Studiu evoMAG – Telefoanele, laptopurile și tabletele sunt cele mai vândute produse înaintea începerii școlii

Telefoanele, laptopurile, tablete, multifuncționalele, sistemele PC, componentele pentru PC și televizoarele sunt cele mai vândute produse în perioada de dinaintea începerii anului școlar și fac obiectul deja tradiționalelor campanii de Back to School.

Finalul lunii august și începutul lunii septembrie sunt sinonime cu creșterea accelerată a vânzărilor în retail și, așa cum reiese din comportamentul de consum al clienților evoMAG, este cel mai bun moment de achiziție de dinaintea campaniei de Black Friday. „Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preț scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru școală”, precizează Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Începând cu 26 august și până pe 8 septembrie, evoMAG a desfășurat campania „Back to School” și a oferit reduceri de până la 70% la peste 3.500 de produse. Astfel, până la începerea școlii, consumatorii au putut achiziționa de la evoMAG calculatoare refurbished la prețuri care pornesc de la 199 de lei, laptop-uri ASUS cu prețuri de la 1.699 lei, laptopuri Lenovo la 1.499 lei, tablete de la 299 lei, multifuncționale mai ieftine cu 30% și calculatoare la prețuri reduse cu 30%.

Ne aşteptăm și anul acesta la o creștere de 20 – 25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar”, precizează Mihai Pătraşcu, menţionând că un avans similar în vânzări se va resimţi la nivelul întregii pieţe de retail online IT&C.

Pentru a îmbina atât dorința de tehnologie nouă, dar și un preț bun, românii urmăresc cu atenție campaniile de reduceri din retail și sunt atenți la fiecare detaliu care le poate oferi avantaje în plus la achiziție, precum: licența Windows gratuită, livrare în condiții avantajoase, garanție extinsă sau achiziții în rate direct de la retailer.