Page 61 - Revista 110
P. 61

lucrează au promovat o politică flexibilă privind folosirea dispoziti-   infografic - marketingul în social networking
velor şi a mediilor de socializare.
· 31% dintre angajaţi, la nivel global, consideră că nivelul de          octombrie-noiembrie 2011, ComuniC@Ții mobile Pagina 59
cunoaştere a modului de folosire a mediilor de socializare şi a
diverselor dispozitive a reprezentat un factor determinant la
angajare.

· Importanţa dispozitivelor şi a informaţiilor pe care le deţin riva-
lizează cu importanţa banilor. Jumătate dintre studenţii şi tinerii
angajaţi (49%) au spus că mai degrabă ar prefera să îşi piardă por-
tofelul sau geanta decât smartphone-ul sau dispozitivul mobil.
· Mai mult de trei din patru angajaţi (77%) au mai multe dispozi-
tive, cum ar fi un laptop şi un smartphone sau mai multe telefoane
şi calculatoare. La nivel global, unul din trei angajaţi (33%) folo-
seşte cel puţin trei dispozitive în activitatea profesională.
· 7 din 10 studenţi la nivel global cred că dispozitivele oferite de
companie ar trebui să poată fi folosite în scopuri profesionale, dar
şi personale deoarece comunicarea personală se îmbină cu cea pro-
fesională în stilul lor zilnic de viaţă.
· Patru din cinci studenţi (81%) vor să îşi aleagă chiar ei dispoziti-
vul cu care vor lucra la locul de muncă – fie prin fonduri alocate
pentru achiziţionarea dispozitivului de muncă preferat, fie prin
folosirea unui dispozitiv personal pe lângă dispozitivele standard
asigurate de companie.
· Aproximativ şapte din 10 angajaţi (68%) consideră că ar trebui să
li se permită în companie accesul la mediile de socializare şi la pagi-
nile web personale cu ajutorul dispozitivelor primite de la compa-
nie.
· Mai mult de doi din cinci studenţi la nivel global (42%) conside-
ră că respectivele companii ar trebui să fie flexibile şi înţelegătoare
faţă de nevoia lor de a rămâne conectaţi prin mediile de socializare
şi paginile web personale.

Studiul a fost comandat de Cisco şi realizat de compania americană
InsightExpress, specializată în studii de piaţă. Studiul global este
format din două sondaje – unul axat pe studenţi, celălalt pe tineri
specialişti între 20 şi 30 de ani. Fiecare sondaj a cuprins 100 de
subiecţi din fiecare dintre cele 14 ţări, respectiv SUA, Canada,
Mexic, Brazilia, Marea Britanie, Franţa, Spania, Germania, Italia,
Rusia, India, China, Japonia şi Australia.

  Google Engage, training gratuit

    despre publicitatea online

 Google a lansat pe 31 octombrie, în România, programul gratuit
 Google Engage, dedicat agențiilor din mediul online: companii de
 publicitate online, agenții full-service, webmasteri, designeri și
 dezvoltatori web, consultanți SEO sau SEM.
 Prin acest program, participanţii vor primi acces gratuit la resurse
 educaţionale, programul incluzând sesiuni de training privind
 publicitatea online, materiale promoţionale, precum şi cupoane
 AdWords gratuite, în valoare de 250 RON fiecare, care pot fi folosite
 pentru atragerea de noi clienţi. Prin înscrierea în program (la
 https://google-engage.appspot.com/ro/), agenţiile au şi acces
 gratuit la certificare Google AdWords, putând deveni „Google
 Certified Partner“.
 Dan Bulucea, Country Manager, Google România a explicat că prin
 „lansarea Google Engage în România vrem să sprijinim ecosistemul
 online local. Prin acest program ne propunem să ajutăm agenţiile
 specializate să se conecteze cu companiile mici şi mijlocii din ţară
 care au nevoie de suport pentru promovarea online”.
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66