Cătălin Samara, care a lucrat la dezvoltarea serviciului Bringo în România, devine Director al Bringo Internațional în grupul Carrefour

Cătălin Samara, Director Operațional și E-commerce și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, preia din 3 ianuarie 2022 funcția de Director al Bringo Internațional, urmând a coordona activitatea internațională a serviciului de personal shopping și livrare. Poziția nou creată vine ca urmare a dezvoltării Bringo, un concept de business românesc, exportat şi în alte patru țări, care va funcționa de acum, ca parte dintr-o organizație globală. Cătălin Samara a contribuit la dezvoltarea locală a conceptului de business și a serviciului, supervizând activitățile de e-commerce ale Carrefour România și planul de extindere constantă a parteneriatului cu Bringo.

În noua sa funcție, Cătălin Samara va coordona activitatea Bringo în cele 5 țări în care serviciul este activ sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franța, Maroc, având, printre altele, rolul de a integra din punct de vedere tehnic și operațional aceste filiale. Ca urmare a acestei numiri internaționale, responsabilitățile lui Cătălin în cadrul Carrefour România vor fi redistribuite intern.

Ținând cont de evoluția conceptului Bringo la nivel mondial, Grupul Carrefour a considerat ca fiind un pas necesar crearea unei structuri internaționale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare țară și strategiile de dezvoltare la nivel internațional, sub supervizarea directă a lui Cătălin.

Cătălin Samara face parte din echipa Carrefour România de 21 de ani, din anul 2000, fiind printre primii angajați ai săi, cu câteva luni de zile înainte de deschiderea primului magazin în România. Până în prezent, a deținut o serie de poziții strategice în cadrul companiei, de la Director Operațional de Hipermarketuri, la Director Marketing, Digital și E-commerce, Servicii clienți și Omnicanal, fiind și membru al Comitetului Executiv din 2011. În funcția sa de Director Operațional & E-commerce, Cătălin Samara era responsabil cu operațiunile tuturor formatelor de magazine fizice din rețeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate și Supeco. Pe lângă responsabilitățile de management ale Activelor, Caselor și Organizarea Proceselor, Cătălin a coordonat și dezvoltarea modelului de business omnicanal ce cuprinde strategia de e-commerce și operațiunile de transformare digitală.

În patru ani, Bringo s-a extins în 37 de orașe din România și include în acest moment în aplicație peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express și Supeco). În plus, recent a lansat serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov, serviciul fiind bazat pe linia de supermarketuri și, mai ales, pe cea de magazine express din rețeaua Carrefour. Dezvoltarea parteneriatului a presupus o implicare directă din partea lui Cătălin, în calitate de coordonator e-commerce. Nu în ultimul rând, modelul Bringo a fost exportat cu succes în acest timp în patru alte piețe.