Page 28 - Revista COMUNIC@TII Mobile Nr. 147
P. 28
MihaiBOLDIJAR,directorgeneralRobertBoschSRL
șireprezentantalGrupuluiBoschînRomânia M Miihhaaii BBoollddiijjaarr,, ooffiicciiaalluull
G Grruuppuulluuii BBoosscchh îînn rroommâânniiaa,, aallăă --
t tuurrii ddee îînnttrreeaaggaa eecchhiippăă ddee ddiirreeccttoorrii
a aii ffaabbrriicciilloorr BBoosscchh ddiinn ţţaarraa nnooaass --
t trrăă,, aa ssuussţţiinnuutt ccoonnffeerriinnțțaa aannuuaallăă
d dee pprreessăă aa ccoommppaanniieeii,, ppee 2222 mmaaii,,
a a nnuunn ţţâânndd ccăă vvâânnzzăărriillee ttoottaallee nneettee
a auu ccrreessccuutt ccuu 5577%% îînn 22001177,, llaa 44,,22
m mii lliiaarrddee ddee lleeii ((993311 mmiilliiooaannee eeuurroo))
i iaarr vvâânnzzăărriillee ccoonnssoolliiddaattee ((ccăăttrree
t teerrţţii)) ddiinn rroommâânniiaa aauu ccrreessccuutt ccuu
2 266%% îînn 22001177.. ÎÎnn pprriimmeellee ttrreeii lluunnii
d diinn 22001188,, vvâânnzzăărriillee BBoosscchh aauu ccrreess --
c cuutt ccuu ddoouuăă cciiffrree.. ddee aasseemmeenneeaa,, oo ffii --
c ciiaalluull BBoosscchh aa aannuunnţţaatt îînn pprree mmii ee rrăă
o o iinnoovvaaţţiiee tteehhnnoollooggiiccăă pprriinn ccaarree ddăă
î înnccăă oo şşaannssăă mmoottoorruulluuii ddiieesseell,,
i innggiinneerriiii BBoosscchh rreedduuccâânndd eemmiissiiiillee
d dee ooxxiizzii ddee aazzoott llaa oo zzeecciimmee ddiinn
26 l liimmiittaa aaddmmiissăă ddee lleeggee.. ÎÎnn mmeeddiiee,,
a auuttoovveehhiiccuulleellee ddee tteesstt eecchhiippaattee ccuu
n noouuaa tteehhnnoollooggiiee aauu eemmiissiiii mmaaii mmiiccii
d dee 1133 mmgg ddee NNooxx ppee kkiilloommeettrruu,,
m muulltt ssuubb lliimmiittaa ddee 112200 mmgg pprree vvăă --
z zuu ttăă îînncceeppâânndd ccuu 22002200..
În exclusivitate, pe canalul nostru video
TelecomTV.ro puteţi viziona declaraţiile
despre direcţiile strategice de dezvoltare ale
Bosch în România, cu creşterea numărului
de angajaţi mai ales în fabricile din Cluj,
Blaj și Timișoara.
Bosch are în România circa 6.500 de anga -
jaţi, la 31 decembrie 2017, în creștere anu -
ală de 36%. Mihai Boldijar a declarat că
Bosch vrea să fie cel mai mare furnizor de
mobilitate, direcţia strategică vizată fiind
transformarea mobilităţii, prin conducere
automatizată, electrificată şi conectată.
Este nevoie de o schimbare de cultură, de
noi forme de leadership şi de management
adaptate la noul model de condus al viito -
rului, astfel încât compania se pregăteşte să
aducă încă 1.000 de spe cia lişti pentru con -
ducerea automatizată.
r reemm ssăă ffiimm cceell
V Vrem să fim cel Bosch în era digitală - lipsa
V Vrem să fim cel
specialiştilor e cea mai mare
problemă. Trebuie lucrat cu
a aii mmaarree ffuurrnniizzoorr
m mai mare furnizor autorităţile centrale pentru un
m mai mare furnizor
program naţional
Provocarea pe care i-am adresat-o lui
e e mmoobbiilliittaattee
d de mobilitate
d de mobilitate Mihai Boldijar despre implementarea
concretă a mecanismelor de transformare
digitală a generat un amplu răspuns, pe
care îl puteţi urmări şi pe TelecomTV.ro,
aprilie-mai 2018, ComuniC@Ții mobile