Page 41 - Revista COMUNIC@TII Mobile - editia 133
P. 41

HR | tendințe

RiNF deschide un

 birou şi la Berlin                                                                       Stefanini recrutează încă
                                                                                          50 de persoane pentru centrul din Sibiu
                          La două luni de la deschiderea sucursalei din Londra, RINF,
                          compania românească de dezvoltare de software, consultanță      Compania de externalizare a serviciilor IT, Stefanini,
                          și BPO, a inaugurat un birou şi în Berlin. În 2014, proiectele  intenționează să recruteze încă 50 de persoane în
desfăşurate în parteneriat cu companii germane au însumat circa 20% din cifra de          România, pentru centrul său din Sibiu, care până la
afaceri a RINF. Proiectele RINF se axează pe trei domenii: platforme cloud care utili-    sfârșitul anului va număra 250 de angajați, potrivit
zează arhitecturi elastice, integrări crossplatform sau hardware-software și suport mul-  estimărilor companiei. Stefanini a angajat anul acesta
tilingvistic pentru utilizatori. Sediul central RINF se va reloca, la începutul anului    circa 65 de persoane în centrul din Sibiu, în special
2016, în clădirea Green Court din Bucureşti, pe o suprafață de 1843.8 mp.                 pentru funcția de Helpdesk Technician – vorbitori de
În perioada 2008 - 2012, proiectele de outsourcing din România au generat peste           germană, spaniolă, italiană și franceză. Procesul de
13.476 locuri de muncă. Industria IT&C din România, la nivel de outsourcing, este         recrutare în Sibiu se desfășoară mai rapid decât în
cotată pe locul 9 la nivel mondial, având tendință ascendentă, aşa cum reiese şi din      București, potrivit oficialilor Stefanini. Astfel, una din
studiul realizat de CEEOA (Asociaţia de Outsourcing din Europa Centrală și de Est).       trei persoane contactate de recrutorii companiei prin
                                                                                          intermediul platformelor de profil se prezintă la interviu,
                                                                                          iar rata de succes după interviu este de peste 60%.

                                                                             cumpără maxymiser                                                         39

Cel mai dorit angajator din România                                          oracle a semnat un acord pentru
                                                                             achiziționarea maxymiser, un furnizor de
Oracle România a obţinut, pentru al treilea an consecutiv, titlul de “Cel    software bazat pe Cloud, care permite
mai dorit angajator”, conform studiului realizat de Catalyst Solutions în    specialiștilor în marketing să testeze, să
rândul angajaților și candidaților din companiile de top din România.        targeteze și să personalizeze ceea ce un client
Studiul a fost realizat în perioada februarie - mai 2015, pe un eșantion de  vede pe o pagină Web sau pe o aplicație
12.241 de respondenți cu profil economic, tehnic și socio-uman.              mobilă. maxymiser optimizează lunar
Criteriile de selecție care au stat la baza studiului au fost pachetul și    experiența a peste 20 de miliarde de clienți,
beneficiile salariale, reputația și programele de formare.                   pentru branduri precum: Alianz, HSBC,
                                                                             Lufthansa, Tommy Hilfiger și Wyndham.
                                                                             oracle va folosi cunoştinţele maxymiser
                                                                             pentru platforma de software oracle
                                                                             marketing Cloud, pe care o poziţionează ca
                                                                             având cea mai rapidă creștere pentru specia-
                                                                             liștii în marketing la nivel global.

  Teamnet, nominalizat Campion Național
pentru România la European Business Awards

Grupul Teamnet a fost nominalizat Campion                                    reprezentanții European Business Awards evaluează
Național pentru România la European                                          și nominalizează companii care dovedesc o
Business Awards, în categoria “The ELITE                                     strategie organică amplă de creștere la nivel
Award for Growth Strategy of the Year”, pentru                               național, dar și regional, unde Teamnet își
strategia de dezvoltare a Grupului, care a susținut                          propune să realizeze peste 40% din business până
creșterea cu aproximativ 30% a cifrei de afaceri                             în 2018.
consolidate înregistrate de Teamnet în 2014, până                            Aflată la cea de-a noua ediție, competiția a atras
la 93 de milioane de euro, comparativ cu 2013.                               peste 32.000 de concurenți din mediul de afaceri
Compania investește anual peste 10% din cifra de                             în 2015, în creștere cu 33% față de anul
afaceri în proiecte ample de cercetare și dezvoltare                         precedent. În total, 678 de organizații din 33 de
precum cele în robotica industrială, tehnologia                              țări din Europa au fost nominalizate Campioni
NFC și gestionarea situațiilor de urgență la nivel                           Naționali și au intrat în cea de-a doua etapă a
european. Teamnet operează în România, Turcia,                               competiției. În faza următoare, juriul va desemna
Belgia, Croația, Serbia și Republica Moldova şi                              câștigătorii marelui premiu “Ruban d’Honneur”
dezvoltă proiecte cu parteneri regionali din alte 10                         și totodată finaliștii European Business Awards
state. Pentru această categorie a competiției,                               2015/16.

                                                                                       august-septembrie 2015, ComuNiC@Ții mobile
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46