Page 25 - Revista 130
P. 25

operatori | Vodafone

Vodafone, certificată                                                                       100 de magazine în franciză Vodafone                         23
cu cel mai bun serviciu
de date și voce mobilă                                                                      Rețeaua Vodafone de magazine deschise în sistem de
                                                                                            franciză a depășit 100 de unități, în 66 de orașe din
Vodafone România a fost certificată pentru cel mai bun punctaj al serviciilor de date       36 de județe, la nivel național. Cele mai multe maga-
și telefonie mobilă, după măsurări efectuate în toate rețelele mobile din România, au       zine deschise în sistemul de franciză sunt în București,
anunțat pe 11 februarie, într-o conferință de presă, Andrea Rossini - Director Con-         Cluj-Napoca, Constanța, Pitești, Arad, Baia Mare,
sumer Business Group şi Giovanni Chiarelli - Chief Technology Officer.                      Brăila, Iași, Ploiești, Tîrgu Mureș, Câmpulung,
                                                                                            Focșani, Piatra Neamț, Slobozia, Suceava, Timișoara
Reţeaua Vodafone România a obţinut 161 de puncte dintr-un maxim de 190 pentru               și Zalău. Rețeaua de magazine deschise în sistemul de
telefonie şi 288 din 310 pentru date. Măsurătorile au fost efectuate de către audito-       franciză include și 52 de unități deja aliniate la noua
rul independent P3 communications și arată că rețeaua Vodafone România a obți-              identitate și noul design global al Grupului Vodafone.
nut certificatul “Best in Test” atât pentru serviciile de date, cât și pentru cele de       Vodafone are în prezent aproximativ 160 de magazine
telefonie, în testul Mobile Benchmark Romania.                                              proprii și alte câteva sute de magazine deținute de
Campania de testare a rețelelor s-a desfășurat în Arad, Bacău, Brăila, Brașov, Bucu-        partenerii exclusivi, iar în perioada următoare, va
rești, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și   extinde rețeaua de magazine în regim de franciză, cu
Timișoara, precum și pe șoselele dintre aceste orașe.                                       zeci de noi locații. Alexandru Băloi, Director, Indirect
„Strategia noastră este de a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență de rețea din Ro-  Sales & Distribution, Vodafone România explică
mânia și acest certificat furnizat de către un auditor independent ne confirmă eforturile   faptul că “Prin acest program, oferim partenerilor de
continue și demonstrează avansul Vodafone la nivelul întregii piețe. Încă de la lansarea    franciză un business la cheie sub brandul Vodafone.
Supernet 4G, am observat că traficul de date crește constant, în timp ce expansiunea        Din octombrie 2013 și până în prezent, peste 50 de
continuă a rețelei 4G a determinat o creștere substanțială atât a consumului de date 4G,    antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de
cât și a numărului de utilizatori 4G”, susține Ravinder Takkar, President & CEO,            muncă, în întreaga țară”.
Vodafone România.
Operatorul pretinde că în urma dezvoltărilor Supernet 4G și a extinderii rețelei 4G,        Încărcare electronică a cartelei prepaid
clienții săi au acum cea mai bună experiență de voce și date, în rețelele 2G, 3G și         pe website-ul www.arsis.ro
4G. Aceasta este cea de-a cincea certificare a performanței rețelei furnizată compa-
niei Vodafone România de către P3 communications.                                           Pe www.arsis.ro, deţinătorii cartelelor Vodafone își pot
                                                                                            încărca online cartela prepaid, prin două variante de
                                                                                            reîncărcare, Credit direct sau Credit PIN. Prin Credit
                                                                                            direct încărcarea online a cartelei se face direct, după
                                                                                            completarea şi confirmarea numărului de telefon pen-
                                                                                            tru care se face reîncărcarea şi după selectarea valorii de
                                                                                            reîncărcare. Prin Credit PIN, clientul primește un cod
                                                                                            (PIN) pe care îl poate folosi apelând unul dintre
                                                                                            numerele de telefon dedicate acestui serviciu.

                                                                                            februarie-martie 2015, ComuniC@Ții mobile
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30