Chatbot-ul Felicia a preluat 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii Edenred România, în 3 luni de la “angajare”

Felicia, chatbot-ul bazat pe inteligență artificială al Edenred România, a preluat 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii şi clienţii, la aproape 3 luni de la implementare. Felicia este un chatbot DRUID dezvoltat de Edenred România în parteneriat cu Unity Solutions și este primul serviciu de automatizare a suportului pentru clienți al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Totodată, România este și prima țară din Europa Centrală în care grupul Edenred implementează un serviciu de chatbot, potrivit oficialilor companiei.

În mai puţin de 3 luni, am simțit un interes ridicat din partea partenerilor noștri, care apreciază noul serviciu de tip chatbot, apreciază Dana Sîntejudean, Director Regional Europa Centrală.

Chatbot-ul Felicia este disponibil 24/7 în aplicația MyEdenred și pe website-urile Edenred România și Benefit, o companie Edenred, şi deserveşte deopotrivă utilizatorii, clienţii B2B şi comercianţii parteneri ai celor două companii.

Chatbot-ul Felicia recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii Edenred în legătură cu subiecte legate de soluţiile Edenred şi ale platformei Benefit. Răspunde instantaneu la întrebările despre produsele și serviciile Edenred și gestionează solicitări de rutină prin canale de mesagerie.