Page 10 - Revista COMUNIC@TII Mobile - editita 131
P. 10

operatori | Orange

 Orange,                    În trimestrul 1 din 2015,
cel mai de

încredere                                   de 13 ori mai mulți

brand,
ales de

Reader’s                    utilizatori de Internet 4G
Digest

Consumatorii din

   România au clasat        Numărul clienților Orange România a                      utilizatori ai acestui tip de servicii față de perioada
   Orange drept cel         ajuns la 10.364.683 la nivelul datei de                  similară a anului 2014, iar 30% dintre aceștia sunt în
  mai de încredere          31 martie 2015, compania înregistrând în                 București.
  brand de telefonie         primele trei luni ale anului curent venituri            În prezent, rețeaua Orange oferă acces la internet
 mobilă, potrivit            de 221 milioane de euro, în creștere cu                 mobil la viteze 4G pentru 65% din populația totală
 studiului Trusted                                                                   și 94% din populația urbană a României. Aplicația
 Brands 2015, realizat       6,4% față de perioada similară a anului                 Netograf, concepută de ANCOM pentru testarea in-
în țara noastră în            anterior, dacă se exclude impactul măsu-               dependentă a calității conexiunii de internet, plasează
perioada septembrie –          rilor de reglementare, susțin oficialii               Orange pe primul loc cu cele mai bune viteze atât
noiembrie 2014, de

către Tarsago România,                companiei Orange.                              pentru semnalul indoor în cazul abonamentelor, cât și
deținătorul licenței                                                                 indoor sau outdoor pentru utilizatorii de cartele
Reader’s Digest.                       Traficul de internet pe mobil s-a dublat în   reîncărcabile. Rezultatele anunțate au fost obținute în
Orange primește titlul de               primul trimestru al anului, comparativ cu    urma testelor realizate individual de către utilizatori în

Trusted Brand pentru al               aceeași perioadă a anului trecut, vânzările de primul trimestru al anului 2015 pentru încărcare și

patrulea an, în cei 13 ani            tablete şi smartphone-uri crescând cu 60% descărcare fișiere.
de prezență a brandului în            și, respectiv, 50% faţă de primul trimestru al De la începutul anului, Orange a venit pe piață cu
România. Pentru această                 lui 2014. De asemenea, vânzările de dispo- mai multe premiere, respectiv primul smart shop din

ediție, criteriile de evaluare        zitive wearable au înregistrat o creștere de   cadrul Grupului, deschis la Cluj-Napoca, lansarea Wi-
au fost „calitate“, „valoare           șase ori în primele trei luni ale lui 2015    Fi on board și, în teste, a stick-ului Orange TV - un
excelentă“, „imagine puternică“,         față de aceeași perioadă a anului 2014.     mini-dispozitiv care conectează televizorul la smart-
„înțelegerea nevoilor clienților“ și       Consumul de internet la viteze 4G a       phone sau tabletă. Serviciul Orange TV, disponibil

„responsabilitate socială”.                crescut de 10 ori în luna martie          pentru toate tipurile de ecrane înregistra, la 31
Studiul a urmărit experiența                2015 față de luna martie a anului        martie 2015, peste 190.000 de
clienților la interacțiunea pe care           trecut, iar în primele 3 luni ale      clienți.
 o au cu Serviciul Clienți, în                  anului, în reţeaua Orange s-au

Orange shop, Orange store sau în            înregistrat de 13 ori mai

magazinele partenerilor, pe site-ul            mulți

www.orange.ro, în apelurile tele-

fonice, plus în utilizarea serviciilor de                                                               Atelierele
                                                                                      digitale din ”Școala Altfel”
internet și TV.                                                                       au atras peste 400 de elevi

Operatorul mobil Orange oferă servicii                                              Peste 400 de copii au participat la atelierele educative

de voce și internet prin rețeaua 3G cu

acoperire națională, precum și servicii de

internet de mare viteză, prin cea mai extinsă

rețea 4G din România, ce acoperă 65% din

populația totală și 94% din populația urbană a

țării, conform oficialilor companiei.                                               “Internetul copiilor” organizate în cadrul programului
 Totodată, compania susține cauze sociale, cul-                                          național „Școala Altfel: Să știi mai multe, să fii mai
   tural-educative și de mediu, câteva exemple fiind                                    bun!”. Cele 25 de ateliere educative structurate sub

oferta Senior, aplicaţia Content Lock, parteneriatele                                forma unor workshopuri interactive s-au

cu universități românești în cadrul Orange                                           adresat elevilor cu vârste între 10 și 13 ani
 Educational Program, programul de Buy-Back,                                                   și au fost organizate de Orange cu
   programele de voluntariat ale angajaților şi programele                                    sprijinul organizației Salvaţi Copiii!

                  Fundaţiei Orange. Cel mai recent exemplu este cel al               şi Asociația A.R.T Fusion în

                        ofertei Orange PrePay, prin care compania susţine olimpicii  perioada 6 - 10 aprilie.
                         la matematică din România.

aprilie-mai 2015, COmunIC@ȚII mobile
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15