Page 61 - Revista 111
P. 61

fenomenul video

                                                                                                  Fashion TV devine aplicaţie pentru Smart TV

                                                                                                  Samsung a anunţat, în ianuarie, un parteneriat cu
                                                                                                  Fashion TV, prin care programele canalului vor fi dispo-
                                                                                                  nibile pe televizoarele Samsung Smart TV. Astfel, prin
                                                                                                  apăsarea unui singur buton, utilizatorii pot accesa tot
                                                                                                  conţinut Fashion TV şi pot vizualiza în direct prezentări
                                                                                                  de modă şi şedinţe foto, având, de asemenea, acces exclu-
                                                                                                  siv la imagini cu modele şi designeri din culisele Fashion
                                                                                                  TV. Timp de patru luni, aplicaţia Fashion TV va fi dis-
                                                                                                  ponibilă în exclusivitate doar pentru Samsung Smart
                                                                                                  TV-uri, publicitarii având acum oportunitatea de a
                                                                                                  afişa conţinut de publicitate în timpul programelor. Acest
                                                                                                  serviciu va fi oferit de Smart Clip, liderul European în
                                                                                                  publicitatea video, care va furniza publicitate relevantă,
                                                                                                  direct către utilizatori. Fashion TV este disponibil în
                                                                                                  limba engleză în Europa.

                                                                                                  Samsung va lansa Google TV în 2012

                                                                                                  Samsung Electronics este în faza finală a discuţiilor cu
                                                                                                  Google în vederea lansării, în 2012, a unui model de
                                                                                                  televizor cu software Google. Yoon Boo-Keun, preşedintele

Peste 200 miliarde de                                                                             diviziei de display-uri Samsung, a declarat însă că noul
                                                                                                  televizor nu va fi prezentat la Târgul Consumer Electro-
video-uri vizualizate                                                                             nics Show din Las Vegas din luna ianuarie 2012. LG
                                                                                                  Electronics intenţionează să introducă propria versiune
online în octombrie                                                                               de Google TV în luna ianuarie la CES. Preşedintele
                                                                                                  executiv al Google, Eric Schmidt, a vizitat Seul la înce-
P otrivit raportului dat publicităţii de către compania de cercetare de piaţă comScore,           putul lunii noiembrie, unde s-a întâlnit cu directori de
       pe 14 decembrie 2011, în luna octombrie 2011 au fost vizionate online aproape              la Samsung şi LG. Până în prezent, doar compania
       201,4 miliarde de materiale video de la locul de muncă sau de la domiciliu, în             Sony a implementat software-ul Google TV pe televi-
întreaga lume. Audienţa a ajuns la 1,2 miliarde de vizitatori unici cu vârste de peste 15         zoarele sale.
ani, se mai arată în raport. Site-urile Google se află în fruntea clasamentului la capitolul
proprietate video, cu aproape 88,3 miliarde de materiale video vizualizate în octombrie,          Sony lansează un serviciu de
ceea ce reprezintă 43,8% din totalul videoclipurilor vizualizate la nivel global.                 clipuri video la cerere: “Experienţa 3D”
YouTube.com este primul pe listă cu peste 99% din video-urile vizualizate pe site-urile
Google. Youku din China se află pe locul secund la proprietate video cu 4,6 miliarde de           Sony România lansează un nou Serviciu gratuit de
video-uri vizionate în octombrie (respectiv o cotă globală de 2,3%), urmat de Vevo cu             streaming video la cerere, “Experienţa 3D”, lansat de
aproape 3,7 miliarde video-uri (1,8% din totalul global).                                         Sony România, oferă o serie de clipuri promoţionale şi
YouTube este un canal important pentru Vevo întrucât peste 97% dintre video-urile Vevo            conţinut trial în 3D. Serviciul este disponibil din 6
au fost vizionate de pe canalul Vevo de pe YouTube. Canada şi SUA au avut cei mai activi          decembrie 2011 pentru toţi utilizatorii de televizoare
utilizatori, cu cea mai ridicată medie de vizualizări în octombrie, adică 304 şi respectiv        LCD Sony BRAVIA, playere Sony Blu-ray Disc compa-
286 video-uri vizionate de fiecare utilizator în parte. La site-urile Google s-a înregistrat cea  tibile 3D şi sisteme Home Theater Blu-ray Disc, ime-
mai ridicată durată de vizionare în ţările europene, în contextul în care utilizatorii au         diat după achiziţionare şi fără înregistrare. În momen-
vizionat cel puţin 4 ore în luna octombrie.                                                       tul lansării, platforma dispune de aproximativ 50 de
                                                                                                  titluri. Sony intenţionează să extindă conţinutul şi să
                                                                                                  promoveze “Experienţa 3D” printre producătorii de
                                                                                                  conţinut drept un forum prin care aceştia pot prezenta
                                                                                                  publicului larg oferta lor 3D.

                                                                                                  ianuarie 2012, ComuNIC@ȚII mobile Pagina 59
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66