Cel mai bun cazinou online din Moldova - 1win matrimoniale ploiești Farmacie online Farmacia Millefolia cu cele mai bune prețuri din România.

Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications

Orange, care a cumpărat operatorul de servicii fixe Telekom Romania Communications în toamna anului trecut, va schimba numele Telekom Romania Communications și va unifica principalele canale de contact pentru clienții ambelor companii, din 28 martie 2022.

Astfel, compania Telekom Romania Communications se redenumește Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generală a Acționarilor) din 10 februarie 2022. Acest pas vine după ce pe 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit în Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, București, România.

Orange Romania Communications va continua să funcționeze separat, ca o subsidiară a Orange România. Această modificare aduce schimbări, treptat, în forma de prezentare a facturilor clienților și a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai conține brandul “Telekom”, precizează oficialii Orange într-un comunicat de presă.

Din data de 28 martie 2022, clienții Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media.

Pentru asistență telefonică ei vor putea suna la 300 – serviciul clienți, apelabil gratuit din rețelele Orange și Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale. În același timp, website-ul oficial pentru ambele companii va fi www.orange.ro. Informații privind privind procesul de tranziție vor continua să fie disponibile pe website-ul www.HelloFix.ro.

În cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse și magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleași elemente și materiale de brand precum Orange shops.

„Schimbările anunțate astăzi înseamnă parcurgerea unei etape de cunoaștere, de înțelegere a proceselor și sistemelor, de transformare și stabilire a unui mod de lucru care să ne permită să oferim clienților o experiență unitară, superioară. Am parcurs acești pași interni de aliniere pentru ca începând cu data de 28 martie să putem pune la dispoziția clienților și partenerilor noștri canale și puncte unice de asistență, precum și aceeași experiență de calitate furnizată de o echipă unită și bine pregătită.”, precizează Liudmila Climoc, CEO Orange România.