Ovidiu Nicușan este noul director de marketing al Flanco Retail, din 15 septembrie 2020, în locul Antonelei Ciucașu, care părăseşte compania.
Ovidiu activează de 21 de ani în cadrul în Flanco, alăturându-se companiei în 1999, în magazinul companiei din Târgu Mureș, ca reprezentant de vânzări. Cinci ani mai târziu, redeschidea magazinul sub un nou concept, Flanco World, inaugurând acolo categoria de magazine de peste 1000 de metri pătrați.
Ovidiu a parcurs criza economică din 2008-2011 ca Regional Sales Manager pe zona Transilvania. Din 2011, ca Regional Sales Manager București, deschidea primele 3 magazine de suprafață mare ale companiei, la Obor, Orhideea și Unirea, acesta din urma pe un concept total nou în România la acea oră, pentru că permitea clienților să interacționeze cu o gamă mai largă de produse decât în orice alt magazin de profil, susţin oficialii companiei. Responsabilitățile i s-au extins treptat în zona de vânzări, acoperind alături de București, Moldova și Zona de Sud Est, apoi mărcile proprii ale companiei și apoi întreaga categorie de electrocasnice mici.
Ovidiu Nicuşan are 41 de ani şi este licențiat în Managementul Afacerilor.