Pandemia mută clienţii în MyAccount

Numărul de instalări ale aplicației de management al contului MyAccount Telekom a crescut cu 77% în al doilea trimestru al acestui an, față de T1 2020.

În cadrul aplicației, numărul plăților electronice s-a dublat în al doilea trimestru al anului 2020 comparativ cu T2 2019; numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori, iar numărul de conturi nou create s-a dublat, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

MyAccount Telekom are cel mai mare rating (4,7 din maximum 5) în rândul aplicațiilor mobile de utilitate similară. 80% dintre utilizatori au acordat recenzii de 5 stele în al doilea trimestru al acestui an, apreciind funcționalitățile noi, dintre care amânarea și confirmarea plății, se precizează într-un comunicat de presă al companiei.

Acest rezultat se datorează tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount Telekom, precum și campaniilor de educare prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, precizează oficialii operatorului mobil.

Procesul de digitalizare și simplificare, pe care l-am început în urmă cu aproape 3 ani la nivel de companie, este mai relevant ca niciodată în contextul pandemiei Covid-19. Sănătatea clienților noștri, siguranța și calitatea operațiunilor realizate online au reprezentat priorități pentru noi în această perioadă dificilă, astfel am ajustat și simplificat modul de interacțiune cu produsele și serviciile pe care le oferim. Am adus noi funcționalități aplicației mobile MyAccount și am încurajat și educat clienții să utilizeze cu prioritate mijloacele digitale de gestionare a serviciilor. Utilizarea aplicației MyAccount de către un număr tot mai mare de clienți, precum și aprecierile primite în magazinele de aplicații ne demonstrează că avem strategia corectă pentru digitalizarea și simplificarea procesului de interacțiune cu produsele și serviciile Telekom.”, a declarat Gabriel TRĂISTARU, Director Divizia Digitalizare, Telekom Romania.

În MyAccount sunt funcţionale toate serviciile, într-un singur loc, precum: reînnoirea planului de servicii, activarea și plata facturii electronice, activarea și dezactivarea roamingului sau al extraopțiunilor, restricționarea numărului de telefon, în cazul pierderii telefonului, recuperarea codului PUK, rezolvarea eventualelor deranjamente și preluarea sesizărilor.

Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play și App Store.