Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win immediate bitwave Library zlib

Daniel NICOLAŞ, AOR: Avem nevoie în permanență să implementăm noi tehnologii IT și, mai mult decât atât, în PNRR există componente în care nu putem aplica fără să avem telegestiune, fără să avem această parte de digitalizare.

Daniel NICOLAŞ – PRIM-VICEPREŞEDINTE – ASOCIAȚIA ORAȘELOR DIN ROMÂNIA & PRIMAR ODOBEŞTI @ Conferința “BURSA SOLUŢIILOR TECH ROMÂNEŞTI PENTRU TRANSFORMAREA DIGITALĂ A SECTORULUI PUBLIC” organizată de Digital Transformation Council, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTV.ro pe 1 octombrie 2021.

„Sistemul informatic în sectorul public este extraordinar de important și ne așteptăm ca în perioada următoare să se implementeze cât mai multe soluții care să conducă la debirocratizarea sectorului public, care se aducă după sine servicii de calitate pentru cetățenii comunităților noastre, iar prin sistemele de telegestiune să putem pune în valoare gestionarea eficientă a resurselor locale, a resurselor publice, să aducem mai mult confort și un nivel de trai sporit pentru comunitățile noastre pe care vremelnic le conducem.

Apreciez că autoritățile publice din România sunt un segment important pentru mediul privat. Noi avem nevoie în permanență de implementarea noilor tehnologii IT și, mai mult decât atât, în PNRR există componente în care nu putem aplica fără să avem telegestiune, fără să avem această parte de digitalizare.

Vreau să vă prezint punctul de vedere al Asociației Orașelor din România, al conducătorilor de mici orașe.

Asociația reprezintă 217 orașe, avem 186 de membri cotizanți, unde intră localitățile cu o populație de până la 45.000 de locuitori.

Aceste localități au nevoie de segmentul IT, de tehnologizare, de digitalizare a informațiilor și serviciilor pe care le oferă cetățenilor.

Asociația noastră acoperă o treime din populația României.

Localitățile din România, indiferent de numărul locuitorilor sau profilul economico-industrial, se află în fața a două mari provocări. Prima este asigurarea unor servicii de calitate cetățenilor și necesitatea adaptării la noile tehnologii. Depinde de fiecare primar să transforme a doua provocare într-un instrument de lucru care să faciliteze dezvoltarea sustenabilă și competitivă a localității.

Gestionarea transportului public și a parcărilor în mod eficient, a iluminatului stradal, supravegherea cu camere video și monitorizarea, măsurarea și corectarea unor parametri ai serviciilor furnizate de către autoritățile publice, precum și gestionarea problemelor de mediu necesită prezența mai semnificativă a tehnologiei.

În ultimii 10 ani, orașele cu până la 50.000 de locuitori au început să implementeze soluții de tip smart city, care au venit în sprijinul cetățenilor. Avem orășele care beneficiază de iluminat public cu lămpi led, care au și sisteme de telegestiune, fapt ce a condus la scăderea facturilor de energie electrică.

Orașele noastre evoluează în mod clar cu sprijinul tehnologiei și sunt convins că localitățile viitorului vor avea acces la o componentă IT tot mai importantă.

Noțiuni ca e-sănătate, e-ticketing sau bike sharing apar din ce în ce mai des și sunt implementate la nivel orășenesc.

Asociația noastră consideră că trebuie întărit rolul de centru zonal al orașelor mici și mijlocii pentru că dezvoltarea lor poate influența bunăstarea unei microzone cu o populație cuprinsă între 50 și 100.000 de locuitori.

Dezvoltarea unei infrastructuri inteligente, care să asigure operaționalizarea mai multor servicii de importanță locală la nivelul unei microregiuni, ce gravitează în jurul unui oraș, deschide calea spre cooperarea intercomunală aprofundată.

Credem că implementarea noilor tehnologii IT în furnizarea serviciilor publice generează o creșterea a performanțelor acestora, respectiv un nivel de interacțiune crescut.

Asociația Orașelor din România încurajează noile soluții tehnologice întrucât unul din dezideratele noastre este o administrație publică mai puțin birocratizată, mai transparentă, cu instrumente moderne online de plăți și comunicare, pentru eliminarea cozilor de la ghișee și creșterea gradului de accesibilizare a actului administrativ.

Orașele românești au nevoie de implementarea unor instrumente în avantajul cetățenilor.”