Page 31 - Revista COMUNIC@TII Mobile Nr. 147
P. 31

business analytics

          care le facilitează şi le uşurează foarte mult activitatea. Datele pe  de scenarii şi de studii de caz pe care le putem prezenta şi care sunt
          care le folosim sunt accesate într-un mod absolut securizat şi clientul  documentate că generează o recuperare a investiţiei importantă.
          e cel care gestionează modalitatea aceasta. Aşadar, e o abordare com -
          plet transparentă, clientul dobândeşte în timpul proiectului şi ulte ri -  C C@@MM::  EEssttee  oo  nneevvooiiee  iimmeennssăă  ddee ddaattaa  sscciieennttiissttss ppee  ppiiaaţţaa  nnooaass  --
          or know how-ul şi este în măsură să îşi gestioneze singur dezvoltările  t trrăă..  FFoorrmmaaţţii,,  şşccoollaarriizzaaţţii  ooaammeennii  îînn  ddiirreeccţţiiaa  aacceeaassttaa??
          ulterioare. Noi nu preluăm datele clienţilor, ci îi ajutăm să îşi înţe -  Ş Ş..  BB..:: Avem deja o comunitate de experţi SAS în România, avem
          lea gă mai bine clienţii, partenerii, furnizorii astfel încât să dobân -  programe educaţionale, parteneriate cu ASE, cu Universitatea Poli -
          deas că un return of investment important.           tehnica din Bucureşti, dar lucrăm în prezent pentru a creşte impac -
                                                               tul pe care îl putem aduce în aceste parteneriate. Este o muncă de
          C C@@MM::  AAşşaaddaarr  ffuurrnniizzaaţţii  uunn  aavvaannttaajj  ccoommppeettiittiivv,,  îînnssăă  ppee  oo  ppiiaaţţăă  durată, dar avem un interes major să aducem tehnologiile acestea
          c caa  aa  nnooaassttrrăă,,  ccuu  mmaaii  mmuullţţii  ooppeerraattoorrii  mmoobbiillii,,  ddaaccăă  vviinnddeeţţii  oo  chiar de pe băncile şcolii către potenţialii utilizatori.
          s soolluuţţiiee  ccăăttrree  ttooţţii,,  uunnddee  mmaaii  aappaarree  ddiiffeerreennţţiieerreeaa??
          Ş Ş..  BB..::  Instrumentele pe care le oferim sunt un facilitator, ele nu înlo -
          cu iesc creativitatea şi capacitatea de inovaţie a oamenilor. O susţin,
          o potenţează, însă fiecare operator se diferenţiază prin echipele inter -
          ne, prin abordările comerciale, prin strategiile pe care şi le defineşte
          şi prin focusul pe care îl pune pe anumite direcţii. Noi oferim capa -
          ci tatea de a înţelege mai bine clienţii, calitatea reţelei şi punem toate
          aceste date într-un context care să faciliteze luarea unor decizii de
          impact atât pentru client, cât şi pentru companie. La volumul de
          date pe care îl vedem şi care cu siguranţă va creşte considerabil anii
          următori, fără instrumente avansate de analiză devine foarte greu
          să rămâi agil, iar time-to-market e foarte important. Dacă ieşi prea                                       29
          târziu cu o ofertă atractivă în piaţă, dacă nu reuşeşti să măsori
          diverse iniţiative pe care le ai, într-adevăr poate fi un dezavantaj
          competitiv.

          C C@@MM::  CCuumm  îînncceerrccaaţţii  ssăă  aattrraaggeeţţii  cclliieennţţii  nnooii  îînn  RRoommâânniiaa??  Pe TTeelleeccoommTTvv..rroo puteţi viziona şi interviul  video realizat cu
          Ş Ş..  BB..::  Pentru noi e oarecum natural să facem lucrul acesta pentru   K Koonnssttaannttiinnooss  MMppaahhaass,,  PPrreessaalleess  MMaannaaggeerr  GGrreeeeccee  &&  EEaasstteerrnn  EEuurrooppee,,  SSAASS
                                                                despre modul în care componenta analytics susţine ecosistemul telecom.
          că avem foarte mulţi clienţi la nivel global şi avem o multitudine











































                                                                                        aprilie-mai 2018, comunic@Ții mobile
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36