O treime dintre agenţiile Raiffeisen Bank renunţă la operaţiunile cu cash

Din luna noiembrie, aproximativ o treime (129) dintre agenţiile Raiffeisen Bank  intră în programul “Viaţa fără CA$H”, operaţiunile cu numerar urmând a se efectua exclusiv la MFM/ATM, în zona 24H, existentă în fiecare unitate. Banca are şi în alte câteva zeci de unităţi program redus de casierie, pe care îl va adapta pe măsură ce traficul va scădea şi alternativele digitale vor acoperi şi alte operaţiuni cu numerar.

Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare şi schimbări curajoase pentru folosirea operaţiunilor “fără cash”, iar asta s-a întâmplat nu doar în industria bancară. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face încă un pas spre încurajarea tranzacţiilor digitale.”, declară Monica Udrescu, director executiv reţea de unităţi Raiffeisen Bank.

Operaţiunile cu numerar pe care le efectuau clienţii la ghişeu în cele 129 de unităţi vor putea fi făcute pe maşini multifuncţionale (MFM-uri) sau vor avea soluţii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare). Angajaţii băncii vor  asista clienţii pentru a învăţa să utilizeze canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). În cazurile în care nu există soluţie alternativă pentru operaţiunile care implică cash-ul, clienţii vor fi îndreptaţi către o agenţie Raiffeisen Bank din proximitate.

Ce operaţiuni se pot face la MFM?

  • – Depunere şi retragere de numerar, în lei, în şi din conturile proprii;
  • – Plata ratelor (lei);
  • – Plată facturi utilităţi;
  • – Depunere lei în contul terţilor (clienţi Raiffeisen Bank);
  • – Operaţiuni de schimb valutar (euro/USD în lei);
  • – Mini-extras de cont;
  • – Interogare sold;
  • – Schimbare PIN;
  • – Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard);
  • – Primire bani prin Western Union;