Page 22 - Revista COMUNIC@TII Mobile - editia 133
P. 22

infrastructuri | teleprezenţă

Ce câștiguri oferă soluțiile
implementate de Datanet

                                       În era globalizării și a mobilității, în care nivelul de
                                       dispersie geografică al angajaţilor, partenerilor și clienților
                                       crește constant, facilitarea comunicării și colaborării re-
                                       prezintă o condiție obligatorie pentru orice organizație
                                       care urmărește creșterea eficienței și a productivității.
                                       Soluțiile de teleprezență oferite de Cisco și implementate
                                       de către Datanet Systems, partener cu competențe solide și
                                       o experiență de peste un deceniu în acest domeniu, acoperă
20 optim cerințele, oferind o serie de beneficii unice în piață.

În vara lui 2008, Cisco publica o analiză a 100.000 de sesiuni         să își îmbunătățească nivelul de colaborare în rândul angaja-
de teleprezență realizate prin intermediul a 269 de sisteme ins-       ților și să crească viteza de luare a deciziilor, rezultatul final
talate în 123 de orașe din întreaga lume. Principalele rezultate       fiind o creștere generală a eficienței.
ale analizei indicau faptul că organizațiile care adoptaseră siste-    „Toate aceste câștiguri însumate fac ca soluțiile de teleprezență
mele de teleprezență Cisco obținuseră deja o reducere substan-         să beneficieze de un interval scurt de amortizare a investiției.
țială a costurilor de transport, care a generat, însumat, econo-       La aceasta contribuie și faptul că soluțiile Cisco de teleprezență
mii de aproximativ 90 de milioane de dolari, și o îmbunătățire         sunt concepute astfel încât să nu oblige organizațiile la o investi-
a productivității angajaților, materializată în câștiguri de peste     ție inițială de proporții și să permită migrarea treptată către noile
40 de milioane USD.                                                    tehnologii. Clientul își poate rentabiliza astfel investițiile anteri-
De atunci au trecut șapte ani, timp în care Cisco și-a îmbună-         oare în alte echipamente. De exemplu, multe companii dețin
tățit, diversificat și extins continuu portofoliul de soluții și și-a  soluții de videoconferință, mai mult sau mai puțin avansate, care
consolidat poziţia de lider pe piața aplicațiilor de teleprezență,     pot fi integrate în soluțiile Cisco de teleprezență, pentru că aces-
pe care deține acum o cotă de 42,6%. La rândul ei, piața a             tea au avantajul unei compatibilități extinse cu echipamente de la
crescut constant de la an la an, în principal ca urmare a globa-       mai multi producatori”, explică Cornel Chirculete, Solution
lizării accelerate, dar și sub presiunea exercitată de adopția         Architect - Unified Communications la
rapidă a mobilității în mediul enterprise.                             Datanet Systems.

Odată cu creșterea cererii și diversificarea nevoilor
organizațiilor, Cisco și-a îmbunătățit constant oferta
în domeniul teleprezenței, astfel încât la momentul
actual oferă o suită de soluții fiabile, scalabile și
securizate, cu funcționalități extinse pe zona de
comunicare audio-video și de partajare de conți-
nut, între orice tipuri de echipamente care au
capabilități video.
Cisco a eliminat astfel barierele care limitau
comunicarea video doar între sistemele de tele-
prezență, deschizând-o către sistemele desktop,
laptop-uri, tablete și smartphone-uri.
„Democratizarea“ accesului la sistemele de teleprezență și
creșterea nivelului de interoperabilitate al acestora, fără a
face însă rabat la cerințele de securitate, permit organizațiilor

august-septembrie 2015, ComunIC@ȚII mobile
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27