Page 60 - Revista 110
P. 60
socialnetworks
banii sau mobilitatea?
Mobilitatea şi accesul
la mediile de socializare
schimbă regulile angajărilor
Dorinţa tinerilor A stfel, cel de-al doilea raport anual Cisco · La nivel global, 56% dintre studenţi au declarat
specialişti şi a Connected World Technology, care a cu- că, dacă ar fi vorba de o companie care ar interzice
absolvenţilor de prins peste 2.800 de studenţi şi tineri spe- accesul la mediile de socializare, fie nu ar accepta
cialişti din 14 ţări, a fost comandat în vederea oferta de muncă, fie ar accepta-o şi ar găsi o moda-
facultate de a avea mai evaluării dificultăţilor cu care se confruntă com- litate de a eluda politica acelei companii.
multă libertate în paniile în încercarea de a găsi un echilibru între · 64% dintre studenţi au spus că intenţionează să
nevoile angajaţilor şi ale companiilor în contextul pună întrebări legate de politicile de folosire a me-
folosirea mediilor de creşterii cerinţelor de reţea, a capacităţilor de diilor de socializare în timpul interviurilor pentru
socializare, a mobilitate şi a riscurilor privind securitatea. un loc de muncă, iar 24% au spus că acesta ar fi
Influenţa politicilor privind mediile de socializare un factor de decizie cheie în acceptarea unei oferte.
dispozitivelor mobile şi şi dispozitivele mobile asupra alegerii locului de · În realitate, 41% dintre angajaţi au afirmat că,
a internetului la locul muncă pentru a-i recruta şi atrage, companiile la care
de muncă este suficient
de puternică pentru a le
influenţa opţiunea
privind un viitor loc de
muncă, uneori mai
puternică decât
salariul, conform unui
studiu internaţional
publicat de Cisco.
Opţiunea aparţine unui
procent de 33% dintre
tinerii intervievaţi. Mai
mult de doi din cinci
studenţi (40%) şi tineri
angajaţi (45%) au spus
că ar accepta o slujbă
plătită cu un salariu
mai mic dacă ar avea
flexibilitate privind
alegerea dispozitivelor,
acces la mediile de
socializare şi mobilitate
în locul unei slujbe cu
un salariu mai mare,
dar cu flexibilitate
redusă.
Pagina 58 ComuniC@Ții mobile, octombrie-noiembrie 2011