Page 7 - Revista COMUNIC@TII Mobile - editita 131
P. 7

strategii și politici| Poșta Română

PrBA vizează cea mai mare rețea de
 birouri de asigurări din românia

Poşta română Broker de Asigurare (PRBA) va avea spaţiu dedi-
cat acestor servicii în 40 de oficii poştale din ţară până la sfârşitul
lunii mai, susțin oficialii CNPR. PRBA se pregătește să deţină,
până în toamna acestui an, cea mai mare reţea de birouri de asigu-
rări din România, în peste 300 de oficii. „Volumul vânzărilor
brokerului de asigurări al Poştei Române a crescut, la finalul lunii
aprilie a acestui an, cu peste 400% faţă de ianuarie. Cea mai scumpă
asigurare încheiată până acum de PRBA este de 35.000 de lei, în
Bucureşti. În acest moment, peste 700 de angajaţi ai Poştei Române
sunt în curs de acreditare ca agenţi de asigurări, aceştia urmând să
acopere peste 50% din reţeaua urbană”, susține Viorel Motoroiu,
director general PRBA.
Începând cu luna mai 2015, se pot încheia poliţe de asigurări în
oficii poştale din: Arad, Alba, Piteşti, Topoloveni, Bacău, Botoşani,

„În perioada următoare vom anunţa un tip de poliţă                                                                                                 5
special dedicată pensionarilor din mediul urban şi rural.
De asemenea, PRBA lucrează împreună cu o parte a                         Braşov, Bucureşti, Buzău, Târgovişte, Craiova, Galaţi, Giurgiu,
liderilor pieţei de asigurări la dezvoltarea unui produs                 Slobozia, Iaşi, Ploieşti, Satu-Mare, Suceava, Alexandria, Tulcea,
nou, complex, de asigurare a locuinţei, atât din punct de                Mărăşeşti şi Vaslui. C.N. Poşta Română (CNPR) a lansat, la sfâr-
vedere al riscurilor acoperite, cât şi al preţului. Poşta                şitul lunii octombrie a anului trecut, propriul broker de asigurări.
Română Broker de Asigurare trebuie să aibă o evoluţie                    PRBA intermediază asigurări generale, de la RCA la poliţe de sănă-
dinamică, ascendentă şi să devină un centru de profit                    tate, urmând ca, în cel mult un an de la inaugurare, să-şi extindă
pentru proprietarul unic – Poşta Română”.                                oferta pe segmentul asigurărilor de viaţă, potrivit oficialilor compa-
                                                                         niei. Brokerul de asigurări al Poştei Române va dispune de cea mai
Alexandru Petrescu, director general al c.N.Poşta română                 mare reţea de vânzări, cu cea mai mare capilaritate națională, repre-
                                                                         zentată de factorii poştali autorizaţi - ca agenţi de brokeraj - şi de
                                                                         punctele fixe din reţeaua naţională de oficii poştale.

Conexiunile afectate de incidente, de două ori mai puține în 2014

359 de incidente cu impact semnificativ au        Potrivit datelor raportate de furnizori către   a fibrei optice, fenomene naturale, furturi de
afectat în anul 2014 securitatea și integrita-    ANCOM, în 2014 un incident de securi-           cabluri etc.). În total, aproximativ 45% dintre
tea rețelelor și serviciilor de comunicații e-    tate a afectat în medie 24.615 conexiuni,       incidente au fost cauzate de probleme de
lectronice, numărul total de conexiuni afec-      de trei ori mai puține decât în anul 2013.      alimentare cu energie electrică.
tate (8.836.821) fiind cu peste 50% mai mic       Durata medie a unui incident a fost de 4        În luna iunie s-au raportat cele mai multe
față de cel raportat în anul 2013 (19.897.831     ore, în timp ce durata totală a incidentelor    dintre incidente (55 din totalul de 359),
conexiuni), potrivit statitisticilor ANCOM        raportate pe anul 2014 este de 1.420 de ore.    majoritatea fiind generate de întreruperi în
anunțate pe 21 mai a.c.                           Cele mai multe incidente de securitate au       alimentarea cu energie electrică.
Cele mai multe conexiuni afectate de inci-        avut loc în București, urmat de județele        Circa 96% dintre incidentele raportate ar fi
dente în 2014 au fost cele de telefonie mo-       Constanța, Dolj și Teleorman.                   putut împiedica sau perturba apelurile de
bilă (aproape 4,4 milioane de conexiuni afec-     Aproape 23% dintre incidente au avut cau-       urgenţă la numărul 112, dat fiind că cele
tate), urmate de serviciile de internet mo-       ze interne furnizorilor de comunicaţii (ex. e-  mai multe dintre incidentele din 2014 au
bil (aproape 3 milioane de conexiuni afec-        rori de sistem software sau hardware, erori     vizat serviciile de telefonie mobilă.
tate), retransmisia programelor audiovi-          umane generate de configurarea și operarea      Totuși, utilizatorii au putut apela numărul de
zuale (aproximativ 840.000 de conexiuni           greșită a echipamentelor), majoritatea de       urgență, dacă zona din care s-a inițiat apelul
afectate) și serviciile de telefonie fixă (circa  peste 77% fiind însă determinate de factori     era acoperită de alt furnizor de telefonie
440.000 de conexiuni afectate) și internet fix    externi (ex. întreruperea alimentării cu        mobilă sau de alte stații de bază din rețea,
( 340.000 de conexiuni afectate per serviciu).    energie electrică sau secționarea accidentală   neafectate de incident.

                                                                                                  aprilie-mai 2015, COMuNiC@Ții Mobile
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12