Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

VTEX: investim 4 milioane de dolari în România în următorii 2 ani

Compania VTEX, specializată în comerţ electronic, va investi 4 milioane de dolari în dezvoltare în România, în următorii 2 ani, din care 1,5 milioane de dolari alocaţi anul acesta și 2,5 milioane de dolari în 2021. Biroul VTEX din România va fi centrul de extindere al companiei în regiune, în Europa Centrală și de Est. 

Urmărim crearea de parteneriate solide cu agenții precum Zitec, cu ajutorul cărora să devenim un lider în țară și apoi în regiune. Obiectivul este să accelerăm extinderea și livrarea de noi proiecte pentru retaileri importanți din eCommerce-ul local și regional”, spune Cristi Movilă, Country Manager VTEX România. (foto)

În 2019, VTEX a investit în România 1 milion de dolari în localizarea produsului, în consolidarea echipei și în acțiuni de dezvoltare a pieței locale de eCommerce. Anul trecut, compania a lansat un program unic de training, audit și consultanță, VTEX Partner Insights, pe care VTEX îl implementează în companiile mari și în cele care au o abordare omnichannel, interesate să-și crească vânzările și să se dezvolte rapid. 

La nivel global, VTEX s-a axat, în ultimii 5 ani, pe construirea unei platforme care să permită dezvoltarea comerțului global prin unificarea operațiunilor clienților online și offline, iar investițiile viitoare vor oferi soluții de tip unified commerce îmbunătățite. VTEX își propune să accelereze și mai mult extinderea, în direcția inovării de produs și a dezvoltării specifice fiecărei țări.

VTEX se poziţionează drept singura platformă multi-tenant de comerț care unifică experiențele utilizatorilor pe toate canalele, într-o singură soluție completă, destinată companiilor medii și mari.  Soluția VTEX este folosită de Sony, Walmart, Whirlpool, Coca-Cola, Stanley Black & Decker, Nestlé și de peste 2.500 de magazine online din 28 de țări. În 2018, compania a fost nominalizată între jucătorii cei mai importanți în IDC MarketScape Worldwide SaaS and Cloud-Enabled B2C Digital Commerce Platforms și inclusă în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.