Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win immediate bitwave Library zlib

EDU INVEST 2024

DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL & Revista COMUNICAŢII Mobile
organizează pe 16 februarie 2024, ora 10.00

Conferinţa LIVE

– EDU INVEST 2024 –
TRANSFORMAREA DIGITALĂ ÎN EDUCAŢIE, LEARNING & HR

MODERATORI

VIP SPEAKERS

Tematici

Transformarea digitală (DX) se referă în primul rând la oameni.
Cum pregătim oamenii pentru transformarea digitală prin Educaţie, Învăţare continuă (Learning) şi Resurse Umane (HR)?
Care sunt marile proiecte de transformare digitală a educației din România?
România este pe ultimul loc în UE, cu 8% dintre cursanții online, față de media europeană de 26%.

Cum accelerăm transformarea digitală în educație?
Care sunt provocările departamentelor de recrutare și HR în noua era a transformării digitale? Cum pregătesc universitățile și companiile noua forță de muncă?
Realitatea augmentată și virtuală în educație: Realitatea augmentată (AR) și realitatea virtuală (VR) sunt utilizate pe scară largă pentru a crea experiențe de învățare captivante. Acestea permit simulări realiste și experențiale, oferind o înțelegere profundă a subiectelor complexe, de la anatomie la ingineria spațială.

Inteligență artificială personalizată pentru învățare: AI oferă programe de învățare personalizate, adaptând materialele educaționale la stilul și ritmul unic de învățare al fiecărui elev și oferind feedback instantaneu.
Platforme de învățare colaborativă online: Apariția platformelor de învățare colaborativă care încurajează interacțiunea și schimbul de cunoștințe între elevi și profesori din întreaga lume.
Gamificarea educației: Utilizarea elementelor de gamification în educație pentru a crește implicarea și reținerea informațiilor, făcând învățarea o experiență mai plăcută și mai eficientă.

Blockchain pentru acreditări și certificări: tehnologia Blockchain este utilizată pentru a emite și verifica certificate și acreditări educaționale, asigurând autenticitatea și prevenind frauda academică.
Big Data și Advanced Analytics în HR: Companiile de înaltă tehnologie folosesc big data și analize avansate pentru a înțelege mai bine angajații și pentru a îmbunătăți procesele de recrutare, reținere și dezvoltare.
Automatizarea proceselor de HR prin AI: AI și învățarea automată sunt aplicate pentru a automatiza procesele repetitive de HR, cum ar fi screening-ul CV-urilor și programarea interviurilor, permițând HR să se concentreze pe strategii și interacțiunea umană.

Dezvoltarea continuă a angajaților: Accent pe învățarea continuă și dezvoltarea profesională în cadrul companiilor, cu acces la cursuri online, ateliere și programe de certificare.
Interfețe AI pentru suport educațional: Utilizarea interfețelor bazate pe inteligență artificială, cum ar fi asistenții virtuali educaționali, pentru a oferi suport personalizat și la cerere pentru studenți și personal.
Paradigma strategiilor de resurse umane centrate pe angajați se schimbă în HR către o abordare mai centrată pe angajați, cu accent pe bunăstare, flexibilitate și un echilibru sănătos între muncă și viață privată. Aceasta include lucrul de acasă, program flexibil și programe de wellness.

Școala online – principalul instrument prin care România își poate crește performanța în indicele DESI și poate reduce analfabetismul funcțional și digital.
Educație ICT – cercetare colaborativă – comunități de inovare – parteneriate sistem educațional-industrie-guvern
Ecosistemul parteneriatelor public-privat (PPP) poate genera infrastructura educației continue care nu se oprește la școală, nici la cercetare.

De ce sunt atât de importante inteligența artificială și învățarea automată? Pentru a elibera membrii personalului de sarcini repetitive și pentru a ajuta conducerea să emită judecăți eficiente. Dar etica tehnologiei?
• Companiile globale vor investi 3,4 trilioane USD în transformarea digitală. Cât investesc companiile românești?
Următorii 10 ani vor aduce mai multe schimbări decât întreg secolul trecut.

42% dintre angajații din UE nu au competențe digitale de bază. Mai mult de jumătate din forța de muncă are nevoie de recalificare.
70% din noile locuri de muncă din 2030 nu au fost încă inventate.
Până în 2030, peste 800 de milioane de locuri de muncă la nivel global vor fi transformate prin digitalizare, automatizare, virtualizare.

Accesați AICI Ediția EDU INVEST 2023

RSVP
Pentru detalii şi parteneriate, vă rugăm să ne contactați:

Digital Transformation Council
–––––––––––––
Roxana ONEA 
–––––––––––––
Revista COMUNIC@ȚII Mobile | 
Mobil: +40.723.319.678
Email: roxana.onea@comunic.ro