eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, marcând astfel trecerea de la o comunicare centrată pe promoții la o abordare bazată pe inovațiile și serviciile pe care compania le dezvoltă în beneficiul clienților săi. „Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim
clienților libertate în fiecare zi”, precizează Iulian Stanciu (foto), CEO eMAG.
Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege
din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse,
precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră.
Noua identitate vizuală eMAG este susținută de un nou logo, mai proaspăt și mai actual, în care ideea de libertate este redată de culorile în gradient, care permit o multitudine de combinații din punct de vedere grafic.
În anul în care românii aniversează 30 de ani de libertate, noua campanie de brand este susținută de spotul care îl are ca protagonist pe unul dintre cei mai
remarcabili români, Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.
Campania este realizată cu sprijinul consultanților în strategie și design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.