DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL
&Revista COMUNICAŢII Mobile
organizează pe 22 februarie 2023, ora 10.00
Conferinţa LIVE
– EDU INVEST 2023 –
TRANSFORMAREA DIGITALĂ ÎN EDUCAŢIE, LEARNING & HR
MODERATORI
SINTEZA DEZBATERILOR


KEYNOTE SPEAKERS












Dumitru | BORŢUN | PROFESOR | SNSPA – Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative |
Răzvan | BOLOGA | PROFESOR | ASE – Academia de Studii Economice din Bucureşti |
Doina | BANCIU | VICEPREŞEDINTE | ACADEMIA OAMENILOR DE ŞTIINŢĂ DIN ROMÂNIA |
Camelia | DIŢESCU | PROGRAM MANAGER | ORACLE ACADEMY |
Marilena | IONAȘCU | EDUCATION DIRECTOR | MICROSOFT ROMÂNIA |
Daniela | VIȘOIANU | CONSILIER PARLAMENTAR | SENATUL ROMÂNIEI – Comisia pentru învățământ |
Vlad | DOICARU | PUBLIC AFFAIRS DIRECTOR | HUAWEI |
Călin | RANGU | VICEPREŞEDINTE | CIO COUNCIL |
Radu | JUGUREANU | PROFESOR | |
Maria | CERNAT | CONFERENȚIAR | SNSPA |
Cornel | BĂRBUȚ | VICEPREȘEDINTE | AFOR – Asociația de Fibră Optică din România |
Ion | VACIU | PREŞEDINTE | DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL |
Roxana | ONEA | REDACTOR ŞEF | REVISTA COMUNICAŢII MOBILE |

TEMATICI
• TRANSFORMAREA DIGITALĂ (DX) ESTE, ÎN PRIMUL RÂND, DESPRE OAMENI.
CUM PREGĂTIM OAMENII PENTRU TRANSFORMAREA DIGITALĂ?
• URMĂTORII 10 ANI VOR ADUCE MAI MULTE SCHIMBĂRI DECÂT CELE DIN ULTIMUL SECOL
• 42% DINTRE ANGAJAŢII DIN UE NU AU COMPETENȚE DIGITALE DE BAZĂ.
PESTE JUMĂTATE DIN FORŢA DE MUNCĂ ARE NEVOIE DE RECALIFICARE.
• 70% DINTRE NOILE MESERII DIN 2030 NU SUNT ÎNCĂ INVENTATE
• PÂNĂ ÎN 2030, 800 MILIOANE DE JOB-URI LA NIVEL GLOBAL VOR FI TRANSFORMATE PRIN DIGITALIZARE, AUTOMATIZARE, VIRTUALIZARE
• CARE SUNT MARILE PROIECTE DE TRANSFORMARE DIGITALĂ A EDUCAŢIEI DIN ROMÂNIA?
• ROMÂNIA ESTE PE ULTIMUL LOC ÎN UE, CU 8% CURSANȚI ONLINE, LA O MEDIE EUROPEANĂ DE 26%.
• CUM ACCELERĂM TRANSFORMAREA DIGITALĂ ÎN EDUCAŢIE?
• LEGEA TRANSFORMĂRII DIGITALE ÎN EDUCAŢIE VA SCHIMBA DEFINITORIU DATELE ECUAŢIEI EDUCAŢIONALE
• CUM CONTINUĂ EDUCAŢIA VIRTUALĂ DUPĂ PANDEMIE?
• EDUCAŢIA TREBUIE SĂ NE PREGĂTEASCĂ PENTRU VIITOR, NU PENTRU TRECUT
• EDUCAŢIA A FOST PRINCIPALA ŢINTĂ A ATACURILOR CIBERNETICE DIN PANDEMIE, ÎNAINTEA INDUSTRIEI MILITARE ŞI A GUVERNELOR
• DACĂ MUNCEŞTI CA UN ROBOT, VEI FI ÎNLOCUIT DE UN ROBOT. 60% DINTRE TOATE TASK-URILE VOR PUTEA FI FĂCUTE DE MAŞINI, PÂNĂ ÎN 2030
• ŞCOALA ONLINE – PRINCIPALUL INSTRUMENT PRIN CARE ROMANIA ÎŞI POATE CREŞTE PERFORMANŢA ÎN INDICELE DESI ŞI REDUCE ANALFABETISMUL FUNCŢIONAL ŞI DIGITAL
• EDUCAŢIE ICT – CERCETARE COLABORATIVĂ – COMUNITĂŢI DE INOVARE – PARTENERIATE SISTEM EDUCATIONAL-INDUSTRIE-GUVERN
• ECOSISTEMUL DE PARTENERIATE PUBLIC-PRIVAT (PPP) POATE GENERA INFRASTRUCTURA EDUCAŢIEI CONTINUE CARE NU SE OPREŞTE LA ŞCOALĂ, NICI LA CERCETARE
• DE CE SUNT ATÂT DE IMPORTANTE INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ ȘI MACHINE LEARNING? DAR ETICA TECH?
PENTRU A ELIBERA MEMBRII PERSONALULUI DE ACTIVITĂȚI REPETITIVE ȘI PENTRU A AJUTA MANAGEMENTUL SĂ EMITĂ JUDECĂȚI EFICIENTE.
• COMPANIILE GLOBALE VOR INVESTI 3,4 TRILIOANE USD ÎN PROCESUL DE TRANSFORMARE DIGITALĂ. CÂT INVESTESC COMPANIILE DIN ROMÂNIA?
SPEAKERI EDU INVEST 2022

PARTENERI EDU INVEST 2022

RSVP
Pentru detalii şi parteneriate, vă rugăm să ne contactați:
Digital Transformation Council
–––––––––––––
Roxana ONEA | Marcom Director
–––––––––––––
Revista COMUNIC@ȚII Mobile |
Mobil: +40.723.319.678
Email: roxana.onea@comunic.ro