Page 61 - Revista 111
P. 61
fenomenul video
Fashion TV devine aplicaţie pentru Smart TV
Samsung a anunţat, în ianuarie, un parteneriat cu
Fashion TV, prin care programele canalului vor fi dispo-
nibile pe televizoarele Samsung Smart TV. Astfel, prin
apăsarea unui singur buton, utilizatorii pot accesa tot
conţinut Fashion TV şi pot vizualiza în direct prezentări
de modă şi şedinţe foto, având, de asemenea, acces exclu-
siv la imagini cu modele şi designeri din culisele Fashion
TV. Timp de patru luni, aplicaţia Fashion TV va fi dis-
ponibilă în exclusivitate doar pentru Samsung Smart
TV-uri, publicitarii având acum oportunitatea de a
afişa conţinut de publicitate în timpul programelor. Acest
serviciu va fi oferit de Smart Clip, liderul European în
publicitatea video, care va furniza publicitate relevantă,
direct către utilizatori. Fashion TV este disponibil în
limba engleză în Europa.
Samsung va lansa Google TV în 2012
Samsung Electronics este în faza finală a discuţiilor cu
Google în vederea lansării, în 2012, a unui model de
televizor cu software Google. Yoon Boo-Keun, preşedintele
Peste 200 miliarde de diviziei de display-uri Samsung, a declarat însă că noul
televizor nu va fi prezentat la Târgul Consumer Electro-
video-uri vizualizate nics Show din Las Vegas din luna ianuarie 2012. LG
Electronics intenţionează să introducă propria versiune
online în octombrie de Google TV în luna ianuarie la CES. Preşedintele
executiv al Google, Eric Schmidt, a vizitat Seul la înce-
P otrivit raportului dat publicităţii de către compania de cercetare de piaţă comScore, putul lunii noiembrie, unde s-a întâlnit cu directori de
pe 14 decembrie 2011, în luna octombrie 2011 au fost vizionate online aproape la Samsung şi LG. Până în prezent, doar compania
201,4 miliarde de materiale video de la locul de muncă sau de la domiciliu, în Sony a implementat software-ul Google TV pe televi-
întreaga lume. Audienţa a ajuns la 1,2 miliarde de vizitatori unici cu vârste de peste 15 zoarele sale.
ani, se mai arată în raport. Site-urile Google se află în fruntea clasamentului la capitolul
proprietate video, cu aproape 88,3 miliarde de materiale video vizualizate în octombrie, Sony lansează un serviciu de
ceea ce reprezintă 43,8% din totalul videoclipurilor vizualizate la nivel global. clipuri video la cerere: “Experienţa 3D”
YouTube.com este primul pe listă cu peste 99% din video-urile vizualizate pe site-urile
Google. Youku din China se află pe locul secund la proprietate video cu 4,6 miliarde de Sony România lansează un nou Serviciu gratuit de
video-uri vizionate în octombrie (respectiv o cotă globală de 2,3%), urmat de Vevo cu streaming video la cerere, “Experienţa 3D”, lansat de
aproape 3,7 miliarde video-uri (1,8% din totalul global). Sony România, oferă o serie de clipuri promoţionale şi
YouTube este un canal important pentru Vevo întrucât peste 97% dintre video-urile Vevo conţinut trial în 3D. Serviciul este disponibil din 6
au fost vizionate de pe canalul Vevo de pe YouTube. Canada şi SUA au avut cei mai activi decembrie 2011 pentru toţi utilizatorii de televizoare
utilizatori, cu cea mai ridicată medie de vizualizări în octombrie, adică 304 şi respectiv LCD Sony BRAVIA, playere Sony Blu-ray Disc compa-
286 video-uri vizionate de fiecare utilizator în parte. La site-urile Google s-a înregistrat cea tibile 3D şi sisteme Home Theater Blu-ray Disc, ime-
mai ridicată durată de vizionare în ţările europene, în contextul în care utilizatorii au diat după achiziţionare şi fără înregistrare. În momen-
vizionat cel puţin 4 ore în luna octombrie. tul lansării, platforma dispune de aproximativ 50 de
titluri. Sony intenţionează să extindă conţinutul şi să
promoveze “Experienţa 3D” printre producătorii de
conţinut drept un forum prin care aceştia pot prezenta
publicului larg oferta lor 3D.
ianuarie 2012, ComuNIC@ȚII mobile Pagina 59