Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Library zlib padthaibaannaa.fi omin kasin mielenkiintoinen matrimoniale ploiești

Huawei şi-a lansat propria „oază tehnologică” în Barcelona, la MWC 2023, transformându-şi vizitatorii în turişti SF printr-un carusel de experiențe inovatoare

Huawei Consumer BG și-a prezentat la MWC Barcelona ultimele tehnologii inovatoare, produsele emblematice, de top într-un ecosistem tot mai divers. La Mobile World Congress 2023 din Barcelona, între 27 februarie şi 2 martie, chinezii expun produse şi servicii sub tematica „GHIDUL pentru lumea inteligentă”. Astfel, zona de expoziție este proiectată după magazinul emblematic global high-end pentru a crea o „oază tehnologică” pentru o experiență captivantă care integrează tehnologia inteligentă surprinsă din mai multe unghiuri de abordare.

Gama diversificată de produse inovatoare prezentate la expoziție include HUAWEI Mate 50 Pro, WATCH Buds și WATCH GT Cyber. De asemenea, Huawei a organizat multiple activități care includ schimburi de experiență și noi tehnologii, conversații aprofundate cu industria globală și parteneri eco dar și demonstrații ale celor mai recente inovații și strategii viitoare, aflate în faza de cercetare.

„Una din aparițiile majore de la MWC 2023 este cea a Huawei Consumer BG care crede în furnizarea de experiențe și servicii inovatoare de mare valoare pentru consumatorii din toată lumea cu produse de ultimă generație, de înaltă calitate și tehnologii inovatoare. Totodată, Huawei va împărtăși mai multe rezultate de cercetare și dezvoltare și va oferi mai multe produse și servicii inovatoare, pentru ca utilizatorii din întreaga lume să se bucure de tehnologie”, susţine Kevin Ho, Chief Operating Officer la Huawei Consumer BG.

Lansări de ceasuri inteligente, care explorează noi direcții pentru dezvoltarea tehnologiei wearable

Dacă anul trecut, dispozitivele wearable inteligente e la Huawei au continuat să aducă o experiență îmbunătățită produselor consumatorilor din întreaga lume prin inovațiile în design, procesele de fabricație dar și prin funcțiile software și hardware, acum Huawei a lansat două produse wearable inovatoare, demonstrând inovații de ultimă generație în această tehnologie.

HUAWEI WATCH Buds combină caracteristicile căștilor TWS și ale unui ceas inteligent, oferind utilizatorilor un confort sporit prin integrarea acestor două dispozitive într-o singură unitate. HUAWEI WATCH GT Cyber ​​oferă un ceas inteligent cu carcasă cu schimbare rapidă, conceput pentru a satisface nevoile în mai multe scenarii ale utilizatorilor tineri și dorința lor de a se exprima cât mai divers şi colorat.

Pe lângă produsele sale hardware extrem de inovatoare, Huawei a mai făcut progrese şi în privinţa capabilităților software. Prin inovații dezvoltate în regim propriu, precum HUAWEI TruSeen™, HUAWEI TruSport™ şi HUAWEI TruSleep™, dispozitivele wearable asigură monitorizarea profesională a sănătății și a exercițiilor pentru utilizatorii din întreaga lume.

Inovații pentru smartphone-uri, inclusiv HUAWEI Mate 50 Pro și noutăţi diverse

În 2022, Huawei s-a menținut în poziţia de lider în direcţia inovării smartphone-urilor prin intermediul produselor HUAWEI Mate Xs 2 şi HUAWEI Mate 50 Pro bine primite de către public și elegantul HUAWEI nova 10 Series. La MWC 2023, aceste produse de vârf au fost expuse pentru a demonstra capacitățile Huawei, tehnologia de top tip „fold” dar și înțelegerea nevoilor utilizatorilor mai tineri.

Huawei continuă să promoveze dezvoltarea tehnologiei avansate în privința calității imaginii camerelor de pe dispozitivele sale mobile. Pe 26 februarie, în cadrul Salonului HUAWEI XMAGE de la Barcelona compania a prezentat „Raportul de tendințe HUAWEI XMAGE 2023”, unde au fost invitaţi experți care să discute rezultatele cercetării și totodată să exploreze relația în creștere dintre tehnologie și creatori.

Platformă end-to-end care profită de ecosistemul HMS

Expunerea ecosistemului Huawei Mobile Services (HMS) a demonstrat dezvoltatorilor globali capacitățile complete ale unei provocări globale. De la dezvoltarea de aplicații, distribuție, creșterea operațiunilor şi până la monetizarea clienților, ecosistemul HMS își accelerează puterea de creare de aplicații prin implementarea acestora pe o platformă globală, oferind dezvoltatorilor servicii complete.

AppGallery a deservit peste 170 de țări și regiuni la nivel global, utilizatorii activi lunar ajungând la peste 570 de milioane menținându-și creșterea; AppGallery își ajută partenerii să obțină o distribuție eficientă, prin diverse resurse de promovare de înaltă calitate și oferă consumatorilor diverse aplicații pentru a satisface nevoile globale ale vieții digitale ale utilizatorilor.

Petal Ads are deja propriul trafic media, ajungând la o audiență de 100 de milioane pe 11 canale diferite, cu acces la peste 53.000 de canale media din întreaga lume, acoperind peste 190 de industrii și deservind peste 730 de milioane de utilizatori ai dispozitivelor și aplicațiilor Huawei la nivel global. Este evident că putem ajunge cu ușurință la un număr mare de utilizatori și canale media prin intermediul acestuia.

Angajament față de cercetarea și dezvoltarea tehnologică și anticiparea unui progres constant în 2023

Compania chineză Huawei este unul dintre liderii mondial iîn calitate de cereri pentru brevete și a obținut rezultate impresionante în strategia dedicată proprietății intelectuale. Astfel, potrivit IFI CLAIMS Patent Services, un furnizor global de baze de date de brevete, Huawei a înregistrat cereri de brevete constante în ultimii doi ani, crescând de la poziția a noua în 2020, la a patra în 2022. După ce a obținut nu mai puțin de 2.836 de brevete, o creștere de 2%, Huawei a devenit unul dintre cei mai mari deținători de brevete la nivel global. În ultimul deceniu, compania a investit peste 114 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare, deţinând peste 45.000 de stocuri de brevete autorizate, valabile (peste 110.000 de bucăți) în întreaga lume, peste 90% dintre brevete fiind de invenție, iar valoarea fiind pe deplin recunoscută de către industrie.

Pentru mai multe informații constante despre Huawei Consumer BG, puteţi urmări:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobileRO; Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile; Instagram: https://instagram.com/huaweimobilero; YouTube: https://www.youtube.com/@huaweimobileromania9525 şi LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10617746/