Parteneriat Druid și IT Assist pentru a da voce chatboţilor Druid

Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat tehnologic cu IT Assist, companie specializată în proiectare de soluţii complexe de infrastructură cloud si dezvoltare de aplicaţii de business, pentru a aduce asistenţii virtuali Druid în difuzoare. „Introducerea componentei de voce reprezintă un pas important în strategia de poziţionare Druid ca un hub conversaţional. Druid vine de azi pre-echipat cu toate instrumentele necesare pentru integrarea rapidă cu orice sistem informatic, dar şi cu posibilităţi extinse de comunicare prin orice tip de canal de tip voce sau date. Expertiza unică pe care IT Assist a acumulat-o în zona infrastructurilor de voce, împreună cu tehnologia Druid, formează o propunere unică de valoare, care sunt convins că va atrage atenţia companiilor cu echipe de lucru în teren”, precizează Daniel Bălăceanu, Product Management Director Druid.

Prin acest parteneriat, asistenţii virtuali Druid vor fi capabili să preia comenzi vocale în limba romănă sau engleză şi să răspundă prin voce în maxim 3 secunde, ducând experienţa de interacţiune om-maşină la cu totul alt nivel.

Druid permite oricărei companii să proiecteze şi să antreneze asistenţi virtuali inteligenţi, care să preia activităţile repetitive şi consumatoare de timp de pe umerii angajaţilor, indiferent de rol sau de industrie. Destinat creşterii productivităţii organizaţiilor mari, de tip Enterprise, Druid are la bază un motor conversaţional alimentat cu cele mai puternice tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition). Astfel, chatboţii Druid oferă răspunsuri simple şi inteligente, folosind o multitudine de canale de comunicare, cum ar fi WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Slack, Microsoft Teams, WeChat, Twilio şi multe altele.

IT Assist foloseste tehnologii inteligente de recunoastere, interpretare si redare a mesajului vocal. Astfel, prin integrarea cu solutia IT Assist, un chatbot Druid a convertit un mesaj audio în text, a folosit algoritmi de identificare pentru a răspunde cerinţelor de securitate a accesului în sistemul informatic, a extras informaţiile dorite, le-a convertit înapoi în voce şi a răspuns interlocutorului.

Deşi avem peste 5 miliarde de dispozitive mobile la nivel global, 95% dintre utilizatori nu-şi folosesc telefoanele pentru voce ci pentru trimitere de mesaje. Practic, telefonul mobil nu este folosit azi pentru motivul pentru care a fost inventat, şi anume comunicarea prin voce. Vocea prin care personalizăm azi chatboţii Druid aduce nu doar o experienţă superioară, dar şi informaţii rapide oricărui angajat sau client aflat în mişcare, care nu poate purta o conversaţie de tip text”, precizează Bogdan Dodu, CEO IT Assist.

In prezent orice angajat, client, partener sau furnizor poate discuta şi schimba informaţii cu sistemele interne dintr-o organizaţie (ERP, CRM, BI) direct de pe mobil, în sistem hands-free, în timp ce conduce sau este în mers. Mai mult, fiecare pas din fluxul intern de automatizare a fost optimizat la nivel de milisecunde, pentru a asigura un dialog conversaţional natural, cu răspunsuri în maxim 3 secunde, indiferent de complexitatea întrebării.