La începutul anului 2022, pe 3 ianuarie, Digi Communications N.V. („DIGI”) a anunţat finalizarea tranzacției operațiunilor sale din Ungaria către 4iG, după ce, în data de 29 noiembrie 2021, părțile au semnat documentele pentru transferul filialelor și operațiunilor DIGI din Ungaria. Finalizarea tranzacției a fost supusă unor condiții, inclusiv aprobării autorității de concurență din Ungaria.
Astfel, aproximativ 625 milioane de euro, reprezentând valoarea tranzacției, au fost transferaţi de 4iG către operatorul român de comunicaţii fixe și mobile.
DIGI activează în Ungaria din anul 1998, construind de la zero un operator de servicii de telecomunicații, oferind servicii de televiziune prin cablu și satelit (DTH), date fixe și mobile, precum și telefonie fixă și mobilă. Echipa DIGI din Ungaria are aproximativ 3000 de angajaţi.
În cei 23 de ani de activitate, compania s-a clasat pe poziţia secundă pe piața din Ungaria, potrivit Autorității Naționale Ungare de Media și Telecomunicații (NMHH), pe fiecare dintre cele trei segmente relevante: televiziune (28.3%), internet (23%), telefonie fixă (22%), după numărul unităților generatoare de venituri – RGU.
Pe segmentul de telefonie mobilă, din mai 2019, când a introdus serviciile prin rețea proprie, și până în 31 decembrie 2020, Digi Ungaria a înregistrat 173.000 RGU.
Totodată, DIGI este primul operator de servicii de telecomunicații care a lansat serviciul Fiberlink 10G, pachetul cu cea mai mare lățime de bandă. Activitățile DIGI în Ungaria au inclus operarea mai multor stații de televiziune, canale de sport și a altor patru canale tematice.
La nivelul anului 2020, abonații DIGI din Ungaria erau în număr de 1,1 milioane la nivel național iar unitățile generatoare de venituri (RGU) au depășit 2,5 milioane. În 2020, operațiunile subsidiarei au înregistrat venituri consolidate de 70 miliarde HUF (200 milioane EUR) și EBITDA ajustată de 19 miliarde HUF (54 milioane EUR).