S-a redeschis Samsung Experience Store în Mega Mall

Samsung Electronics a redeschis pe 17 decembrie al treilea magazin Samsung Experience Store, în Mega Mall, după ce la începutul acestei luni a fost redeschis și Samsung Experience Store în Afi Cotroceni. „Suntem bucuroși că redeschidem astăzi un nou magazin Samsung Experience Store, unde toți utilizatorii noștri pot veni cu încredere dacă vor să testeze orice produs din portofoliul nostru. Experiența pe care o au utilizatorii când intră în magazin este îmbunătățită, vorbim de un grad ridicat de digitalizare și personalizare, care permite o comunicare mult mai facilă și mai intuitivă, oferind acestora o experiență excelentă in store, recunoscută ca benchmark în industrie”, precizează Simona Panait, Marketing Director, Samsung Electronics România & Bulgaria.

Redeschiderea magazinului a venit ca urmare a nevoii de extindere a spațiului destinat gamei din ce în ce mai largi de produse din categoria de mobile. Samsung Experience Store Mega Mall vine cu o serie de îmbunătățiri și integrează un portofoliu extins de produse Samsung, precum smartphone-uri din recent lansatele serii Galaxy S și Galaxy Note, dar și Galaxy A, accesorii, precum Galaxy Watch Active 1 și 2, Galaxy Buds, dar și primul smartphone pliabil lansat de Samsung, Galaxy Fold.

De asemenea, noile smartphone-uri pregătite pentru 5G: Galaxy S10 5G și Galaxy Note10 5G au un spațiu dedicat în cadrul noului magazin.

Atât magazinul din Mega Mall, cât și cel din Afi Cotroceni, sunt amplasate într-o zonă cu trafic optim, care permite un flux mai mare de clienți.

Conform unui studiu realizat de KPMG – The new competitive advantage customer experience excellence, magazinele Samsung Experience Store au fost desemnate Brandul B2C numărul 1 în Customer Experience, obținând cele mai mari scoruri în 4 din cele 6 piloni al experienței consumatorului.

Derulat de-a lungul a zece ani, studiul a analizat numeroase recenzii date de consumatori, 2,700 de recenzii de brand și 3 milioane de evaluări B2B și B2C individuale.

Pe baza acestora au fost identificați 6 piloni pe care se bazează experiența ideală pe care o are un consumator în interacțiunea cu un brand: integritatea (când un brand susține cauze în care crede), așteptările (când brandul respectiv satisface nevoile consumatorului), rezoluția (atunci când brandul respectiv știe să își ceară scuze în caz de incidente sau întâmplări neplăcute), timp&efort (când un brand comunică eficient și oferă instrucțiuni clare), personalizare (când un brand oferă consumatorilor experiențe unice, personalizate) și empatie (când brandul își ascultă consumatorii). Samsung a obținut punctaje maxime în următoarele categorii: personalizare, timp & efort, integritate și rezoluție.