Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win matrimoniale ploiești Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România.

Valentina BURDESCU, ONRC: Capacitatea ONRC a crescut foarte mult în urma digitalizării, am preluat într-o singură zi, peste activitatea curentă, 145.000 de cereri de declarații de beneficiari reali. Am testat şi un robot pe un flux operațional, cu rezultatele extraordinare. Robotul a procesat o cerere în 90 de secunde.

Valentina BURDESCU – DIRECTOR GENERAL – ONRC @ Conferința “BURSA SOLUŢIILOR TECH ROMÂNEŞTI PENTRU TRANSFORMAREA DIGITALĂ A SECTORULUI PUBLIC” organizată de Digital Transformation Council, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTV.ro pe 1 octombrie 2021.

„Digitalizarea este singura metodă prin care putem să ne asigurăm continuitatea activității în parametri optimi, doar prin digitalizare putem să ne desfășurăm activitatea, să asigurăm servicii de calitate și doar prin digitalizare putem să acoperim toată sfera de activitate precum și creșterile pe care le avem odată cu trecerea timpului.

Digitalizarea înseamnă pentru noi creșterea capacității administrative. Cu titlu informativ, capacitatea ONRC a crescut foarte mult în urma digitalizării, am ajuns să putem prelua într-o singură zi, peste activitatea curentă, aproape 145.000 de cereri de declarații de beneficiari reali. Asta înseamnă digitalizare, asta înseamnă adaptarea sistemului informatic.

Poate din exterior lucrurile nu se văd, dar preluarea acestui număr impresionant de cereri, pe lângă activitatea curentă a instituției, a însemnat adaptarea sistemului IT în back office pentru asigurarea capacității administrative.

Nici nu vreau să mă gândesc la consecințele opririi activității ONRC pentru câteva zile. Dacă ONRC nu ar funcționa, aproape toate instituțiile statului vor fi în imposibilitatea de a beneficia de informațiile pe care instituția noastră le furnizează, practic acestea ar fi lipsite de informațiile necesare desfășurării propriilor activități.

Asigurarea funcționalității Registrului Comerțului este prioritară pentru conducerea instituției, specialiștii noștri monitorizează 24 din 24 de ore parametrii funcționali ai sistemului IT, ai bazei de date, și sunt pregătiți să intervină imediat atunci când este cazul.

În acest an, ONRC a finalizat două proiecte, respectiv BIG DATA și o platformă de schimb de informații cu alte informații ale statului, care pot accesa astfel o serie de informații fără să mai fie necesară intervenția noastră.

Registrul Comerțului a experimentat ceea ce înseamnă implementarea unui robot pe un flux operațional al instituției, l-am testat și rezultatele sunt extraordinare. Durata de procesare a unei cereri prelucrată de robot a fost de 90 de secunde.

ONRC are în intenție introducerea de roboți în activitatea instituției, proiect care va fi finanțat din fonduri europene. Roboții elimină elementele de repetivitate, care pot conduce la un comportament pasiv al salariatului. Ei pot acoperi deficitul de personal cu care instituția noastră se poate confrunta, și cu siguranță se va confrunta, pentru că ieșirile de personal nu mai pot fi acoperite cu noile recrutări, din lipsă de candidați.

În ultima perioadă, ONRC a investit în sistemul informatic integrat al instituției, am schimbat și dotarea tehnică a personalului, cu scanere, cu noi calculatoare, de ultimă generație, imprimante performante, toate acestea având un impact pozitiv asupra activității noastre.

Așteptăm cu nerăbdare să apară cartea electronică de identitate pentru că vom putea să preluăm automat datele de identificare ale solicitanților, acestea urmând să fie preluate din sistemul IT al Ministerului de interne. La fel și datele aferente cazierului judiciar, în acest sens având discuții cu Ministerul de Interne. Practic, vor fi eliminate declarațiile pe proprie răspundere din partea solicitanților.

În perspectiva PNRR, instituția noastră se pregătește cu mai multe proiecte care vor continua eforturile de dotare a ONRC cu cele mai noi echipamente IT, care să conducă la creșterea operativității activităților, vrem să cumpărăm un sistem de telemuncă.

Vrem să implementăm și elemente de inteligență artificială și robotizare în activitatea ONRC. Vrem să eliminăm documentele care nu se mai justifică sau care pot fi accesate și preluate de către ONRC din bazele de date ale altor instituții.

Avem o bună colaborare cu ANAF și vom continua procesul de creștere a interoperabilității cu bazele de date ale acestei instituții.

Platforma BIG DATA ne ajută să ne interconectăm și cu alte instituții, iar schimbul de date va fi mai facil.”