Sunimprof Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, lansează, în premieră românească, capacele de aluminiu cu embosare pe margine (rim emboss), devenind astfel primul producător din România.
„Pentru noi, inovația este pe primul loc în activitatea noastră. Încercăm de fiecare dată să ducem industria de etichete și ambalaje la un alt nivel, pe aceeași poziție cu industriile din afară, astfel încât clienții noștri să beneficieze de cele mai noi soluții. Suntem prima companie din România care a introdus în portofoliul de produse capacele de aluminiu, iar astăzi, suntem singurii producători de rim emboss, o soluție care este foarte solicitată de clienții noștri”, susține Cristi Nechita-Rotta (foto), director general Sunimprof Rottaprint.
Capacele de aluminiu sunt des utilizate în industria alimentară pentru ambalarea produselor lactate, apicole, a preparatelor din pește, a dulciurilor și a produselor semipreparate, iar procedeul rim emboss oferă un design premium.
În acest an, compania a investit peste jumătate de milion de euro în dezvoltarea unor noi linii de producție. În plus, față de capacele de aluminiu rim emboss, tipografia digitală a investit în producția de cartonașe promoționale înfoliate și a etichetelor cu efect 3D, dar și în inserarea de tag-uri antifurt sub etichetele autoadezive.
Etichetele antifurt cu radio-frecvență (RF) se pot insera sub orice etichetă autoadezivă, fără a modifica aspectul ambalajului, indiferent dacă suprafața este curbă sau plată. Un alt avantaj al acestui tip de etichetă este acela că poate fi folosită inclusiv pe produsele care necesită refrigerare sau congelare.
În ceea ce privește cartonașele promoționale înfoliate, acestea au avantajul de a oferi o interacțiune mai mare între consumator și brand, fiind o modalitate eficientă de a atrage atenția asupra unei promoții în desfășurare. Totodată, acestea sunt certificate pentru a intra în contact cu alimentele.
Etichetele cu efect 3D sunt etichete autoadezive care permit prin mișcarea lor, fie dreapta-stânga, fie sus-jos, redarea unui efect prestabilit în momentul realizării design-ului, cu rolul de a face produsul mai atrăgător și mai vizibil pe raft. Acest tip de etichete are mare aplicabilitate în industria vinurilor, în campanii promoționale pentru produse destinate copiilor, dar și ca element de securitate prin redarea unor elemente unice și imposibil de duplicat.