Edenred România și BCR au stabilit un parteneriat în baza căruia produsele Edenred sunt integrate în aplicația George, BCR diversifică pachetul de servicii, pe care îl poziţionează ca fiind unica ofertă integrată pe piața din România. În secțiunea „Magazin”, din aplicația George, utilizatorii sunt direcționați către secțiunea Edenred. Cei care au conturi de companie la BCR pot găsi aici informații despre toate produsele oferite de Edenred: Card Ticket Restaurant, Card Cadou, Card Cultural și Card Vacanță. Fiecare produs vine cu o descriere a beneficiilor, printre acestea numărându-se scutirea de la plata taxelor sociale și deduceri la plata impozitului pe profit, beneficiu existent pentru toate tipurile de carduri. Pentru achiziție, utilizatorii completează câteva informații, iar un consultant Edenred îi contactează, tot procesul desfășurându-se în mediul digital.
„În prezent, accesul facil la informații este unul dintre cei mai importanți vectori ai societății. Parteneriatul cu BCR reprezintă o modalitate prin care venim cu produsele noastre cât mai aproape de IMM-uri, într-un spațiu digital în care ele își gestionează afacerile zi de zi. În fapt, ceea ce este inedit la acest parteneriat este și componenta prin care utilizatorii aplicației George pot fi puși în legătură directă cu colegii noștri, pentru a obține mai multe detalii, dar, cel mai important, detalii personalizate nevoilor lor de business.”, a spus Ștefan Toderiță, Strategy & Development Director, Edenred România.
„Disponibilitatea soluțiilor de beneficii pentru angajați în magazinul online George pentru afaceri înseamnă extinderea serviciilor non-bancare, dar și preocuparea constantă pentru cele 120.000 de companii înrolate în platformă, la 6 luni de la lansare. Oferim cea mai simplă, rapidă și modernă experiență de digital banking pentru afacerile din România”, a declarat Petruț Lixandru, Șef Departament Canale Digitale de Distribuție, BCR.