                                                                                       +Pepsi şi
                                                                                       +Toyota, altele
                                                                                       fiind în
                                                                                       pregătire.

Pagina 54 ComuniC@Ții mobile, octombrie-noiembrie 2011
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61