Page 27 - Revista 130
P. 27

Inovația MWC 2015
5G mai atractiv decât 4G

A 11-a participare a C@M la cel mai mare eveniment         subiectivă însă extrem de documentată, fără a pierde      25
global anual al industriei Telecom, MWC - Mobile           nimic valoros. Ca o concluzie a demersului nostru,
World Congress (2-5 martie) - ne-a confirmat că avem       continuă și în 2015 fenomenul de consolidare a indus-
format deja acel simț al detectării valorii excepționale   triei hightech, cu precădere a Telecomului, se văd efor-
și a informației relevante din volumul uriaș de zgomot     turile ieșirii din criza globală. Chiar dacă producția
informațional propagat an de an de la BarCelona -          industrială își revine, celelalte motoare ale revenirii
Capitala Mondială a Lumii Mobile.                          sunt gripate: Marketingul e oprit la cota de avarie,
Nu este deloc ușor să discerni care sunt conferințele,     Publicitatea e înghețată, PR-ul gâfâie pe stoc iar
lansările, interviurile, liderii, petrecerile unde merită  Media este istovită de neputința clienților...
să ajungi ca să înțelegi cât mai mult și să prinzi pulsul
unui viitor (previzibil) de succes.
În paralel, fiecare alegere înseamnă alte sute de
renunțări iar dacă nu ai de la București o agendă bine
fixată, o strategie de abordare coerentă a MWC, riști
să ajungi acasă stresat și dezamăgit că nu ai fost la
locul și timpul potrivit, când se anunța o informație
sau o strategie de interes global.
Exact alegerile noastre vă vor fi prezentate în paginile
dosarului dedicat MWC 2015: informații, fotografii,
filme (www.telecomtv.ro), idei și oameni într-o selecție

                                                           februarie-martie 2015, ComuniC@Ții mobile
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32