Page 45 - Revista 112
P. 45
servicii şi aplicaţii
10.000 de clienţi Cum mobilizează Oracle companiile de utilităţi
pentru Cisco Unified
Computing System Oracle a anunţat disponibilitatea soluţiilor Oracle Utili-
ties Mobile Workforce Management 2.1 şi Oracle Utilities
La doi ani şi câteva luni de la lansare, sistemul studiului au desemnat Cisco drept „cel mai en- Mobile Workforce Analytics, care oferă companiilor de
Cisco Unified Computing System, care inte- tuziast producător de servere”, surclasând astfel utilităţi opţiuni flexibile de planificare, reducând în ace-
grează funcţii de calcul, reţele, administrare şi cu 8% furnizorul aflat pe locul al doilea. Con- laşi timp costurile. De exemplu, companiile de utilităţi
virtualizare, are peste 10.000 de clienţi la nivel form indicelui Cisco Cloud 2011, peste 50% pot automatiza procesul de analiză a costurilor la alegerea
mondial, dintre care 3.000 în Europa. De ase- din volumele de lucru din centrele de date se dintre mai multe echipe, orare şi trasee. În plus, aplicaţia
menea, de la prima livrare în luna iulie 2009, vor baza pe cloud până în 2014, iar traficul le permite companiilor de utilităţi să includă schimburi
UCS a obţinut 53 recorduri mondiale de refe- cloud la nivel global va creşte de peste 12 ori „de rezervă” (disponibile în timpul vacanţelor şi al situa-
rinţă privind performanţa în industria de profil până în 2015, ajungând la 1,6 zetabytes pe an ţiilor de urgenţă, spre exemplu) în procedurile normale de
şi a câştigat 12 premii pentru inovaţie în do- – echivalentul unui material video de înaltă planificare. De asemenea, permite planificarea unor
meniu. Conform unui studiu TheInfoPro, din calitate cu o durată de peste patru zile pentru activităţi complexe, cum ar fi ordine de lucru cu multiple
Q2 2011, privind serverele şi virtualizarea, Cis- fiecare om de pe pământ. Cisco UCS este sarcini de îndeplinit de mai multe echipe. În plus, tehni-
co s-a clasat pe locul 1, în America de Nord, în prima platformă structurală de calcul care îm- cienii din teren pot accesa aplicaţia pe dispozitivele lor
calitate de furnizor de servere în ceea ce priveş- bină, într-un sistem integrat, serverele cu arhi- mobile pentru a captura conţinut digital cum ar fi ima-
te viziunea, inovaţia tehnică, performanţa pro- tectură x86, standard în industrie, cu funcţii de gini ale echipamentelor deteriorate sau un clip audio cu
duselor şi forţa de vânzări. 33% dintre subiecţii reţele şi acces stocare. un motor care scoate un sunet ciudat. Tehnicienii pot
ataşa clipuri relevante la intrările din jurnalul de activi-
oracle JD Edwards Enterpriseone cu noi aplicaţii mobile tate pentru vizualizare şi analiză ulterioare. În plus,
tehnicienii pot folosi atât dispozitive Windows Mobile, cât
Compania Oracle a lansat, la începutul lunii februarie, aplicaţiile Oracle JD Edwards EnterpriseOne şi Android, având conţinut criptat sau necriptat. Soluţia
Mobile Requisition Self Service Approval, Oracle JD Edwards EnterpriseOne Mobile Purchase Order suportă Oracle Utilities Mobile Workforce Analytics, un
Approval şi Oracle JD Edwards EnterpriseOne Mobile Sales Inquiry dedicate forţei de muncă mo- nou produs de business intelligence care ajută la eficienţa
bile. Astfel, clienţii JD Edwards EnterpriseOne pot vedea în timp real ordinele de vânzare, disponi- organizării asistenţei pe teren în completarea activităţilor,
bilitatea produselor şi a preţurile unitare ale produselor. De asemenea, pot analiza şi aproba ordi- care e conceput pe platforma Oracle Business Intelligence
nele de achiziţie de tip auto-servire şi ordinele de cumpărare pe dispozitive mobile. Enterprise Edition (OBIEE).
noile aplicaţii mobile disponibile pentru JD Edwards Enterpriseone includ:
- Mobile Requisition Self Service Approval, ce procesează tranzacţiile în timp real pentru analiza, IBM, managerul infrastructurii IT
aprobarea sau respingerea solicitărilor de achiziţie. a companiei de asigurări AXA
- Mobile Purchase Order Approval, ce permite angajaţilor mobili să analizeze şi să aprobe ordinele
de cumpărare indiferent de locaţia fizică. Compania de Asigurări AXA a semnat cu IBM un
- Mobile Sales Inquiry, ce oferă acces la ordinele de vânzare, la disponibilitatea produselor şi la pre- contract de servicii pentru consolidarea sistemului
ţul de bază al produselor, utile reprezentanţilor de vânzări, tehnicienilor de service şi managerilor. informatic la nivelul companiei din România. Astfel,
IBM va oferi companiei AXA Life Insurance o soluție
complexă în vederea optimizării infrastructurii IT și a
reducerii costurilor operaționale. AXA Life Insurance
estimează că va echilibra costurile pentru următorii 4
ani. IBM furnizează clientului un pachet pe bază de
abonament lunar ce conține componente hardware,
software, comunicații și serviciile asociate operării
aplicației pe toată durata contractului. Prin interme-
diul serviciilor de infrastructură hardware Infrastruc-
ture as a Service (IaaS), IBM oferă resursele necesare
(procesoare, memorie, sisteme de stocare, disponibilitate)
și echipamente de rețea. De asemenea, IBM va oferi
update și management pentru firmware referitor la
configurarea hardware, management al patch-urilor
pentru sistemul de operare și servicii de back-up pe
toată durata contractului.
februarie-martie 2012, CoMunIC@ȚII Mobile Pagina 43