Parteneriat Amadeus și United Airlines pentru protocolul NDC

Amadeus a anunțat recent continuarea parteneriatului cu United Airlines pentru extinderea la nivel de industrie a New Distribution Capability (NDC) prin dezvoltarea, testarea și aducerea pe piață a noilor oferte de conținut, precum noile pachete Corporate Bundles și tarifele Dynamic Bundled Fares ale United. ”Colaborarea noastră strânsă cu United este semnificativă atât la nivel global, cât și la nivel regional. Continuăm să ne extindem activitatea în regiunea Americii de Nord cu lideri globali precum United, în plus, colaborarea pe zona NDC contribuie la evoluția întregii industrii în direcția creării de standarde de pe urma cărora vor beneficia toți jucătorii din industrie. Ritmul schimbării nu arată semne de încetinire și suntem siguri că investiția Amadeus în NDC și în inovația tehnologică din domeniul turismului va ajuta United să își atingă obiectivele pe termen scurt și lung”, precizează Elena Avila, Executive Vice President of Airlines, Americas, Amadeus.

Aceste noi produse inovatoare vor permite clienților să își personalizeze călătoriile cu United optând pentru facilități precum Premier Access, bagaj verificat, acces la United Club și multe altele împreună cu rezervările la un preț redus.

La United, obiectivul este să oferim clienților noștri cele mai bune experiențe din momentul în care achiziționează un pachet de călătorie până în momentul în care se întorc acasă. Colaborând cu Amadeus, suntem capabili să explorăm standardele tehnologice, precum NDC, care ne vor ajuta să ne diferențiem ofertele față de competiție și să oferim acea experiență de achiziție pe care clienții și-o doresc atunci când își rezervă călătoriile prin United”, precizează Tye Radcliffe, Director of Distribution al United Airlines.

United a fost de mai bine de un an un membru activ al programului NDC [X] al lui Amadeus, având o contribuție valoroasă în privința modului în care se poate gestiona în comun un proces important cu efect de schimbare a industriei. United are în vedere acum implementarea conținutului NDC până la finele acestui an, proces urmat apoi de fazele de intrare în producție pe parcursul anului 2020.

Anunțul marchează o nouă etapă în procesul de adoptare a conținutului NDC furnizat de United prin intermediul platformei Amadeus de Travel, acolo unde agențiile de turism de pe glob pot accesa cel mai cuprinzător și consistent conținut de călătorie din lume. De asemenea, acest anunț demonstrează modul în care ambele companii își concentrează eforturile comune în direcția dezvoltării și furnizării avantajelor oferite de NDC pentru toți jucătorii din industria de turism, cât și pentru clienții lor.