Bolt a demarat campania „Safety Festival” pe pagina sa de Instagram, @bolt_romania, prin care îi răsplăteşte pe cei care poartă mască de protecţie. Campania se derulează în perioada 21 iulie – 2 august și face parte, alături de categoria Bolt Protect din aplicație, din programul de măsuri pentru limitarea răspândirii COVID-19. Astfel, Bolt oferă curse gratuite tuturor celor care demonstrează printr-o fotografie pe Instagram că poartă masca atât în spațiile închise, așa cum recomandă Ministerul Sănătății, cât și în cele deschise.
Bolt Protect este categoria specială care include mașini dotate cu paravane protectoare între șofer și pasageri.
„Le cerem permanent șoferilor noștri parteneri să folosească măști de protecție cât sunt în mașini, facem asta pe toate căile și prin toate canalele de comunicare pe care le avem la dispoziție. La rândul lor, pasagerii trebuie să se protejeze și să aibă grijă de ceilalți. Pentru a-i încuraja și pe ei să poarte mască, am creat un program de recompense, sperând ca în acest fel să putem contribui și noi la crearea sau consolidarea unui obicei care poate salva vieți.”, explică Cristian Sălceanu, Country Manager, Bolt România.
Pe lângă premiile constând în curse gratuite, oferite câștigătorilor, compania a pregătit și un „safety playlist” pentru Apple Music și Spotify, care va fi anunțat curând.
Bolt a distribuit gratuit măști de protecție către flotele partenere. Această campanie va continua în următoarele săptămâni, urmând să se distribuie și măști refolosibile în anumite mașini, pentru a spori gradul de conștientizare și implicare a șoferilor parteneri, dar și a pasagerilor.