Page 31 - Revista COMUNIC@TII Mobile Nr. 147
P. 31
business analytics
care le facilitează şi le uşurează foarte mult activitatea. Datele pe de scenarii şi de studii de caz pe care le putem prezenta şi care sunt
care le folosim sunt accesate într-un mod absolut securizat şi clientul documentate că generează o recuperare a investiţiei importantă.
e cel care gestionează modalitatea aceasta. Aşadar, e o abordare com -
plet transparentă, clientul dobândeşte în timpul proiectului şi ulte ri - C C@@MM:: EEssttee oo nneevvooiiee iimmeennssăă ddee ddaattaa sscciieennttiissttss ppee ppiiaaţţaa nnooaass --
or know how-ul şi este în măsură să îşi gestioneze singur dezvoltările t trrăă.. FFoorrmmaaţţii,, şşccoollaarriizzaaţţii ooaammeennii îînn ddiirreeccţţiiaa aacceeaassttaa??
ulterioare. Noi nu preluăm datele clienţilor, ci îi ajutăm să îşi înţe - Ş Ş.. BB..:: Avem deja o comunitate de experţi SAS în România, avem
lea gă mai bine clienţii, partenerii, furnizorii astfel încât să dobân - programe educaţionale, parteneriate cu ASE, cu Universitatea Poli -
deas că un return of investment important. tehnica din Bucureşti, dar lucrăm în prezent pentru a creşte impac -
tul pe care îl putem aduce în aceste parteneriate. Este o muncă de
C C@@MM:: AAşşaaddaarr ffuurrnniizzaaţţii uunn aavvaannttaajj ccoommppeettiittiivv,, îînnssăă ppee oo ppiiaaţţăă durată, dar avem un interes major să aducem tehnologiile acestea
c caa aa nnooaassttrrăă,, ccuu mmaaii mmuullţţii ooppeerraattoorrii mmoobbiillii,, ddaaccăă vviinnddeeţţii oo chiar de pe băncile şcolii către potenţialii utilizatori.
s soolluuţţiiee ccăăttrree ttooţţii,, uunnddee mmaaii aappaarree ddiiffeerreennţţiieerreeaa??
Ş Ş.. BB..:: Instrumentele pe care le oferim sunt un facilitator, ele nu înlo -
cu iesc creativitatea şi capacitatea de inovaţie a oamenilor. O susţin,
o potenţează, însă fiecare operator se diferenţiază prin echipele inter -
ne, prin abordările comerciale, prin strategiile pe care şi le defineşte
şi prin focusul pe care îl pune pe anumite direcţii. Noi oferim capa -
ci tatea de a înţelege mai bine clienţii, calitatea reţelei şi punem toate
aceste date într-un context care să faciliteze luarea unor decizii de
impact atât pentru client, cât şi pentru companie. La volumul de
date pe care îl vedem şi care cu siguranţă va creşte considerabil anii
următori, fără instrumente avansate de analiză devine foarte greu
să rămâi agil, iar time-to-market e foarte important. Dacă ieşi prea 29
târziu cu o ofertă atractivă în piaţă, dacă nu reuşeşti să măsori
diverse iniţiative pe care le ai, într-adevăr poate fi un dezavantaj
competitiv.
C C@@MM:: CCuumm îînncceerrccaaţţii ssăă aattrraaggeeţţii cclliieennţţii nnooii îînn RRoommâânniiaa?? Pe TTeelleeccoommTTvv..rroo puteţi viziona şi interviul video realizat cu
Ş Ş.. BB..:: Pentru noi e oarecum natural să facem lucrul acesta pentru K Koonnssttaannttiinnooss MMppaahhaass,, PPrreessaalleess MMaannaaggeerr GGrreeeeccee && EEaasstteerrnn EEuurrooppee,, SSAASS
despre modul în care componenta analytics susţine ecosistemul telecom.
că avem foarte mulţi clienţi la nivel global şi avem o multitudine
aprilie-mai 2018, comunic@Ții mobile