Wild set of tp porn videos on PornsOK.com Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win matrimoniale ploiești Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România.

Vânzările de smartphone-uri au depășit 4,6 trilioane de dolari în ultimii zece ani

Industria smartphone-urilor a avut câțiva ani dificili, cererea globală pentru dispozitive noi oscilând din cauza reducerilor de cheltuieli ale consumatorilor, a penuriei de componente, a acumulării stocurilor și a prelungirii ciclurilor de înlocuire, ceea ce a dus la o scădere masivă de 13 miliarde de dolari în vânzări. Și, deși piața se străduiește să păstreze ratele de creștere înregistrate în 2021, suma totală de bani cheltuită pe achiziționarea de smartphone-uri noi în ultimii zece ani a crescut totuși la niveluri uluitoare.

Conform datelor prezentate de AltIndex.com, consumatorii din întreaga lume au cheltuit peste 4,6 trilioane de dolari pe smartphone-uri în ultimul deceniu.

Cheltuielile anuale pentru smartphone-uri au crescut cu 43% din 2014

Industria smartphone-urilor și cheltuielile consumatorilor pentru dispozitive noi au crescut exponențial de-a lungul anilor. Pe lângă Apple și Samsung, care și-au menținut smartphone-urile competitive prin noi lansări și actualizări, rivalii chinezi Xiaomi, Oppo și Vivo au făcut, de asemenea, progrese semnificative, generând o cotă substanțială din vânzările globale de smartphone-uri.

Întrucât există pe piață o gamă largă de smartphone-uri cu specificații impresionante disponibile chiar și la prețuri mai mici, vânzările de smartphone-uri au crescut, în special pe piețele emergente, ducând cifrele de vânzări pe zece ani la niveluri uluitoare.

Conform datelor Statista și Counterpoint Research, consumatorii din întreaga lume au cheltuit incredibila sumă de 4,61 trilioane de dolari pe smartphone-uri între 2014 și 2024, mai mult decât PIB-ul unor economii mari ale lumii, precum Germania și Japonia, și de două ori mai mult decât cel al Canadei, Franței sau Italiei. În același timp, datele IDC arată că livrările globale de smartphone-uri au atins cifra impresionantă de 14 miliarde în această perioadă.

Statisticile arată că 2021 și 2023 au fost cei mai buni ani pentru vânzările de smartphone-uri, generând cele mai mari venituri, de 481,2 miliarde de dolari și, respectiv, 479 miliarde de dolari. Deși se estimează că în 2024 veniturile din vânzările de smartphone-uri vor fi cu aproximativ 13 miliarde de dolari mai mici, ajungând la 467 miliarde de dolari, aceasta reprezintă totuși o creștere considerabilă comparativ cu cifrele raportate în 2014. Conform Statista și Counterpoint, consumatorii cheltuiesc acum cu 43% sau 140 miliarde de dolari mai mult pe smartphone-uri decât acum zece ani.

Într-o comparație globală, asiaticii sunt, fără îndoială, cei mai mari cheltuitori în materie de smartphone-uri, generând aproape 50% din vânzările globale. Datorită populației regiunii, este puțin probabil ca acest lucru să se schimbe în viitor. Statisticile arată că asiaticii vor cheltui 231 miliarde de dolari pe smartphone-uri în acest an, cu aproape 100 miliarde de dolari mai mult decât europenii și nord-americanii la un loc. Comparativ cu Asia, locuitorii de pe vechiul continent vor cheltui 79 de miliarde de dolari pe smartphone-uri în 2024, totuși cu 5 miliarde de dolari mai mult decât nord-americanii.

Utilizatorii vor cheltui încă 2,6 trilioane de dolari pe smartphone-uri în următorii cinci ani

Deși veniturile din vânzările de 4,6 trilioane de dolari în zece ani sunt impresionante, această cifră ar urma să crească substanțial în anii următori. Potrivit Statista, consumatorii din întreaga lume vor cheltui încă 2,6 trilioane de dolari pe smartphone-uri până în 2029, adică aproape 60% din cifra raportată între 2014 și 2024.

Cheltuielile anuale vor vedea, de asemenea, o creștere de două cifre, crescând cu 16% sau 57 de miliarde de dolari în următorii cinci ani. În 2024, consumatorii din întreaga lume vor cheltui 467 de miliarde de dolari pe smartphone-uri, iar până în 2028, această sumă va sări la peste 542 de miliarde de dolari.