Producția de etichete pentru produsele dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, anunţă Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România.
Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate și panificație au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă față de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianților.
Pentru a își proteja angajații și a satisface cererea foarte mare din partea clienților în condiții optime și sigure, Rottaprint a introdus o serie de măsuri de igienă suplimentare și de siguranță împotriva răspândirii COVID-19, încă de la sfârșitul lunii februarie, înainte de a fi declarată pandemia, limitând accesul persoanelor străine în companie și implementând politici stricte de predare sau preluare a materiilor prime și a produselor. Angajații companiei au primit dezinfectante (inclusiv cei care lucrează de acasă), mânuși și măști faciale.
De cealaltă parte, potrivit reprezentanților companiei, în această perioadă, cererea pentru produsele promoționale, indiferent că erau adresate unor promoții legate de alimente sau de anumite evenimente, a scăzut substanțial.