Telecomunicaţiile au generat aproape 60% din veniturile LIFE IS HARD, care în 2021 şi-a triplat profitul net și cifra de afaceri

Cifra de afaceri a companiei de tehnologie LIFE IS HARD a crescut cu 198,87% în 2021, ajungând la 21,5 milioane lei – comparativ cu 7,19 mil lei în 2020 -, iar profitul net a crescut cu 213%, înregistrând o valoare de 3,4 mil. lei.

Cea mai mare pondere în cifra de afaceri LIFE IS HARD a avut-o linia de business din telecomunicații, care a generat 58,86% din acest rezultat, urmată de Insurance, care a adus 30,95% din venituri.

Rezultatul brut s-a concretizat, de asemenea, într-un profit de 3,84 mil lei, în creștere cu 204,82% comparativ cu valoarea înregistrată în 2020 (1,26 mil lei).

Activele proprii ale companiei s-au majorat cu peste 500%.

„Pe lângă cifrele LIFE IS HARD, companiile Innobyte si Performia Finance, în care avem dețineri, au înregistrat de asemenea performanțe, atât ca venituri -ambele cu creșteri de peste 20% – cât și ca profit”, precizează Cătălin Chiș, președinte al Consiliului de Administrație LIFE IS HARD. (foto)

LIFE IS HARD (LIH) este listată la BVB, piața AeRO, acţiunile (LIH) atingând două puncte maxime în 2021: 13,8 lei/acțiune, respectiv 13,15 lei/acțiune. Numărul acționarilor LIH a ajuns la 1024 în 2021, de la 536 membri ai acționariatului, la final de 2020.

Tot în 2021, compania a luat decizia de divizare a acțiunilor, operaţionalizată la începutul anului în curs.

Finalul lui 2021 a fost si momentul pentru o decizie majoră de business, pentru care ne pregătim intens: trecerea LIFE IS HARD pe piața principală a Bursei de Valori București, planificată pentru începutul anului 2023.”, menționează Cătălin Chiș.

LIFE IS HARD vizează achiziții de noi companii din tehnologie, cu competențe complementare, bugetând 10 milioane euro pentru perioada 2021-2022.