Veniturile totale ale Vodafone au crescut 2% în bază organică, în trimetrul încheiat la 31 decembrie 2019, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Baza totală de clienți este de 11 milioane, iar valoarea ARPU mobil a fost de 5,1 euro. Ca urmare a finalizării procesului de achiziție a UPC România pe 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ şi cifrele raportate de UPC România.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone și UPC România: „În trimestrul trecut, am continuat să investim în rețelele noastre și am lansat oferte noi și îmbunătățite de servicii fixe și TV pentru toți clienții noștri. Aceștia se pot bucura acum, ca urmare a angajamentului nostru de a furniza tehnologii inovatoare precum 4K, de un portofoliu complet de competiții sportive în cadrul pachetelor UPC și Vodafone TV. Vom continua procesul de integrare, iar în curând vom finaliza fuziunea celor două companii și vom deveni o singură entitate, pas ce ne va permite să consolidăm și mai mult capabilitățile mobile și fixe. Vom continua să colaborăm cu autoritățile pentru a asigura un echilibru adecvat în ceea ce privește securitatea, acoperirea și investițiile pentru susținerea digitalizării societății românești, în timp ce analizăm cu atenție condițiile pieței pentru a avea o concurență bună și sănătoasă”.