Page 10 - Revista COMUNIC@TII Mobile - editita 131
P. 10
operatori | Orange
Orange, În trimestrul 1 din 2015,
cel mai de
încredere de 13 ori mai mulți
brand,
ales de
Reader’s utilizatori de Internet 4G
Digest
Consumatorii din
România au clasat Numărul clienților Orange România a utilizatori ai acestui tip de servicii față de perioada
Orange drept cel ajuns la 10.364.683 la nivelul datei de similară a anului 2014, iar 30% dintre aceștia sunt în
mai de încredere 31 martie 2015, compania înregistrând în București.
brand de telefonie primele trei luni ale anului curent venituri În prezent, rețeaua Orange oferă acces la internet
mobilă, potrivit de 221 milioane de euro, în creștere cu mobil la viteze 4G pentru 65% din populația totală
studiului Trusted și 94% din populația urbană a României. Aplicația
Brands 2015, realizat 6,4% față de perioada similară a anului Netograf, concepută de ANCOM pentru testarea in-
în țara noastră în anterior, dacă se exclude impactul măsu- dependentă a calității conexiunii de internet, plasează
perioada septembrie – rilor de reglementare, susțin oficialii Orange pe primul loc cu cele mai bune viteze atât
noiembrie 2014, de
către Tarsago România, companiei Orange. pentru semnalul indoor în cazul abonamentelor, cât și
deținătorul licenței indoor sau outdoor pentru utilizatorii de cartele
Reader’s Digest. Traficul de internet pe mobil s-a dublat în reîncărcabile. Rezultatele anunțate au fost obținute în
Orange primește titlul de primul trimestru al anului, comparativ cu urma testelor realizate individual de către utilizatori în
Trusted Brand pentru al aceeași perioadă a anului trecut, vânzările de primul trimestru al anului 2015 pentru încărcare și
patrulea an, în cei 13 ani tablete şi smartphone-uri crescând cu 60% descărcare fișiere.
de prezență a brandului în și, respectiv, 50% faţă de primul trimestru al De la începutul anului, Orange a venit pe piață cu
România. Pentru această lui 2014. De asemenea, vânzările de dispo- mai multe premiere, respectiv primul smart shop din
ediție, criteriile de evaluare zitive wearable au înregistrat o creștere de cadrul Grupului, deschis la Cluj-Napoca, lansarea Wi-
au fost „calitate“, „valoare șase ori în primele trei luni ale lui 2015 Fi on board și, în teste, a stick-ului Orange TV - un
excelentă“, „imagine puternică“, față de aceeași perioadă a anului 2014. mini-dispozitiv care conectează televizorul la smart-
„înțelegerea nevoilor clienților“ și Consumul de internet la viteze 4G a phone sau tabletă. Serviciul Orange TV, disponibil
„responsabilitate socială”. crescut de 10 ori în luna martie pentru toate tipurile de ecrane înregistra, la 31
Studiul a urmărit experiența 2015 față de luna martie a anului martie 2015, peste 190.000 de
clienților la interacțiunea pe care trecut, iar în primele 3 luni ale clienți.
o au cu Serviciul Clienți, în anului, în reţeaua Orange s-au
Orange shop, Orange store sau în înregistrat de 13 ori mai
magazinele partenerilor, pe site-ul mulți
www.orange.ro, în apelurile tele-
fonice, plus în utilizarea serviciilor de Atelierele
digitale din ”Școala Altfel”
internet și TV. au atras peste 400 de elevi
Operatorul mobil Orange oferă servicii Peste 400 de copii au participat la atelierele educative
de voce și internet prin rețeaua 3G cu
acoperire națională, precum și servicii de
internet de mare viteză, prin cea mai extinsă
rețea 4G din România, ce acoperă 65% din
populația totală și 94% din populația urbană a
țării, conform oficialilor companiei. “Internetul copiilor” organizate în cadrul programului
Totodată, compania susține cauze sociale, cul- național „Școala Altfel: Să știi mai multe, să fii mai
tural-educative și de mediu, câteva exemple fiind bun!”. Cele 25 de ateliere educative structurate sub
oferta Senior, aplicaţia Content Lock, parteneriatele forma unor workshopuri interactive s-au
cu universități românești în cadrul Orange adresat elevilor cu vârste între 10 și 13 ani
Educational Program, programul de Buy-Back, și au fost organizate de Orange cu
programele de voluntariat ale angajaților şi programele sprijinul organizației Salvaţi Copiii!
Fundaţiei Orange. Cel mai recent exemplu este cel al şi Asociația A.R.T Fusion în
ofertei Orange PrePay, prin care compania susţine olimpicii perioada 6 - 10 aprilie.
la matematică din România.
aprilie-mai 2015, COmunIC@ȚII mobile