Ediţia de anul acesta a turneului de tenis de la Roland Garros marchează al treilea an succesiv în care OPPO este partener principal, fiind prima companie producătoare de smartphone-uri, din istoria Grand Slam-urilor care a devenit partenerul principalelor competiţii din lumea tenisului.
Pentru a sărbători prezenţa spectatorilor din jurul terenurilor de zgură, OPPO lansează campania „Play with Heart!”
Noua campanie lansată la Roland-Garros va încuraja fanii să aducă un omagiu sportului lor favorit şi să îşi împărtăşească pasiunea pentru tenis cu fotografii şi content unic pe toate reţelele sociale. Campania reuneşte influenceri şi creatori de conţinut din întreaga lume care vor împărtăşi pasiunea pentru tenis în moduri cât mai creative.
Campania lansată de OPPO, „Play With Heart!” va activităţi în întreaga lume, precum „Wall of Heart”, care a introdus pereţi decorativi pictaţi/desenaţi în Paris şi Londra cu scopul de a motiva tinerii să joace tenis.
„Sunt încântat că pot continua parteneriatul cu OPPO şi sunt foarte recunoscător pentru tot efortul depus pentru a promova tenisul”, a declarat Gael Monfils, numărul 15 mondial la tenis şi reprezentant al brandului OPPO. „Sunt mândru că fac parte din campania „Play With Heart!”, care cred că va oferi generaţiei următoare de jucători şi fani ai tenisului un motiv în plus pentru care să fie bucuroşi anul acesta.”