Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Raport Accenture – Expunerea companiilor in fata schimbarilor disruptive din industrie este de peste 41 trilioane USD

Aproape trei sferturi (72%) din sectoarele industriale s-au confruntat cu schimbări majore în ultimii opt ani, ceea ce presupune o expunere în faţa perturbărilor din industrii de peste 41 trilioane de dolari din valoarea de piață a companiilor (capitalizare bursieră + datorie netă), conform unui nou raport Accenture.

Raportul, intitulat „Breaking Through Disruption: Embrace the Power of the Wise Pivot„, are la bază indicele proprietar al Accenture, Disruptability Index, care măsoară nivelul actual al perturbării, precum și sensibilitatea la destabilizare viitoare, în 18 industrii, folosind o analiză a 10.000 companii listate.

Perioade disruptive

În studiul anterior, Accenture a constatat, contrar convingerii generale că schimbările majore ar fi imprevizibile, că acestea au un şablon, definit de patru perioade distincte – Durabilitate, Vulnerabilitate, Volatilitate și Viabilitate – pe baza nivelului curent de perturbare a industriei și a susceptibilității la destabilizări în viitor:

  • În perioada de Durabilitate, industriile demonstrează o reziliență amplă și obţin o performanță consistentă, în timp ce elementele perturbatoare rămân o amenințare îndepărtată. Aceasta este perioada în care companiile au o bună oportunitate de a căuta și de a experimenta noi idei de afaceri.
  • În perioada de Vulnerabilitate devin vizibile slăbiciuni acute la nivelul fiecărei industrii, din cauza lipsei de inovație și a investițiilor insuficiente. În această perioadă, operatorii tradiționali beneficiază de prezența continuă a unor bariere de intrare pe piață; instinctiv, multe companii se bazează pe acestea pentru a împiedica amenințările.
  • Sursele vechi de putere ale industriei devin puncte slabe, deoarece schimbări importante deblochează noi surse de valoare, în timpul perioadei de Volatilitate. Majoritatea companiilor se concentrează pe rezolvarea problemelor presante în activitatea de bază.
  • În perioada de Viabilitate, industriile incipiente sau cele renăscute încearcă să susțină un ritm ridicat de inovare și să se bucure de un avantaj competitiv, însă pe termen scurt, întrucât noi perturbatori apar în mod constant. Aici, oportunitatea constă nu numai în creșterea activităţilor de bază, prin oferirea de noi produse pe piețele existente, ci și în extinderea produselor existente pe piețe noi.

Noul raport pune în discuție percepția greșită că perioadele de schimbări majore sunt bruște și scurte și ajunge la concluzia că sunt de fapt persistente: Mai mult de patru din cinci industrii (83%) au petrecut cel puțin cinci ani în aceeași perioadă de destabilizare între 2011 și 2018. În plus, raportul constată că participanții din industrie sunt conștienți de amenințările generate de perturbări și că toate cele 18 industrii și-au mărit reziliența la acestea.

„Pentru a răspunde la perturbările persistente este nevoie de o deviere radicală de la strategiile de afaceri vechi și confortabile care nu mai funcționează”, a declarat Omar Abbosh, Director Executiv Accenture Communications, Media & Technology. „Companiile de succes reușesc să evite perturbările prin orientarea către tehnologii disruptive, testarea de noi idei și învățând cum să rămână aproape de frontiera inovării”.

Excelând în perioadele disruptive

Accenture identifică patru acțiuni-cheie pe care companiile trebuie să le urmeze pentru a fi gata să inoveze în mod diferit și să exceleze în perioadele disruptive:

  1. Creați un nou produs de ultimă generație. Aplicați noile tehnologii pentru a dezvolta idei potențial disruptive, în interiorul și în afara domeniului de activitate actual.
  2. Finanțați investiții de viitor. Creșteți progresiv investițiile în inovare, astfel încât să puteți testa și transforma idei noi în realități comerciale mai rapid.
  3. Găsiți parteneri alături de care să creșteți. Implementați ideile noi împreună cu un ecosistem de parteneri care pot oferi acces la tehnologii și profesioniști specializați.
  4. Generați schimbare din interior. Înființați o entitate specializată, cum ar fi un „laborator de inovare” sau o „fabrică digitală”, pentru a aduce inovații de impact în cadrul activităților deja existente.

Pentru mai multe informații despre metodologia de cercetare a studiului “Breaking  Through Disruption: Embrace the Power of the Wise Pivot” vizitați site-ul: https://www.accenture.com/decodingdisruption