Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România. Pe Hellcase România poți deschide cutii cu skinuri.

Steliana MORARU, OTP Leasing @ DIGITAL TRANSFORMATION GALA 2021: Obiectivele noastre sunt smart leasing, self service și paperless

Steliana MORARU, HEAD OF MARKETING & DIGITAL TRANSFORMATION – OTP LEASING @ DIGITAL TRANSFORMATION GALA by COMUNICAȚII Mobile 2021, ediția a 18-a anuală, organizată de către DIGITAL TRANSFORMATION COUNCIL, Revista COMUNICAȚII Mobile și TelecomTV.ro pe 10 decembrie 2021.

Pentru OTP Leasing, 2021 a fost un an al investițiilor, în primul rând, și un an al creșterii pentru echipă în direcția înțelegerii procesului de transformare digitală. Una peste alta, 2021 a fost un an bun.

OTP Leasing este parte a grupului bancar OTP. În procesul de transformare digitală de la nivelul grupului OTP nu doar tehnologia este importantă, ci și oamenii. 

LIVE

Noi ne axăm pe ceea ce înseamnă transformarea digitală pentru oameni, ca skill-uri, ca mod de adaptare, ca noi moduri de lucru.

Pentru OTP Leasing, obiectivele sunt trei: smart leasing, self service și paperless.

Pe scurt, vrem să facem platforme care să ofere echipei și clienților respect pentru timpul lor, adică să le dăm răspunsuri rapide, să obțină finanțare în mod rapid pentru bunurile de care au nevoie. 

Companiile pe care noi le finanțăm sunt deja angrenate în alte procese birocratice și nu vrem să adăugăm alte presiuni în direcția aceasta. 

Vrem să le oferim sisteme prin care să semnăm de la distanță, să putem discuta de la distanță.

Avem în platforma noastră semnătura electronică și oferim gratuit clienților certificate digitale în acest sens.

În acest an, am lansat această platformă online onboarding, avem semnătură electronică. 

Pe zona self service, avem o serie de inițiative care elimină, acolo unde se poate, interacțiunea cu angajații noștri și efectuează o serie de servicii care țin de contractul de leasing, cum ar fi partea de chatbot, care îi poate informa despre scadențe sau despre ce documente au nevoie.

Introducerea acestor elemente a redus cu 30% timpul alocat de colegii mei în rezolvarea cerințelor de acest tip din partea clienților, care acum se pot concentra pe spețe mai complicate sau clienți mai speciali. Platforma a îmbunătățit cu până la 50% timpii de răspuns pe anumite situații recurente.

Acest an a fost unul foarte provocator pentru mine și echipa noastră, a avut loc un shift în modul nostru de lucru.

A fost un salt destul de dificil pe alocuri pentru că a fost nevoie să dobândim o serie de skill-uri digitale.

Suntem pregătiți și înțelegem că facem transformarea digitală și pentru a fi la un click distanță față de clienții noștri.



Dnei. STELIANA MORARU, HEAD OF MARKETING & DIGITAL TRANSFORMATION – OTP LEASING, i s-a decernat PREMIUL SPECIAL AWARD