Pepkor Europe, liderul pan-european în retail de tip discount variety, a ales Oracle Cloud pentru a sprijini viitoarea strategie de creștere a marcilor sale: PEPCO, Poundland și Dealz. „Brandurile Pepkor Europe deservesc clienți din 14 țări prin cele peste 2.000 de magazine ( spre exemplu, avem 145 de magazine în Ungaria și 228 magazine în România), oferind o gamă diversă și în continuă evoluție de produse, cu o valoare adăugată mare pentru clienții noștri, ajutată de un business cu volume mari de produse. Suntem încrezători în capacitatea îmbunătățită de gestionare a stocurilor la nivel centralizat pe care o oferă Oracle Retail, lucru care ne va crește agilitatea și flexibilitatea operațională prin îmbunătățirea vizibilității inventarului și a marjelor de profit”, precizează Andy Bond, CEO Pepkor Europe. „După o evaluare riguroasă, am ales Oracle ca partener al nostru pentru acest element cheie al transformării infrastructurii noastre”.
Pepkor vinde îmbrăcăminte și bunuri de larg consum, produse alimentare, de sănătate și produse de înfrumusețare pentru familiile cu bugete restrânse, din întreaga Europă.
Pepkor Europe va utiliza serviciul Oracle Retail Merchandising Cloud pentru a unifica gestionarea inventarului și sistemul Oracle ERP (planificarea resurselor organizației) pentru a automatiza și eficientiza procesele end-to-end de gestiune financiară ale organizației.
„Pepkor Europe avea nevoie de bază tehnologică care să corespundă cerințelor sale de business și care să ofere un nou nivel de înțelegere și eficiență operațională”, precizează Mike Webster, vicepreședinte și director general al Oracle Retail. „De la sisteme financiare backend la gestionarea operațiunilor complexe de retail, numai Oracle Cloud poate oferi soluții end-to-end. Pepkor Europe trebuie să-și continue expansiunea internațională, reușind să suțină în același timp mai multe sisteme contabile, valute, documente în limbi străine și entități juridice”.