Dialog Lidl Digital și 22 de profesioniști din IT la 50 de metri înălțime

În cadrul evenimentului Sky High Tech Talk, Lidl Digital a conectat 22 de profesioniști din IT pentru un dialog despre microservicii, purtat la 50 de metri înălțime, în aer. „Am fost plăcut surprins de interesul acordat de către comunitatea IT pentru eveniment, dar și de nivelul ridicat de expertiză a participanților. Migrarea către o abordare orientată pe microservicii este o inițiativă importantă a Lidl Digital: de la descentralizarea serviciilor de dezvoltare și implementare, lansarea în producție și izolarea defecțiunilor la nivel de produs, până la suportul în mediul productiv conform principiului „you build it, you run it”. Ne-am dorit să avem un conținut echilibrat atât tehnic, cât și business, pentru a lăsa spațiu tuturor participanților să vină cu propria perspectivă asupra subiectului. În ceea ce privește cadrul de desfășurare, emoția celor 50 de metri înălțime, într-o discuție foarte aplicată despre tehnologie, a reușit să ne stimuleze și mai mult creativitatea”, precizează Octavian Ichim, Director Lidl Digital România.

Sky High Tech Talk a adunat peste 200 de înscrieri ale membrilor din comunitatea IT din România. Pe baza unui mix între experiența tehnică și cea de business, 22 dintre aceștia au fost selectați pentru a participa la această experiență inedită în care au povestit despre tehnologie, suspendați în aer, la 50 de metri înălțime.

În cadrul evenimentului, reprezentanții Lidl Digital au vorbit despre viziunea pe care o are compania asupra dezvoltării de soluții proprii, a implementării de software COTS (commercial off-the-shelf), despre provocările în ceea ce privește soluțiile de integrare sau testare, despre interacțiunea și alinierea la viziunea de business, dar și despre practicile celorlalte companii din piață.

Evenimentul Sky High Tech Talk l-a avut ca invitat pe Boris Sucker (foto), Managing Director IT Strategy, Organization and Architecture @ Lidl Digital.

Evenimentul a avut loc pe 14 octombrie în grădina hotelului Caro și a fost organizat în parteneriat cu platforma Dinner in the Sky.

Lidl Digital își propune ca pe viitor să contribuie, alături de celelalte companii din piața, la crearea unor evenimente ce au ca scop schimbul de experiență în comunitatea IT din București și din țară.